To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Hyde Park - [ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

atomek1000 - Pią 28 Paź, 2016

Przy naładowanej baterii do 4.2/cela te diody potrafią świecić kilka godzin. Jeżeli szybko zgasly to znaczy ze sie nie naladowalo na 100%. Pomierz napięcia albo przeprowadź procedure balansowania którą opisywał tas czyli kilka razy podladuj i moze sie wyrówna
wechmannet - Pią 28 Paź, 2016

U mnie bylo podobnie. Pierwsze ładowanie - niektóre diody świeciły inne nie. Jeden pakiet miał niższe napięcie już jak przyszedł od HobbyKinga, wszystko polutowałem bez wyrównywania. Po pierwszy naładowaniu i balansowaniu, większość cel miała 4.19 - 4.18, a jedna 4.10. Przeprowadziłem chyba 4 czy 5 krotnie procedurę opisaną przez Tasa na blogu i wszystko się wyrównało. Napięcie najsłabszej celi rosło za każdym razem o 0.02-0.01 V. BMS pracował bardzo długo po każdym łądowaniu, teraz ok 3 godzinki po odcięciu ładowarki. U mnie BMS zbija napięcie każdej celi do 4.18 po każdym łądowaniu. i mam 66,8 napięcie całego pakietu.
Szymek - Pią 28 Paź, 2016

qaz33 napisał/a:
Z tego co wiem obrecze do rowerow maja 26 27,5 albo 29 cali

Serio? Pliiis.

wechmannet - Pią 28 Paź, 2016

a z tego co wiem są też 27" :)

https://www.olx.pl/oferta...67-IDinO51.html

bartek24m - Pon 31 Paź, 2016

jeżdze na baterii 36V i 48V

Bateria 36V w pełni naładowana ma 40-41 V i osiągam nią spokojnie predkość 42km/h na prostej
Bateria 48V w zupełnie rozładowana ma około 42V i jade wtedy 39km/h na prostej.

Pikacz pokazuje w jednym i drugim przypadku pobór prądu 30A

Skąd te rozbieżności ?

bloodyopel - Pon 31 Paź, 2016



:D

A tak już serio, jak z dokładnością pomiarową w czasie rzeczywistym? W sensie jak mierzysz i czy jesteś pewien że przy V-max masz nadal te 42V czy może jednak bardziej siada?

Okolice 40km/h przy 30A (zakładam że to max sterownika?) to może już minimalnie oddziaływać też większy ciężar lub opór powietrza?

maniekrox - Pon 31 Paź, 2016

Jak dla mnie to bateria, która jest prawie pusta ma większe sagi napięcia pod obciążeniem niż naładowana bateria do pełna.
bartek24m - Pon 31 Paź, 2016

Jestem pewny że na pustej baterii 48V rower ma słabszą moc niż na pełnej 36V pomimo wyższego napięcia.

Nie jestem pewien co do dokładności pomiaru pikacza.
Mój poprzedni sterownik TDK-2W na napięciu 35,2V ogarniczał moc albo akumulatory żelowe w przy tym napieciu przysiadały zupełnie.

Może być tak że sterownik GT500W gdy wykrywa że bateria się kończy to mniej prądu puszcza ?

bloodyopel - Pon 31 Paź, 2016

Chyba nie, one mają jedynie odcięcie 0/1 przy zbyt niskim napięciu zasilania
djmarcin56 - Wto 01 Lis, 2016

Myśle, że to tak drobna różnica iż mieści się w granicach błędów pomiarowych, musiałbyś z 10 razy powtórzyć takie pomiary i uśrednić wynik myślę, że może jechałeś też przy innym oporze powietrza troche inne warunki i one tak wpłyneły o ile wogóle baterie są zbudowane z identycznych ogniw i równej ilości P.
tas - Wto 01 Lis, 2016

Spadek napiecia naładowanego na 100% akumulatora i rozładowanego do 0% przy 30A jest taki, że ten rozładowany ma więszy przysiad, więc i mniejsze napiecie, wiec i niższa prędkość.
Szymek - Wto 01 Lis, 2016

Jaki zaplot i jaka długość szprych na koło 28" do silnika NC 9x7 starszej wersji(płaski) pod wolnobieg?
bloodyopel - Wto 01 Lis, 2016

Szymek, nie ma gotowej odpowiedzi, trzeba policzyć. Użyj dowolnego kalkulatora szprych (z ang. spoke calculator), jest ich dużo w internetach. Zaplot na 1 krzyż powinien być ok
sunman - Czw 03 Lis, 2016

Czy podpiecie ladowarki 58.8 lion do bateri 88.8 lion moglo spowodowac jakies uszkodzebia.ladowarki lub bmsa?( na.cala noc)
gienek333 - Czw 03 Lis, 2016

Mogło uszkodzić bms .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group