To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Inne pojazdy, mechanika pojazdów - Piaggio FREE POST

Anonymous - Pon 16 Lip, 2007
Temat postu: Piaggio FREE POST
Witam! Mam mały problem. Sprowadziłem Piaggio Free Post z zagranicy z państwa które nie jest w Unii Europejskiej ale to nic. Otóż nie wiem czy Piaggio Free POST jest jednoosobowy czy dwu. W internecie pisało że dwu i na aukcji też że dwu. Nie wiem jak to jest. Proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję. Pozdrawiam
Anonymous - Wto 17 Lip, 2007

to czy jest 2 czy 1 masz na pamierach zagranicznych, ale jezeli bedziesz musial przejsc przez polskiego rzeczoznawce to on ci wypisze kwit na skuter do rejestracji zgodnie z katalogiem, oni tam maja takie katalogi i tam piszą rozne szczególy na temat pojazdów i wg nich wypisuja kwity, piaggio free jest 1 osobowy ogolnie wg tych katalogów ale jak sie godagac z rzeczoznawcą to moze wpisac kwit na 2 osobowość.

Pisze to na bazie mojego przypadku, kobieta mi powiedziala, że jak chce sobie przerobic na 2 osobowy to musze isc do rzeczoznawcy dac mu ze 200 zl za usluge aby mi przerobil kwity na 2 osobówke ale to tez nie jest pewne bo zalezy jak on bedzie opisany w katalogu rzeczoznawcy - cos mniej wiecej takiego uslyszalem w wydziale komunikacji.

Anonymous - Śro 18 Lip, 2007

Może spróbuj zapytać na tym forum http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/ lub podobnym.
Ci ludzie mają dostęp do katalogów, o których pisał Dawid i myślę że znajdzie się ktoś kto wyjaśni co i jak

Anonymous - Śro 18 Lip, 2007

Dziękuję za pomoc! Papierki dałem do przetłumaczenia. Piaggio 2 osobowy będzie hehe oraz ma hak holowniczy że mogę przyczepkę czy cuś dopiąć. Dziękuję Wam!
Arbiter - Sob 21 Lip, 2007

U mnie diagnosta stwierdził to na podstawie oględzin. PIaggio free jest na tyle mało popularny ze ciezko znalezc jakies katalogi. Dodatkowo byly wersje 2 osobowe i 1 osobowe
Anonymous - Pon 23 Lip, 2007

free ma fabryczne stopki dla pasażera ale samo siedzenie jest krótkie :) i raczej dla jednej osoby, chyba ze dla dwuch małolatów to tak, ja jak jechalem testowo we 2 to ledwo zesmy sie pomiescili na tym skuterze po prostu krótkie siedzenie
Anonymous - Pon 13 Sie, 2007

A teraz mam kolejne pytanie... co może być przyczyną że skuter jak dodam gazu nie jedzie? Dawniej mi śmigał a potem coś się stało... no i ile w sumie jest tych blokad i jak je zdjąć? Słyszałem coś o ślepej kiszce. Utnę ją tylko zostawię jakieś 10cm i jak wyregulować gaźnik? Przypuszczam że może być zatkany i dlatego nie jedzie albo poprostu jedzie 5km/h a wcześniej 45km/h. Co zrobić z tym fantem? Dzięki za odp. Pozdrawiam :!:
Arbiter - Pon 13 Sie, 2007

piaggio napisał/a:
A teraz mam kolejne pytanie... co może być przyczyną że skuter jak dodam gazu nie jedzie? Dawniej mi śmigał a potem coś się stało... no i ile w sumie jest tych blokad i jak je zdjąć? Słyszałem coś o ślepej k:!:

blokady 2 - wariator+slepa kiszka na wydechu

Z awaria ktora masz to niestety nie wiem - nie mialem tego typu objawiw. Przede wszystkim bym odkrecil swiece i zobaczyl jak to wyglada

Anonymous - Wto 14 Sie, 2007

za slaby dajesz opis tak ze ciezko powiedziec

co do regulacji gaznika to lepiej nie dotykaj tego, gaznik dellorto to nie gaznik od jawki 50, zle ustawienie moze zakonczyc sie zatarciem cylindra a wtedy koszty poleca na 300 - 400 zl regulacja gaznika w piaggio to dosc zaawansowana sprawa, sama instrukcja regulacji sklada sie z kilku kartek textu A4 do tego trzeba specjalne urzadzenia

napisz dokladniej jak Ci pracuje silnik jak dajesz gazu

Anonymous - Wto 14 Sie, 2007

Ok dzięx za info o blokadach ślepą zlikwidowałem teraz tylko wariator. A sorki że tak namąciłem. Odkręciłem obudowę to tu to tam i za gaźnik się nie brałem :) wina była tego że mam pękniętą rączkę od gazu. Zamówiłem następną na Allegro... tylko że ta rączka ma plastik który się nie ściera i jest po prostu cudo ale cóż trzeba będzie mieć inną:P pozdrowionka
Anonymous - Czw 23 Sie, 2007

Kurcze to nie koniec z tą rączką... dalej jest to samo. Sprawdziłem czy dostawał lewego powietrza i dostawał. Zmieniłem wężyk i mniejszy ścisk dałem i dokręciłem. Przed zdjęciem blokady na tłumiku i zanim coś się w nim zepsuło jechał spokojnie 40km/h. Po wymienieniu tego wężyka jechał 35-40 i strasznie przerywał. Jak jechałem 30 to leciał spokojnie. Teraz jak go odpalę to wchodzi na obroty jak się rozpędzę to maxymalnie do 20. Jak się zatrzymam albo nawrócę na drodze to nie może wejść na obroty i jedzie jakieś 5km/h albo czasami w ogóle nie ruszy na pełnym gazie. Już nie wiem co jest grane...
r2d2 - Pią 24 Sie, 2007

nic o tym nie ma na skutery.net???
r2d2 - Pią 24 Sie, 2007

przecież takie objawy jak Twoje to w spaliniaku powoduje tylko ewidentnie kiepskie chłodzenie silnika
Anonymous - Sob 08 Wrz, 2007

Sorki nie miałem neta. Piaggio zostawiłem u mechanika i coś było nie tak z gaźnikiem i tłumik był zatkany. No i niby było ok i powiedział że dalej jest przytkany za to wszystko wziął 120zł no i kierunki jeszcze podpinał. Powiedział żeby go do pieca wrzucić jakiegoś i sie wypali. Tak też zrobiłem z tłumika się tylko kopciło. Palił się całą noc praktycznie no i jak go założyłem to ledwo co 5 km/h jechał. Jak go przeczyścić? Gdy go zdejmę chodzi jak nalezy ale wcześniej wszyscy by ogłuchli jakbym szarżował bez tłumika;) co mam zrobić i jak go przeczyścić?
Anonymous - Sob 08 Wrz, 2007

hehehe :) nie no to bylo dobre :) tlumik do pieca :) moze przedmuchaj go sprezarka ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group