To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Dział dla początkujących - Trójkolowiec 150kg
MixhaL - Czw 10 Kwi, 2014
Przy tych kilogramach lepszy będzie czujnikowy silnik, ruszy bezproblemowo od 0.
Anonymous - Czw 10 Kwi, 2014
Ktoś się pytał, czy w jego pojeździe o masie 500kg, zasilanie 72V i 60Ah zasięg 45 km, przy szybkości 65 km/h to dobrze, czy źle?
To masz odpowiedź, jak to wygląda w praktyce.
Szymek - Czw 10 Kwi, 2014
Z tym, że ten Aixam pewnie ma lepszy współczynnik oporu, jest bardziej opływowy.
Anonymous - Czw 10 Kwi, 2014
Ale i tak nie osiąga tego, co ma robić ryksza.
sunman - Pon 05 Maj, 2014
mam taki szybkie pytanie jesli bms jest na 1500w przy 48V to czy bateria wypusci wiecej pradu niz do 1500w jest kontroler zechce 50amp ? chodzi mi o ta baterie co pod linkiem http://www.lifepo4.in/48v50ah-.html
tomasz_kombi - Pon 05 Maj, 2014
Bateria pod linkiem opisana jest na "max prąd obciążenia 60A" czyli BMS pozwoli nie tylko te 50A ale i nieco więcej
sunman - Pon 05 Maj, 2014
podczas stalej jazdy tez nic sie nie stanie bateri jesli bedzie pobierany prad na poziomie 50A by jej "nie przeciazac" ?
MixhaL - Wto 06 Maj, 2014
Nie kupuj tej bateri, nie wytrzyma Ci sezonu.
sunman - Wto 06 Maj, 2014
czemu nie da rady ?
matii000 - Wto 06 Maj, 2014
Ja na twoim miejscu bardziej bym celował w napęd spalinowy. Bardzo cichy wydech i wygluszony silnik i nie martwisz się o zasięg
MixhaL - Wto 06 Maj, 2014
Miałem identyczną baterię też ducktape, poszukaj o nich opini to się przekonasz.
Od samego początku BMS był uszkodzony, sprzedawca przestał się odzywać jak mu o tym napisałem, ten uszkodzony BMS to plaga bo po kolei ludzie mieli z tym problemy, po 500km bateria zaczeła znacząco słabnąć, napięcie spadało do 47V podczas przyśpieszania podczas gdy na nowej baterii trzymało 51V przy przyśpieszaniu. Po 800KM straciła blisko 1/3 pojemności.
Bateria nie była używana nawet z prądem 2C i takie dziwy się z nią działy.
Wiem że cena kusi ale 50% szans że na starcie będzie uszkodzona.
Co lepsi sprzedawcy wycofali ją nie chcąc sobie psuć renomy.
sunman - Śro 07 Maj, 2014
cy chodzi o konkretnie ta firme o ktorej wspomnialem w linku czy przypadkowego sprzdawce w polsce lub europie , bo fakt nie wiadomo co mozna wlozyc do zatasmowanej bateri i z tym sie zgodze moze tam byc wszystko. Jesli chodzi o ta firme to znajomych jezdzi na tych bateriach 5 osob i nikomu nie padly te baterie stad moje dziwienie i zaskoczenie
MixhaL - Śro 07 Maj, 2014
Chodzi o ogół, poszukaj sobie nawet info na endless, ludzie szacują żeby ta bateria działała jako tako nie można przekraczać 0.5C dla pakietu.
sunman - Czw 22 Maj, 2014
Gdzie mozna dostac szprychy by zaples silnik H4080 crystalyte na kolo 17 , bo znalazlem tylko jeden sklep i juz dwukrotnie wyslali mi zla grubosc...
sunman - Pon 03 Lis, 2014
Odswierze troszke ten temat i pokaze jak to wyglada w praktyce.
Silnik Crystalite H4080
Kontroler Crystalite 45A 48-72V
Baterie lifepo4.in z tej strony dawny coodpower (bardzo zlej opini produkty)
Pierwsza bateria nominalnie 50Ah 48V praktycznie 43Ah BMS odcina baterie
Druga bateria nominalnie 40aH 72V nie wiem gdzie odcina bo pikacz jest dostosowywany do napiecia 72V i tu dzieki dla Tas'a za super robote.
Waga samego pojazdu to 150kg
Kola 17cali opony haidenau 2.75 na szklo i inne swinstwo super.
Przy 48V rozpedza sie do 39km/h . Przy 72V do 51km/h Niestety nie zbiera sie zbyt szybko.
Hamulce tarczowe hydrauliczne od motoroweru potrafia zatrzymac tego smoka , ale tez rama czuje te przeciazenia gdy jest na pelno czyli do 240kg dodatkowo , pasazerow
|
|
|