To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Kontrolery BLDC - SABVOTON sterownik wektorowy

ap0f1s - Pon 13 Lut, 2017

Dalej nie mogę się nadziwić jak wy dajecie w silnik powyżej 80-90a z akusa. To jedynie zrobić mistrza prostej i tyle. Być może jedna dwie "górki" i silnik ciepły. Mam nadzieje, że jest lepiej przy qs v3, gdyż przy mxus to prąd 60a-70a już jest granica, gdyż przy podjazdach dużo nie trzeba a temp jest wysoka i odcina.
Może inaczej porównuje typ jazdy , gdyż patrze na to w postaci atakowania pod strome podjazdy.

tas - Pon 13 Lut, 2017

Granica Dużych Prądów, GDP, dla Polski przebiega gdzieś na wysokości Krakowa :D
Na południe jest mniej prądu niż na północ :)

umbur - Pon 13 Lut, 2017

tas napisał/a:
Granica Dużych Prądów, GDP, dla Polski przebiega gdzieś na wysokości Krakowa :D
Na południe jest mniej prądu niż na północ :)

Co ciekawe - im bliżej morza, tym większy prąd. Może to z jodem związane jest? :grin:

Pykacz - Pon 13 Lut, 2017

Raczej może ludki bardziej "miśkowate" jak ja np :) a w górki też chcemy ze swoją masą jeździć :) a naprawdę na kaszubach ich też nie brakuje . Mamy też farta że po ataku na 2-3 górki z max prądem następuje prawie zawsze sporo prostej i wszystko sie ładnie uzupełnia :) oraz silniki po tych 150A z aku mogą przestygnąć :)
ap0f1s - Pon 13 Lut, 2017

Tylko jazda na mxus przy 80a po pierwszym nagrzaniu się silnika to podjazd , 10-15min przerwy, jazda do 15minut i znowu 15min przerwy. Mówię o okresie letnim przy 150a to sobie nawet nie wyobrażam. Też nie ważę mało 80kg.
maniekrox - Pon 13 Lut, 2017

Silnikiem się nie martwię, bo mam chłodzenie olejem;) Tylko teraz nijak to można sprawdzić, bo na dworze pizga i już mi się nie chce robić opon z kolcami.
Jak się trochę ociepli to zrobię testy:
Poatakuje tą samą jakąś stromą górkę bez oleju i z olejem.
W CA3 mam taką opcję by automatycznie zapisywać wszystkie parametry jazdy (prąd, prędkość, temperatura, itd, itd.) z częstotliwością 5 Hz. Więc będzie można wrzucić dane do Excela i porobić wykresy:)

DeeX - Pon 13 Lut, 2017

Bla bla bla (coś tu wcześniej napisałem ale już nie ważne :P )
ravkill - Sob 18 Lut, 2017

qaz33 napisał/a:
Savoton miał chyba dużą presje ze strony klientów aby zrobić coś tańszego i mniejszej mocy no i wkońcu zrobili
Dzisiaj właśnie doszła do mnie najnowsza wersja 72V60A. Chyba jestem pierwszy z europy :D Jest troche krótszy od wersji starszej i ma mniejszy prąd co większoci i tak pewnie wystarczy ale co najwazniejsze jest ok dwa razy tanszy :)

Sorry za slaba jakosc zdjec, wiem ze musze se wkoncu nowy aparat kupic :P

Obrazek
Obrazek


Odgrzewam kotleta. Będzie gdzieś w kraju gdzieś dostępny? Czy pytać fabrykę?

tas - Śro 01 Mar, 2017

Działające, programowalne ograniczenie mocy/prędkości dla Sabvotona aktywowane przyciskiem chwilowo wziernym lub On/Off.

Opis na dole strony: http://ebike.nexun.pl/?p=605
Narzędzie:

lydkamen - Pią 03 Mar, 2017

tas napisał/a:
Działające, programowalne ograniczenie mocy/prędkości dla Sabvotona aktywowane przyciskiem chwilowo wziernym lub On/Off.

Opis na dole strony: http://ebike.nexun.pl/?p=605
Narzędzie:



Rozgryzłeś w końcu. Dużo osób czekało na tę funkcję. Dziwi że apka chińska dopiero aktywuje tą funkcję. Ja mam instalację przygotowana do tej funkcji . Teraz to parę kliknięć. Wielkie dzięki

tas - Sob 04 Mar, 2017

Ktoś ma pomysł jak zgrać wsad z procka w sabvotonie? Będę mieć niebawem sterowniki sabvotona w pełnej opcji (pomiar temp silnika, 2 manetki (osobne do hamowania, przyśpieszania), odblokowany prąd fazy itp itd i chce spróbować transplantacji do modelu, który tego nie ma. No tylko jak zgrać ten soft, nic nie mogę wygooglać o tych prockach.
Eryk1000 - Sob 04 Mar, 2017

A co tam aktualnie siedzi?
GEN - Sob 04 Mar, 2017

Witam Szanowne Grono.

Z wracam się z prośbą o pomoc w sprawie hamowania odzyskowego.

Hamowanie u mnie poprzez klamkę na ustawionych nawet 150 A nie wyrzuca mnie z roweru...

Za to jak ustawię Slide to na znacznie mniejszych wartościach mocno hamuje.

Generalnie ciężko mi się przestawić na slide stąd prośba o pomoc co może być źle w moim hamowaniu poprzez klamkę.


maniekrox - Nie 05 Mar, 2017

Myślę, że może mieć to związek z ustawieniem Max Voltage. Coś ktoś kiedyś mówił, że napięcie baterii musi być ileś tam woltów niższe niż max voltage, żeby electric brake zadziałał.
qaz33 - Nie 05 Mar, 2017

Nie zdziwilbym sie jakby sie okazalo ze te procki sa zabezpieczone. Gdyby tak poprostu sie dalo przegrac soft to kazdego 7280 mozna by bez problemu przerobic na 72150 gdyz oprocz programu i ceny one sie chyba niczym innym nie roznia


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group