To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Hyde Park - Rzeczywiste osiągi pojazdów elektrycznych

Anonymous - Czw 24 Cze, 2010

Rozumiem, że te prądy tylko w momencie przyspieszania? A jakie w czasie jazdy?
toft - Pią 25 Cze, 2010

silnik my1016z3 2x22ah zele, sterownik do 2oA, vmax okolo 33 35 kmh. Zasieg przy pełnym bucie około 17-18km. Przy prędkości 20kmh zasieg wyniósl około 33km
Anonymous - Śro 14 Lip, 2010


36V 12Ah - 40 km (25 km/h), 50 km (15 km/h) silnik 250W BLDC


48V 10Ah - 40 km (25 km/h), 60 km (15 km/h) silnik 240W BLDC


24V 12Ah - 8 km (23km/h) silnik 500W DC


36V 12Ah - 35 km (25 km/h), 45 km (18 km/h) silnik 250W BLDC


24V 36Ah - 30 km (35 km/h), 40 km (20 km/h) silnik 650W BLDC


24V 12Ah - 10 km (18 km/h) silnik 350W DC


48V 12Ah - 12 km (35 km/h) silnik 36V 500W przewoltowany do 48V DC

Zasięgi dla równego asfaltu i wagi kierowcy 115 kg.

tomasz_kombi - Śro 14 Lip, 2010

No no .... Ale "stajnia" :shock: !!!! Szacunek !! :cool:
toft - Czw 15 Lip, 2010

łał:) ale zeby zadnego rowera:)?
Anonymous - Czw 15 Lip, 2010

Ja tam parę widzę :P
tomasz_kombi - Czw 15 Lip, 2010

Jeśli by się mocno czepiać, że jak jest platforma na nogi to należy pojazd nazwać skuterem (skuterkiem) to na 100% jest jeden rower. Ten na pierwszym zdjęciu. Zupełnie rasowy :)
Anonymous - Czw 15 Lip, 2010

Według policji rower powinien mieć pedały, więc to są rowery ;)
tomson - Czw 15 Lip, 2010

To jest prawdziwy rower elektryczny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Silnik BLDC na 36V 250W bez czujników halla firmy BAFANG 8FUN ale przy podjazdach na stromych górkach pobiera do 620W.

Silnik zapleciony w koła 28"
Cały rower z akumulatorami waży 19kg +ja 78kg

Zasilanie 12 ogniw A123.
Zasięg bez pedałowania na płaskim terenie bez wiatru 10km z prędkością 24-27km/h.

tomasz_kombi - Czw 15 Lip, 2010

620W?
No nieźle!
Nie boisz się, że go (kontroler lub silnik) "sfajczysz" czy "zakatujesz" ogniwa ?

tomson - Czw 15 Lip, 2010

ta moc pobierana przez silnik to jest chwilowa.

Załączam wykres z jazdy na tym silniku.Jeden z podjazdów jest widoczny na wykresie przy czasie od 5min



Jest to wykres prądu napięcia i ładunku pobranego z akumulatora 12 celowego A123.
Prąd średni na krótszych odcinkach czasowy nie przekracza 8A.
Widać ładnie spadek napięcia na akku w końcowej fazie rozładowania odcięcie jest na 31.5V
Prąd max jaki się udało zmierzyć przy najbardziej stromym podjeździe to 16.8A prędkość jazdy spadła wtedy do 17km/h

7h7 - Sob 17 Lip, 2010

tomasz_kombi napisał/a:
620W?


Mój CRYSTALYTE 5303 przy 60km/h pobiera 2400W, aku Li-jon 63V/15,6Ah(15s6p), rower 14kg+silnik 10kg+ 89kg

przy prędkości stałej(bez pedałowania) 30km/h 8A

Zbyszek Kopeć - Sob 17 Lip, 2010

7h7:
Czyli pobiera Ci tyle, co mniejszy samochód EV.

toft - Sob 17 Lip, 2010

samochód ev pobiera 2,5kw przy 60? O jakiej wielkości pojeździe mówisz?
Zbyszek Kopeć - Sob 17 Lip, 2010

Na moich stronach są precyzyjne pomiary różnych moich aut EV przy jeździe ze stałą prędkością na poziomej drodze w cyklu zamkniętym (tam ipowrót tą samą drogą), dojście do prędkości w zadanym czasie to inna sprawa.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group