To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Hyde Park - Rzeczywiste osiągi pojazdów elektrycznych
Anonymous - Czw 24 Cze, 2010
Rozumiem, że te prądy tylko w momencie przyspieszania? A jakie w czasie jazdy?
toft - Pią 25 Cze, 2010
silnik my1016z3 2x22ah zele, sterownik do 2oA, vmax okolo 33 35 kmh. Zasieg przy pełnym bucie około 17-18km. Przy prędkości 20kmh zasieg wyniósl około 33km
Anonymous - Śro 14 Lip, 2010
36V 12Ah - 40 km (25 km/h), 50 km (15 km/h) silnik 250W BLDC
48V 10Ah - 40 km (25 km/h), 60 km (15 km/h) silnik 240W BLDC
24V 12Ah - 8 km (23km/h) silnik 500W DC
36V 12Ah - 35 km (25 km/h), 45 km (18 km/h) silnik 250W BLDC
24V 36Ah - 30 km (35 km/h), 40 km (20 km/h) silnik 650W BLDC
24V 12Ah - 10 km (18 km/h) silnik 350W DC
48V 12Ah - 12 km (35 km/h) silnik 36V 500W przewoltowany do 48V DC
Zasięgi dla równego asfaltu i wagi kierowcy 115 kg.
tomasz_kombi - Śro 14 Lip, 2010
No no .... Ale "stajnia" !!!! Szacunek !!
toft - Czw 15 Lip, 2010
łał:) ale zeby zadnego rowera:)?
Anonymous - Czw 15 Lip, 2010
Ja tam parę widzę
tomasz_kombi - Czw 15 Lip, 2010
Jeśli by się mocno czepiać, że jak jest platforma na nogi to należy pojazd nazwać skuterem (skuterkiem) to na 100% jest jeden rower. Ten na pierwszym zdjęciu. Zupełnie rasowy
Anonymous - Czw 15 Lip, 2010
Według policji rower powinien mieć pedały, więc to są rowery
tomson - Czw 15 Lip, 2010
To jest prawdziwy rower elektryczny
Silnik BLDC na 36V 250W bez czujników halla firmy BAFANG 8FUN ale przy podjazdach na stromych górkach pobiera do 620W.
Silnik zapleciony w koła 28"
Cały rower z akumulatorami waży 19kg +ja 78kg
Zasilanie 12 ogniw A123.
Zasięg bez pedałowania na płaskim terenie bez wiatru 10km z prędkością 24-27km/h.
tomasz_kombi - Czw 15 Lip, 2010
620W?
No nieźle!
Nie boisz się, że go (kontroler lub silnik) "sfajczysz" czy "zakatujesz" ogniwa ?
tomson - Czw 15 Lip, 2010
ta moc pobierana przez silnik to jest chwilowa.
Załączam wykres z jazdy na tym silniku.Jeden z podjazdów jest widoczny na wykresie przy czasie od 5min
Jest to wykres prądu napięcia i ładunku pobranego z akumulatora 12 celowego A123.
Prąd średni na krótszych odcinkach czasowy nie przekracza 8A.
Widać ładnie spadek napięcia na akku w końcowej fazie rozładowania odcięcie jest na 31.5V
Prąd max jaki się udało zmierzyć przy najbardziej stromym podjeździe to 16.8A prędkość jazdy spadła wtedy do 17km/h
7h7 - Sob 17 Lip, 2010
tomasz_kombi napisał/a: | 620W? |
Mój CRYSTALYTE 5303 przy 60km/h pobiera 2400W, aku Li-jon 63V/15,6Ah(15s6p), rower 14kg+silnik 10kg+ 89kg
przy prędkości stałej(bez pedałowania) 30km/h 8A
Zbyszek Kopeć - Sob 17 Lip, 2010
7h7:
Czyli pobiera Ci tyle, co mniejszy samochód EV.
toft - Sob 17 Lip, 2010
samochód ev pobiera 2,5kw przy 60? O jakiej wielkości pojeździe mówisz?
Zbyszek Kopeć - Sob 17 Lip, 2010
Na moich stronach są precyzyjne pomiary różnych moich aut EV przy jeździe ze stałą prędkością na poziomej drodze w cyklu zamkniętym (tam ipowrót tą samą drogą), dojście do prędkości w zadanym czasie to inna sprawa.
|
|
|