To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Hyde Park - _WESOŁE WIEŚCI_
Anonymous - Śro 02 Kwi, 2008 Temat postu: _WESOŁE WIEŚCI_ .
.
Lisciasty - Śro 02 Kwi, 2008
Fajnie że coś się rusza w temacie, niestety komercyjny elektryk jest albo
brzydki jak psia kupa, ma marne osiągi i nie jest tani,
albo bardzo ładny, ma godne uwagi osiągi a jednocześnie jest cholernie drogi.
Nie wiem czy doczekamy się kiedyś czegoś sensownego za sensowne pieniądze...
Pzdr.
L.
Zbyszek Kopeć - Czw 03 Kwi, 2008
Mi się też podobają, ale dla siebie wolę mojej roboty i moich pomysłów, mam wystarczające osiągi i wyobrażalna kasa, a wygląda tak, jak ja chcę, zeby wyglądało.
Anonymous - Pon 12 Maj, 2008
.
.
Zbyszek Kopeć - Pon 12 Maj, 2008
Ciekawy.
Mogli jednak jeszcze oszczędzić na masie i zrobić bez hamulca (ściąga na 1 stronę); dziury w podłodze i jak FLINSTONOWIE.
Lisciasty - Pon 12 Maj, 2008
No nie wiem Zbyszku co by zostało z Twojego buta, jakbyś heblował z 65 km/h "na Flintstona"
Hamulce można dać od roweru wyczynowego, są leciutkie i na takie prędkości powinno wystarczyć.
Zbyszek Kopeć - Pon 12 Maj, 2008
Oni dal słaby hamulec i tylko na jedno z czterech kół.
A hamulec jest ważniejszy niż napęd.
Adam Wysokiński - Pon 12 Maj, 2008
Oj dajcie spokój!
Pojazd jest fajny,minimalistyczne podejscie do tematu ma swoich fanów a poza tym jest taniej
Hamulce nieważne
Ognia mu!
Zbyszek Kopeć - Pon 12 Maj, 2008
W każdym pjeździe hamulce są najważniejsze.
Adam Wysokiński - Wto 13 Maj, 2008
W pojeździe najważniejszy jest napęd bo inaczej nie jest pojazdem lecz nieruchomością
Wyjmijmy silniki i dodajmy w to miejsce dodatkowe hamulce,będzie bezpieczniej
Zbyszek Kopeć - Czw 05 Cze, 2008
Jednak najważniejsze są hamulce.
Jak nawali silnik, to zawsze można konie zaprząc, nawet te co uciekają ze spalinowego silnika.
Anonymous - Nie 22 Cze, 2008
.
.
|
|
|