To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Kontrolery DC - Sterownik YK43B 60V/1kw 36V/0.7kw z MAGMY
Anonymous - Wto 05 Lut, 2013
eneuro napisał/a: | nie masz prawa wgrywać tam swojego oprogramowania ... |
I tu się grubo mylisz. Mogę sobie wgrywać co chcę i gdzie chcę. Najwyżej grozi mi utrata gwarancji. Nikt mi nie zabroni robić z zakupionym towarem, co tylko zechcę. Mogę wgrać alternatywny soft, albo zmielić urządzenie w młynku elektrycznym. Nikomu nic do tego.
Ale moja cierpliwość się powoli kończy i ostrzegam po raz pierwszy.
Adam Wysokiński - Wto 05 Lut, 2013
Pir-serwis napisał: "Ostatnio nabyłem sterownik..."
Temat mu nieźle ewoluuje, się chłopak ucieszy
drgrin - Śro 06 Lut, 2013
Pir-serwis napisał/a: |
Pompa daje zmienne obciążenie w trybie pracy 23A z 42V w trybie po nabiciu ciśnienia 2A.
|
Pir, a może wywal ta mechaniczną pompkę i wstaw tam elektrohydrauliczną pompę od wspomagania z Opla Zafiry? Ona ma 800W w szczycie i wbudowany regulator ciśnienia więc zwalnia po nabiciu ciśnienia. Pracuje z 12V, bierze jak kręci na maxa 65A. Można na aledrogo wyrwać za 350 PLNów.
drgrin - Śro 06 Lut, 2013
Pir-serwis napisał/a: |
Gdy stoi dłuższy czas lub zimno to może z 30s i wtedy pobory duże i dym leci z silnika!
Silnik 600W/48V.
|
Się dymi z 48 czy 84V?
Pozdr
Adam Wysokiński - Śro 06 Lut, 2013
Zasilanie ma z 42V a dymi sie bo obciążenie za duże. Bierze kilkadziesiąt amper
Gadaliśmy wczoraj i miałem pomysł żeby napędzić pompę z lemco przez pasek, tego silnika nie przeciąży. Pracowala by jak sie jedzie, a żeby napompować przed jazdą wystarczy na chwile gaz wcisnąc bez włączonego biegu.
|
|
|