To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Pomysł na hybryde z TICO
Zbyszek Kopeć - Wto 06 Gru, 2011
eudzik6:
Co Ty ostatnio wymyślasz jakieś herezje?
Auto EV muski jeździć tak jak inne spalinochody, a i EV prawidłowo przerobione (ze skrzynia biegów) mają zazwyczaj lepsze odejścia niż zwykłe spalinochody.
Chociaż zauważyłem, że jak innych wyprzedzam moimi EV, to nikt na to nie zwraca uwagi, ale jak szukam jakiegoś adresu i przez to się wlokę, to czytają napisy i potem do mnie przyjeżdżają z pytaniami, czyli wówczas mnie zauważą, że to jest EV.
A TICO do konwersji na EV jest idealne.
Anonymous - Wto 06 Gru, 2011
Zbyszek Kopeć napisał/a: | eudzik6:
Co Ty ostatnio wymyślasz jakieś herezje?
Auto EV muski jeździć tak jak inne spalinochody, a i EV prawidłowo przerobione (ze skrzynia biegów) mają zazwyczaj lepsze odejścia niż zwykłe spalinochody.
Chociaż zauważyłem, że jak innych wyprzedzam moimi EV, to nikt na to nie zwraca uwagi, ale jak szukam jakiegoś adresu i przez to się wlokę, to czytają napisy i potem do mnie przyjeżdżają z pytaniami, czyli wówczas mnie zauważą, że to jest EV.
A TICO do konwersji na EV jest idealne. |
Zgadzam się z Tobą częsciowo. Można tak jechać, ale ostro spadnie nam zasięg i zabawa się kończy Sam piszesz na swoich stronach, że wleczesz się dla oszczędności
Zbyszek Kopeć - Śro 07 Gru, 2011
Dla oszczędności, to z wlasnej woli, ale w sumie się jeździ normalnie; oczywiście zawsze trochę bliżej, a do tego korki nie dają poszaleć.
Anonymous - Śro 07 Gru, 2011
chciałbym się obronić, bo zostałem zaatakowany że niby chce poprawiać osiągi TICOlota. ale nie o to mi chodzilo. moj pomysl prowadzi raczej do umożliwienia spokojnej relaksującej jazdy bez machania biegami. jak ktos sie oriętuje w eco-driving'u to wie, że jazda spokojnie ze stalym obciazeniem przynosi kożyści. ja chcialem uzyskac stałe obciązenie na spalinowcu, aby poprawić jego sprawność. przyspieszasz na elektryku ze stałym obciazeniem na spalinowcu, więc spalanie w TICO wyszłoby ok 3 litrow po miescie pewnie. ale do tego potrzebny jest albo rozbudowany sterownik nawet do przepustnicy, albo dużo dźwigni i kierowca, który ma więcej niż 2 ręce;p
pozdrawiam
Bartek
|
|
|