To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - FALCON - nowy projekt

Adamo - Sob 04 Kwi, 2015

Ikuc po podniesieniu ciśnienia do 3.5 atm prędkość max wzrosła do 48km/h więc opór tocznia w dół i apetyt w dół :grin: komfort jazdy też w dół :lol:
lkuc18 - Pon 06 Kwi, 2015

Jak ja pompuje w kola 4 bary to w terenie komfortu zupelnie brak :-P ale to dlatego ze jezdze jeszcze na sztywnej ramie. Zapewne na amortyzowanej nie ma az takiego spadku komfortu.
Co rozumiesz w tym przypadku przez komfort jazdy? Chodzi o sama przyczepnosc czy cos jeszcze? Jakies drgania?
Wybacz ze az tak dopytuje ale nie latalem na amortyzowanej ramie jeszcze tak w terenie wiec nie wiem jak to wyglada a w szczegolnosci z roznymi poziomami cisnienia w kolach.

Adamo - Pon 06 Kwi, 2015

Hmm, po prostu przy nabitej oponie która raczej nie amortyzuje przenoszone są drobne drgania na które zawieszenie jest nie czuła bo one są drobne. Generalnie mód malina i na pewno nie będę upuszczał :wink:
lkuc18 - Pią 10 Kwi, 2015

Trzeba by dać obok tej sztywnej jakąś małą miękką sprężynę, to by chyba wyeliminowało te małe drgania.
Freerider - Sob 11 Kwi, 2015

lkuc18 napisał/a:
Trzeba by dać obok tej sztywnej jakąś małą miękką sprężynę, to by chyba wyeliminowało te małe drgania.

Twardsza sprężyna zmiażdżyła by tą miękką, nieraz tak się dzieje ze sprężyna negatywną podczas wyrzutu koła (niemiły dla ucha strzał w amortyzatorze). Już wiele razy pisałem że amortyzacje ustawiamy POD SIEBIE, pod własną wagę i styl jazdy. Czulsze zawieszenie = mniejszy skok, czyli mniejsze przełożenie ramy (teraz standard to niby 1:2,5) będzie skutkowało mniejszym skokiem ale czulszym zawieszeniem. No a z przodu to tylko smarowanie i odpowiednia sprężyna. Tu amortyzatory są, ekehem, nie wiem kiedy będzie mnie na takie stać, sprężynę na tył można policzyć w kalkulatorze (dodajemy sobie parę kg bo ten rower lekki nie jest) a na przód gdy czujemy że jest za twardo to zmieniamy kolor niżej. Byle by nie dobijał przy lądowaniu... :cool: Powodzenia...

Adamo - Nie 21 Cze, 2015

Panowie potrzebuję kupić mocny wytrzymały widelec amortyzowany do Falcona. Klasyczny nie dwu półka na 26" i nie za drogi tak do tys.
Proszę o polecenie jakiegoś jeśli w tej cenie da się..
Boxxer idzie do innego projektu.

MixhaL - Nie 21 Cze, 2015

66 RC3
Adamo - Pon 29 Cze, 2015

Godz wstecz złapałem gumę ok 6 km od domu i tu wyszła zaleta opon motocyklowych bo powyżej 35 km/h prawie nie odczuwa się że jest flak i można wrócić do bazy :grin:
Adamo - Pią 03 Lip, 2015

lkuc18 napisał/a:


Jestem ciekaw tego prądu. Też śmigam na 7x9 i jestem zadowolony, ale ja mam 40A (to ponoć i tak dużo dla tego silnika) a nie 45A. Możesz coś więcej powiedzieć o grzaniu? Jak to wygląda przy mocnym katingu?


Dziś zahaczyłem o żwirownię po drodze i skubaniec nagrzał się tak że ręki nie położysz na silnik. Wniosek taki że to jednak elektryk :mrgreen: a dobrze że go nie sfajczyłem :grin:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group