To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Akumulatory litowe i pochodne i ich ładowanie - Osiągi skutera po zmianie z Pb na LiPo
robbo2k - Śro 04 Maj, 2016 Temat postu: Osiągi skutera po zmianie z Pb na LiPo Bedę na zlocie, a dla archiwum, gdyby ktoś kiedyś szukał co daje zmiana z 6x12V na kwasówkach na Lipole to dane z testów z ostatniego tygodnia.
Skuter Xinri EM-45
Silnik 1500W
Sterownik 72V
Instalacja elektryczna bez przeróbki poza zrobieniem wtyczek do rozpinania Pb/LiPo
(dane prędkości i zasięgu z GPS)
Waga skutera z kierowca 230kg (135+95) (podczas testów LiPoli, kwasiaki zostały na pokładzie waga ok. 35kg)
Testy z prędkościami zbliżonymi do Vmax.
kwasiaki fabryczne "Xinri" 6x12V (20Ah) szeregowo 72V - Vmax 41-43km/h (licznik ok45km/h) - Pierwsze 10km prędkości od 45 do 40km/h, kolejne 20km z prędkościami od 38 do 28km/h.
Zasięg do 30km.
Akumulatory Turnigy 6S/4S 5000mAh
Lipo 24S - Vmax 58km/h (licznik > 80km/h) (4x6S)
Lipo 26S - Vmax 64km/h (licznik > 80km/h) (3x6S + 2x4S)
Lipo 28S - Vmax - 69km/h (licznik > 80km/h) (4x6S + 1x4S)
Dla 1P (5Ah) zasieg 9km z prędkościami bliskimi Vmax
Dla 2P (10Ah) zasieg 19km z predkosciami bliskimi Vmax
Spalanie z tymi predkosciami od 4 do 5kWh/100km
Skuter wygląda tak
|
|
|