To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Przeróbki, naprawy - Hercules Elektra
Anonymous - Śro 23 Wrz, 2009
zawiozłem w końcu do jeleniej do kolesia sprzęt i mówi, że na bank to zrobi, ale trzeba manetkę dokupić z otencjometrem, bo ta oryginalna byla na linkę, która szła do sterownika starego, więc bez manetki nie da rady. teraz tylko taką znaleźć na allegro i mam nadzieję, że będzie koniec...:)
Anonymous - Śro 23 Wrz, 2009
Raczej z hallotronem. Jest to lepsze rozwiązanie i wszędzie stosowane.
Potencjometry z czasem "trzeszczą".
Anonymous - Śro 23 Wrz, 2009
a co to jest i gdzie to kupic?
http://allegro.pl/item742...yczny_kplt.html
to cos takiego?
Anonymous - Czw 24 Wrz, 2009
Tak
Anonymous - Sob 26 Wrz, 2009
rower zrobiony, więc jest ok, ale...pojawił się kolejny problem-max prędkość to 10 km/h
koleś, który mi to naprawiał, mówi, że akumulatory dłuższy czas stały nie naładowane i może dlatego tak jest...az się grzeja gdy się je ładuje. czy to przez słabe akumulatory taka mała prędkość
Anonymous - Sob 26 Wrz, 2009
Prawdopodobnie, ale układ przy spadku napięcia powinien je odłączyć.
Coś chyba nie tak. Zmierz napięcia akumulatorów pod obciążeniem.
Anonymous - Sob 26 Wrz, 2009
a jaki jest najlepszy z tańszych akumulatorów 24 v do tego roweru? Ktoś może polecić? i nieduży
Zbyszek Kopeć - Sob 26 Wrz, 2009
Najpierw pomierz napięcie akumulatorów pod koniec ładowania, potem 10 min po naładowaniu, a następnie pod obciążeniem 20A i napisz.
Anonymous - Sob 26 Wrz, 2009
dla mnie to magia, ale ten facet co rower robił, mówi, że mierzył, ale one są zasiarczone...po 20 minutach ładowania się gotują już. po podłączeniu stan naładowania jest 100%, po minucie już 70%, a po przejechaniu 500 metrów już padają akumulatory
http://allegro.pl/item744...ownia_5500.html
czy dwa takie jak dam to będzie wszystko ok?
podobno trakcyjne akumulatory są lepsze niż te buforowe , ale nie wiem ile w tym prawdy i jaka cena?
Zbyszek mówi na swojej stronie, że do roweru nie poleca GBP tylko jakieś ze stron rowerowych. Ja mam w tej chwili te padnięte 2 x 12V 9 Ah a na stronie ekonapędy znalazłem Akumulatory SLA 12V/12Ah do pracy cyklicznej - takie sa lepsze od tradycyjnych? Jakie wybrać, bo w czwartek oddaje rower, a chcę, żeby był sprawny na 100%
Chyba, że ktoś wie, gdzie (i czy w ogóle) mozna zdobyc jeden 24V akumulator zamiast 2 x 12V ?
Zbyszek Kopeć - Sob 26 Wrz, 2009
Piszesz wszystko oprócz pomiarów napięcia, a i tak będziesz musiał to umieć zrobić.
Może się okazać, że psujesz akumulatory złą ładowarką, itp., itp..
Zmierz i napisz.
Anonymous - Sob 26 Wrz, 2009
no to się bedę musiał do kogoś udać bo ja nie mam czym pomierzyć...
Zbyszek Kopeć - Sob 26 Wrz, 2009
Miernik można kupić poniżej 20,-zł i tak musisz takie coś mieć.
Anonymous - Nie 27 Wrz, 2009
Jak masz gdzie umieścić, to daj dwa akumulatory o największej pojemności. Poszukaj akku marki HAZE. Ja jestem z nich zadowolony.
Anonymous - Nie 27 Wrz, 2009
2 takie kupiłem:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=743180986
jedyne, które mieszczą się w koszyku i mają 20 Ah a nie 9 tak jak obecne. Zobaczymy jak będą działać...
a czy ktoś z was miał takie akumulatory?
http://cgi.ebay.pl/AKKUPA...id=p3286.c0.m14
to są oryginalne do mojego roweru, ale cena jest straszna
Anonymous - Pon 28 Wrz, 2009
akumulatory będą jutro, więc zobaczymy jak będzie chodził...
http://www.allegro.pl/ite..._ladowarka.html
a tu identyczny jak mój na aukcji...
|
|
|