To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Viking Power 6000W +
Mechano - Czw 12 Maj, 2016
Ile waży sama ta bestyja?
Eryk1000 - Czw 12 Maj, 2016
Sama bestia prawie 13kg
Tu są wszystkie dane:
Speed: 24*5T, 650RPM at 72V, equal to 9.03kV
650@80v = 60mph on a 16" Moto Wheel
Clamping Width (150mm) 14mm English thread for single-speed Freewheel
150mm axel width
2 sets of Hall sensors for redundancy, temp sensor, and thick 10AWG phase wires to handle high power
50mm wide magnets
Aluminum core
Hardened Steel axle
36 X Spoke Hole OD 4.2mm
Two Halls(One for spare, in case of damage) , 10mm² Phase wire
Thermic Probe: KTY 83
Support regenerative braking & Reverse function
Waterproof grade: IP54
Efficiency: ≥87%
10mm Axle flats
Net Weight: 12.75kg, Gross Weight 14.5kg
Package: 34cmX34cmX33cm
maniekrox - Czw 12 Maj, 2016
Ja i tak nie mogę wyjść ze zdumienia po tym jak przejechałem się na RHRrze 20s 80A i na QSie 20s80A... Niby prędkość max silników podobna, niby prąd ten sam, napięcie to samo, a przyspieszenie na QSie NIEPORÓWNYWALNIE większe. To było dla mnie największe zaskoczenie z całego zlotu.
Eryk1000 - Czw 12 Maj, 2016
Wiesz nawój też ma tam znaczenie. Ciekawe jaki był nawój w tych silnikach, pewnie różniły się diametralnie budową wewnętrzną.
ap0f1s - Czw 12 Maj, 2016
Aż taka różnica? Powinno być to samo. Jedynie powierzchnia cieplna większa.
maniekrox - Czw 12 Maj, 2016
No właśnie zachodzę w głowę skąd się ona bierze...
Obydwa sterowniki ustawione na 100A w fazy... Może QS potrzebuje mniej A w fazy, żeby lepiej iść?? Ale dlaczego zatem rozwijają ~~takie same prędkości?
Szymon645 - Czw 12 Maj, 2016
Jeśli to prawda to jest to kolejna rzecz ktora planuje zmienic
Eryk1000 - Czw 12 Maj, 2016
Może sterowniki były zlimitowane na mniejsze Vmax ? Dużo parametrów do porównania. QS fajny za jakiś czas się go przetestuje w realu to się podzielę wrażeniami
maniekrox - Czw 12 Maj, 2016
No po tym doświadczeniu od razu zmieniłem koncepcję co do silnika:D Dobrze się stało, bo już przed zlotem miałem kupować mxusa:P
Bujakoto - Czw 12 Maj, 2016
maniekrox napisał/a: | No po tym doświadczeniu od razu zmieniłem koncepcję co do silnika:D Dobrze się stało, bo już przed zlotem miałem kupować mxusa:P |
Tomas w dzień po zlocie opowiadał mi o tym silniku i też się na niego nakręciłem w next projekcie.
Maniek jak skończysz projekt (jeszcze w 2016) dasz się przejechać dla kolegi z 3city?
maniekrox - Czw 12 Maj, 2016
Bujakoto napisał/a: |
(jeszcze w 2016) |
Pfffss:P
Bujakoto - Czw 12 Maj, 2016
[quote="maniekrox"] Bujakoto napisał/a: | maniekrox napisał/a: |
(jeszcze w 2016) |
Pfffss:P |
No co...... poganiam Cię, bat na plecach by Ci się przydał.
A masz............
tas - Czw 12 Maj, 2016
To nie były te same napędy.
Mój miał na czas zlotu 80A ale 160A w fazy, a normalnie chcąc porównać do takiego RHRa to też z sabvotona jakby podłaczyć boosta na 160A to jest różnica. Po prostu mało kto na booscie jeździ, a tam można ustawić nawet 200A (SVMC072080) bez ruszania prądu DC. I wtedy jest kopyto.
Jak robiłem test przyśpieszenia z Deexowym gokardem na RHR (obie maszyny na 80A, ale on 100A fazy, a ja 160A) to szły łeb w łeb, na starcie aż mi koło podnosiło, a jemu momentami ślizgało kapciem (strach pomyśleć co by było jakby boosta odpalił aby polepszyć trochę moment startowy).
Tomas - Czw 12 Maj, 2016
To Pastek ile pchał wtedy w Fazy ?
tas - Czw 12 Maj, 2016
nie wiem, trzeba by go zapytać, ale on nie miał Boosta
|
|
|