To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Silniki BLDC - Czy są sterowniki do BLDC na więcej niż 120V ?
Pykacz - Śro 11 Mar, 2015 Temat postu: Czy są sterowniki do BLDC na więcej niż 120V ? Ostatnio zacząłem się zastanawiać czy są sterowniki jak w tytule . Pytam bo coś mi się w mózgownicy zaczęło tlić (pojazd typu duży skuter z małymi kółkami i takie właśnie zasilanie czyli grubo ponad 30s Li-po a w zasadzie bliżej 50s).
Anonymous - Śro 11 Mar, 2015
Możesz dać dowolny sterownik i dołożyć do niego końcówkę wysokonapięciową.
qaz33 - Śro 11 Mar, 2015
Albo dac zwykly falownik na hamerykanskie napiecie. Dobre falowniki (czesto wektorowe) mają możliwość podłączenia silników synchronicznych czyli Bldc.
sunman - Śro 11 Mar, 2015
lub cos na czym juz jako tako by sie mozna bylo bujnac ^^
http://kellycontroller.co...egen-p-829.html
Anonymous - Pią 13 Mar, 2015
kelly nie miwaja fajnych opinii zwlaszcza serwis.zanim zakupilem rodzimy wlasnie rozpatrywalem czysto teoretycznie kellysy. po $900 juz cos bylo,potem wpadlem na jakies opinie poczytalem nt mozliwosci mojego silnika i odkochalem sie.korci imnie czasem co by bylo jkbym polaczyl to co mam voltami wyszloby mi160v.tylko na moj silnik nie molbym przekroczyc 25A....pozostalem nna pulapie do 120v
Pykacz - Pią 13 Mar, 2015
zeeltom napisał/a: | Możesz dać dowolny sterownik i dołożyć do niego końcówkę wysokonapięciową. |
Tutaj to zupełnie nie wiem o co chodzi . Widać nazbyt ciemny jestem w tej materii . Możesz rozwinąć choć odrobinę ?
qaz33 napisał/a: | Albo dac zwykly falownik na hamerykanskie napiecie. Dobre falowniki (czesto wektorowe) mają możliwość podłączenia silników synchronicznych czyli Bldc. |
Co znaczy na "hamerykańskie napięcie" ? Jakby to miało działać ? Możesz rzucić np linkiem choćby po to żeby wiedzieć czego szukać ? Potem może jakoś już pójdzie z górki .
Aktualnie mam sterownik 120V 150/300A z aku i 300/600A w fazy . Ten Kelly który podlinkowałeś ma tylko niewiele wyższe napięcie pracy . Do mojego zastosowania trochę za mało .
medykmtb napisał/a: | kelly nie miwaja fajnych opinii zwlaszcza serwis.zanim zakupilem rodzimy wlasnie rozpatrywalem czysto teoretycznie kellysy. |
A jakiż to sterownik krajowej produkcji zakupiłeś ?
Ja na razie z nazwijmy to "wysokonapięciowych" sterowników w akceptowalnej cenie znalazłem tylko jeden na 200V max z limit current 110A. Za około 330$+przesyłka .
Anonymous - Nie 22 Mar, 2015
ja kupilem od kolegi 7h7 120V max 100A.zaluje troszke ze silnik mam slaby bo mam 3 pakiety 16s 15ah headwaya i moge najwyzej podlaczyc 2 na raz i trzeci jako dojazdowke i zasilanie gps,oswietlenia itp. jakbym mial jakas hubzille to bym pojechal po calosci ia dal 160v i chwilowe 100A.to by mnie usatysfakcjonowalo,jednak musze narazie wyluzowac z wydatkami i 5403 musi wystarczyc.nie testowalem jeszcze aktualnego sterownika od 7h7, jednak slabsza wersja ktora tez mam jest w porzadku-testowalem ja blisko 2 lata wiec i z mocniejsza wersja nie powinno byc problemow.kellysy maja wartosci popodawane w peaku czyli continuous maja 30-50 procent PODAWANYCH AMP, z tego co czytalem serwis sie wypina jakby sie cokolwiek dzialo a zdarza sie ze sie dzieje nieciekawie.nie dla mnie kolejna zabawa z niewypalem,juz zabawa w 24 mosfetowego infineona wystarczajaco wyprowadzila mnie z rownowagi.sam kolega 7h7 wiei zapewne poswiadczy ze infineon to nieudany wynalazek.spokojnie polecam produkty koleI 7h7 z pelna odpowiedzialnoscia za slowa.kellysa rowniez rozpatrywalem.wole jednak rodzima produkcje,z serwisem w polsce po wszystkich perypetiach jakie mialem.
atomek1000 - Nie 22 Mar, 2015
A po ile on ma te sterowniki? bo nigdzie nie można znalezc cennikow
|
|
|