To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Hyde Park - Luźne gaTki - czyli o wszystkim i o niczym
Zbyszek Kopeć - Pon 16 Lut, 2009
To jest ciekawe.
Używałem dolewania moczu w słoju do elektrolizy (opornica rozładowująca akumulatory), ale do jazdy jeszcze nie.
Anonymous - Pią 20 Lut, 2009
kuras999 napisał/a: | wykonywałem takie ćwiczenie na laborkach jak jeszcze chodziłem do technikum |
"Wyczytałem w podręczniku i wykonałem" twoim zdaniem Tu wszyscy rolnicy i manicurzyści tego podrecznika nie znają?
Nie ma potrzeby przerysowywania wektorów z podrecznika ' "otwarte drzwi" znaczy że to łatwe, dziecinnie To to zrób !!!!!!! Jak ci G. z tego wyjdzie pogadamy które drzwi otwarte a gdzie otwór namalowany na murze
Anonymous - Pią 20 Lut, 2009
Marucha79 napisał/a: | http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1229994&sid=56a6552464d2c7355457b47d452c9575 - niedługo powiedzenie o sikaniu do baku nabierze nowego znaczenia |
Żarty żartami ale wydaje się dziwne , przynajmniej mnie , że nie opracowano akumulatorów gdzie zuzywał by się jedynie elektrolit , Który można by wymienic na stacji elektrolitowej gdzie by go zregenerowano , naładowano?
Bądź płynnych elektrod !!!!!! Z którymi mozna by postapic podobnie
Z resztą nie istotne płyn czy nie płyn , zadnego sensownego systemu gdzie by sie na stacji , nie ładowało akumulatorów . TYlko wymieniało na pełne, całe lub ich zuzywające sie przy poborze energi elementy. regeneracja , ładowanie w tym systemie zawsze miałaby lepsze parametry !!!!!!
Anonymous - Pon 23 Lut, 2009
Dzis bodajze w TVN TURBO mowile ze w tym roku ma wejsc do Polski jakies nowe paliwo, biodiesel? Podobno ma byc o 1zl tanszy od standardowego. Niestety samochod musi byc przystosowany do jego spalania.
Zbyszek Kopeć - Wto 24 Lut, 2009
Straszą ludzi, żeby nie kupowali biopaliw. Wiadomo, że w każdym litrze benzyny jest średnio 5% spirytusu, bo inaczej by silnik nie zapalił w mrozie.
Do spalinowca można wszystko lać i jeździć na jednym oleju bez wymian, a jak silnik już nawali, to jest okazja przerobić na EV.
Anonymous - Wto 24 Lut, 2009
U mnie się nawet gram oleju po frytkach nie marnuje - mam trzy diesle na utrzymaniu
Anonymous - Pią 27 Lut, 2009
http://www.youtube.com/wa...feature=related co o tym myślicie miało by prawo bytu takie coś myślę zbudować ale nie wiem czy jest sens się woglę za to zabierać :p
Anonymous - Pią 27 Lut, 2009
Z naukowej ciekawości - zawsze, z innych względów niekoniecznie
Mi już wychodzą bokiem wszelkie eksperymenty, za dużo kasy idzie na elementy elektroniczne, które czasem lubią się palić. Ale przyznaję, chwilami satysfakcja jest
[ Dodano: Nie 08 Mar, 2009 ]
Smętna historia przytrafiła mi się na allegro. Jeszcze przed świętami kupiłem na 2 silniki 24v 350W. Miały być nieużywane w idealnym stanie, cena była korzystna. Jeden silnik był ok, tyle że kable były przycięte, natomiast drugi - tragedia. Widać było że rozkręcany, bo śruby wyrobione nieprzeciętnie, chodził ciężko i brał 2x tyle prądu niż powinien. Wysłałem towar na początku stycznia do reklamacji. Sprzedający stwierdził, że widać ktoś pomylił silniki i już wysyła sprawny. Po 15 lutego napisał, że paczka wróciła sponiewierana z pieczątkami kilku różnych urzędów pocztowych. Natychmiast miał wysłać paczkę ponownie. Po moim piątkowym monicie odpowiedział, że skoro paczka nie doszła, zwróci mi pieniądze na konto. Numer dziś podałem, zobaczymy czy kasa nie będzie szła na konto jak paczka do mnie. Oglnie ostatnio nie mam dobrej ręki do zakupów na allegro, ciągle reklamacje. Zresztą niewiele lepiej ze sklepami, zamówiłem 74hc175 na http://mse.beep.pl a dostałem bezwartościowy dla mnie 74hc125 - i dalej próby z altkiem stoją
Anonymous - Pią 17 Lip, 2009
Nad Warszawa właśnie przechodzi oberwanie chmury. Na TVN24 oglądam zdjęcia samochodów na ulicy z zatopionymi bagażnikami w całości. Wiekawym jak wyglądała by sprawa bezpieczeństwa w tak zalanym EV. Przy wyższych napieciach nie chciał bym siedzieć w środku, a przy niższych...???
Zbyszek Kopeć - Pią 17 Lip, 2009
Dlatego 84V jest w miarę bezpieczne i optymalne.
Kilka dni temu powódź była w Gdańsku. Zginął człowiek, który wszedł do garażu, a w nim na podłodze leżał włączny przedłużacz 230VA, a przecież otwory na wtyczkę są blisko siebie.
Anonymous - Pią 17 Lip, 2009
Niemniej jednak, kto z nas chciałby stanąć w kałuży, w której moczy się pakiet około 90V 200Ah
Anonymous - Sob 18 Lip, 2009
Za ile?
Kwestia ceny
Anonymous - Sob 15 Sie, 2009
Ha, pochwalę się że odbyłem dzisiaj przejażdżkę naprawdę duuuuużym pojazdem akumulatorowym, ciekaw jestem czy ktoś mnie przelicytuje...
Oto link to tego stwora http://koszalin7.pl/ko/?p=52
Tramwaj wodny "Koszałek" wyposażony jest w 2 silniczki po 10kW każdy i porusza się ze średnią oszałamiającą prędkością 6 km/h
Myślałem, że bardziej wysilili się z akumulatorami, jednak sternik (hamowniczy? ) powiedział, że to zwykłe żelówki, jednak nie wiedział o jakiej pojemności. W każdym razie jest ich 56 sztuk, zasilanie chyba 24V, choć aż trudno w to uwierzyć przy takiej mocy. Grunt, że aku wystarczają mu na cały dzień pływania, aczkolwiek jest to raptem kilkanaście, może dwadzieścia kilka kilometrów.
To tyle z ciekawostek przyrodniczych z prowincji
Zbyszek Kopeć - Sob 15 Sie, 2009
A ten "Nadolanin" miał i chyba jeszcze ma silnik identyczny jak ja miałem wcześniej w moich autach (BUŁGAR 10kW) i 2 zestawy akumulatorów (chyba TROJAN T-105):
http://www.gniewino.pl/PL.../wiecej/17.html
Fajne dzieło EV.
Anonymous - Nie 16 Sie, 2009
Nie wiem dokładnie, jak wyglądają przepisy dotyczące wodnej elektryki, ale na jachtach itp. zasilanie jest zawsze 12V. Wiadomo... woda + prąd nie wróży nic dobrego, szczególnie przy większych napięciach
|
|
|