To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - FALCON - nowy projekt
Adamo - Pią 17 Paź, 2014 Temat postu: FALCON - nowy projekt Nie lubię czekać więc zakładam garaż a zaczynam "budowę" od zakupu opon.
Waga opony to 2.35 kg
Będzie to miało przerzutki silnik 7x9 bo ma dół a powinien mieć jeszcze większy przy 24" średnicy zew opony choć to tylko ok 8% różnicy ale zawsze coś.
Felgi w drodze 19" 1.40 czyli Romet
CDN..
Eryk1000 - Pią 17 Paź, 2014
Widzę że masa rośnie, ciężko to będzie uciągnąć samymi nogami Rama pozostaje czy coś całkiem nowego? Ja u siebie nie wsadzę już nic większego 2.35 rama nie puszcza.
Adamo - Pią 17 Paź, 2014
Eryku rama nowa w wersji full
tas - Pią 17 Paź, 2014
Ja cału czas wiszę w powietrzu z problemem, czy opona z crossa + felga z crossa, a może szeroka obręcz rowerowa + rozwiercanie na szprychy motocyklowe i opona rowerowa ale szeroka.
Kurde
leoxxx - Pią 17 Paź, 2014
tas napisał/a: | opona z crossa + felga z crossa |
Wydaje się optymalne rozwiązanie. W końcu to będzie takie coś w stylu elektrycznego krosa.
tas - Pią 17 Paź, 2014
Ale kurde, to jest nieomal 6kg. Tyle co 900Wh akumulatorów :/
Tu upatruję problem
leoxxx - Pią 17 Paź, 2014
6kg więcej od szerokich rowerowych?
tas - Pią 17 Paź, 2014
U mnie to jest 2.8kg (komplet rowerowy) vs 6.2kg (komplet z crossa) bez szprych opona + dętka + obręcz
Trochę mnie to stopuje. Musze to przemyśleć
Adamo - Sob 18 Paź, 2014
+ 3.2 kg masy resorowanej to dla mnie problem
Myślę że 3 kg masy nie resorowanej za rozwiązanie w stylu HD to dobre rozwiązanie
lkuc18 - Sob 18 Paź, 2014
Jakie zasilanie planujesz?
Te opony które masz są rowerowe? Ja ostatnio chciałem na komarkową felgę założyć VeeRubber 24x2.6 ale okazała się za duża (wewnętrzna średnica)...
Generalnie to mam też inne pytanie. Jak 7x9 radzi sobie z ruszaniem? Czy jest kosmos w porównaniu do 10x6?
Eryk1000 - Sob 18 Paź, 2014
Adamo co to za rama fulla ??? Może coś więcej...... napiszesz
Adamo - Nie 19 Paź, 2014
Zasilanie 15Ah 16s Lipo.
Opony jak i felgi moto. dla bezpieczeństwa a ich szer. bo sporo u mnie pisku.
Nie znam startu na 10x6 ale 7x9 startujesz bez pedałowaniu od tak a dynamika startu podobna jak przy FX1306 tylko że spokojniejsza bardziej laminarna.
Eryku rama z miasta piwa a już niebawem jestem umówiony na dogranie szczegółów
Eryk1000 - Nie 19 Paź, 2014
ok to już wszystko wiem ;D czyli będzie coś podobnego do MASCHINE
Rafał - Nie 19 Paź, 2014
Adamo napisał/a: | + 3.2 kg masy resorowanej to dla mnie problem
Myślę że 3 kg masy nie resorowanej za rozwiązanie w stylu HD to dobre rozwiązanie |
Bardzo fajny projekt powstaje Adamo. Mam tylko zastrzeżenia co do opon. O ile full wiadomo lepszy w teren, bardziej komfortowy, to w sumie nie wiem po co Ci takie opony. Ja na swoich po najgorszym piachu w lesie daje rady. Pod strome podjazdy z przewyższeniem po kilka metrów w piachu też dają rady. Także nie wiem jak ciężki teren byś musiał mieć by opona rowerowa o średnicy ok 2,3-2,5 cale nie dała rady.
No i tak ciężkie opony odbiją ci się dość mocno na przyśpieszeniu czy hamowaniu.
Adamo - Nie 19 Paź, 2014
Kto wie może na kremówkę zajdę
Zmiana priorytetów nastąpiła i buduję rower dla żony puki co Kross mi wystarczy
Musi mieć wygodnie i dobrą trakcję bez uślizgów bocznych bo zanim Bóg uwolnił ją od raka 4 stopnia to przeszła dziewczyna na stołach operacyjnych więc sami rozumiecie.
Rafał masz rację że się da pewnie a co do poprawy osiągów to za za przemawia mniejsza średnica kół co usprawni i przyspieszenie i hamowanie. Zawsze mniejsze koło podnosi sprawność układu hamulcowego bo rosną obroty tarczy na danym dystansie.
|
|
|