To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Viking Power 6000W +

Mechano - Czw 12 Maj, 2016

Ile waży sama ta bestyja?
Eryk1000 - Czw 12 Maj, 2016

Sama bestia prawie 13kg

Tu są wszystkie dane:

Speed: 24*5T, 650RPM at 72V, equal to 9.03kV
650@80v = 60mph on a 16" Moto Wheel
Clamping Width (150mm) 14mm English thread for single-speed Freewheel
150mm axel width
2 sets of Hall sensors for redundancy, temp sensor, and thick 10AWG phase wires to handle high power
50mm wide magnets
Aluminum core
Hardened Steel axle
36 X Spoke Hole OD 4.2mm
Two Halls(One for spare, in case of damage) , 10mm² Phase wire
Thermic Probe: KTY 83
Support regenerative braking & Reverse function
Waterproof grade: IP54
Efficiency: ≥87%
10mm Axle flats
Net Weight: 12.75kg, Gross Weight 14.5kg
Package: 34cmX34cmX33cm

maniekrox - Czw 12 Maj, 2016

Ja i tak nie mogę wyjść ze zdumienia po tym jak przejechałem się na RHRrze 20s 80A i na QSie 20s80A... Niby prędkość max silników podobna, niby prąd ten sam, napięcie to samo, a przyspieszenie na QSie NIEPORÓWNYWALNIE większe. To było dla mnie największe zaskoczenie z całego zlotu.
Eryk1000 - Czw 12 Maj, 2016

Wiesz nawój też ma tam znaczenie. Ciekawe jaki był nawój w tych silnikach, pewnie różniły się diametralnie budową wewnętrzną.
ap0f1s - Czw 12 Maj, 2016

Aż taka różnica? Powinno być to samo. Jedynie powierzchnia cieplna większa.
maniekrox - Czw 12 Maj, 2016

No właśnie zachodzę w głowę skąd się ona bierze...
Obydwa sterowniki ustawione na 100A w fazy... Może QS potrzebuje mniej A w fazy, żeby lepiej iść?? Ale dlaczego zatem rozwijają ~~takie same prędkości?

Szymon645 - Czw 12 Maj, 2016

Jeśli to prawda to jest to kolejna rzecz ktora planuje zmienic :D
Eryk1000 - Czw 12 Maj, 2016

Może sterowniki były zlimitowane na mniejsze Vmax ;) ? Dużo parametrów do porównania. QS fajny za jakiś czas się go przetestuje w realu to się podzielę wrażeniami ;)
maniekrox - Czw 12 Maj, 2016

No po tym doświadczeniu od razu zmieniłem koncepcję co do silnika:D Dobrze się stało, bo już przed zlotem miałem kupować mxusa:P
Bujakoto - Czw 12 Maj, 2016

maniekrox napisał/a:
No po tym doświadczeniu od razu zmieniłem koncepcję co do silnika:D Dobrze się stało, bo już przed zlotem miałem kupować mxusa:P


Tomas w dzień po zlocie opowiadał mi o tym silniku i też się na niego nakręciłem w next projekcie.

Maniek jak skończysz projekt (jeszcze w 2016) dasz się przejechać dla kolegi z 3city? :)

maniekrox - Czw 12 Maj, 2016

Bujakoto napisał/a:

(jeszcze w 2016)


Pfffss:P

Bujakoto - Czw 12 Maj, 2016

[quote="maniekrox"]
Bujakoto napisał/a:
maniekrox napisał/a:

(jeszcze w 2016)


Pfffss:P


No co...... poganiam Cię, bat na plecach by Ci się przydał.

A masz............ :)

tas - Czw 12 Maj, 2016

To nie były te same napędy.
Mój miał na czas zlotu 80A ale 160A w fazy, a normalnie chcąc porównać do takiego RHRa to też z sabvotona jakby podłaczyć boosta na 160A to jest różnica. Po prostu mało kto na booscie jeździ, a tam można ustawić nawet 200A (SVMC072080) bez ruszania prądu DC. I wtedy jest kopyto.
Jak robiłem test przyśpieszenia z Deexowym gokardem na RHR (obie maszyny na 80A, ale on 100A fazy, a ja 160A) to szły łeb w łeb, na starcie aż mi koło podnosiło, a jemu momentami ślizgało kapciem (strach pomyśleć co by było jakby boosta odpalił aby polepszyć trochę moment startowy).

Tomas - Czw 12 Maj, 2016

To Pastek ile pchał wtedy w Fazy ?
tas - Czw 12 Maj, 2016

nie wiem, trzeba by go zapytać, ale on nie miał Boosta


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group