To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - GORDON

tomoaza - Nie 02 Kwi, 2017

Łał jestem pod wrażeniem.Dzięki za info.A jest może możliwość wykonania takiego elementu, lub elementów? i ile by to kosztowało?
ap0f1s - Nie 02 Kwi, 2017

Przypuszczam, że nie będzie problemu. Zapytam się, jeżeli chodzi o cenę to nie wiem, gdyż jest to znajomy także miałem to za przysługę. Tylko na pewno do wykonania tego jest potrzebny mostek, żeby widział jaki wymiar.
tomoaza - Nie 02 Kwi, 2017

Do Kęt nie daleko. Na rowerku to tylko przyjemność. Więc jak by było wiadomo czy da radę i za ile to chętnie się wybiorę.
ap0f1s - Nie 02 Kwi, 2017

Pewnie, dokładnie jeżeli chodzi o miejscowość to Malec, ale akurat to graniczy z Kętami.

Zresztą i tak muszę się zintegrować z ludźmi po okolicy w celu organizacji wspólnych wycieczek. A jest ich trochę w naszej okolicy.

tomoaza - Nie 02 Kwi, 2017

Jana sprawa.Więc proszę daj znać na prv jak coś Będziesz wiedział.
atomek1000 - Nie 02 Kwi, 2017

ap0f1s napisał/a:
Prędkość max na OVS7 to 90km/h przy kole 26 cali jest to qs 205 24x5. Więc bardzo szybko.


Co ciekawe OVS7 nie zawsze jest najszybszy, ten numerek nie oznacza procentu przyspieszenia itp. Dla każdego silnika jest inaczej, może u ciebie jest najszybciej na nim a może na innym trybie było by jeszcze szybciej :twisted: . Ale dla przykładu mxus 16x4 osiągał top speed na ovs3 a wyżej już było lekko wolniej.

A z tym mostkiem do porządna robota :!:

ap0f1s - Nie 02 Kwi, 2017

Pierwszy test adaptto i nie jest dobrze. Silnik grzeje się w cholere. Pod górę żar asfaltu prędkość do 30km wyłączył się raz temp Max na adaptto 140. Drugi raz się zatrzymałem w celu inspekcji i pewnie też by odcielo.
Zrobiłem tylko autokalibracje, także można na pewno ustawić coś lepiej. Czuć że coś jest nie tak skoro moc w czasie podjazdu nie była 3kw, a prędkość też nie mała.

tas - Nie 02 Kwi, 2017

Inne ludki z Adappto też tak mają, to nie jest niestety sterownik w góry tylko do jazdy na płaskim.
Kilka razy jeździłem z ziomkami po górach no i niestety zawsze tak samo, po chili podjazdu silnik się grzeje, włączają się ograniczenia, wspomaganie, limity, a my z chłopakami na sabkach pełny ogień.
Nie pomagają nastawy z endlessa, wskazówki od Victora, robiliśmy też test na żar i w połowie drogi było tak, jak u Ciebie, 140st i koniec, limit a ja bym wjechał na żar dwa razy pod rząd i to dwa razy dynamiczniej (sabek nie ma konfiguracji, kalibracja 30sek i w drogę).
Różnicę między sterownikami dopiero widać jak się razem jeździ.

maniekrox - Nie 02 Kwi, 2017

No, właśnie ciekawe to co Tas piszesz. Jeździliśmy z Tomasem, on adaptto, ja sabvoton. Ja miałem 70 stopni, on 100. Ale z kolei myśleliśmy, że wynika to z różnicy masy, bo waga mojego zestawu to jakieś 115 kg, a jego 140-150 kg...

Myślisz, że to Adaptto? Może różnica w taktowaniu 12 kHz vs 20 kHz to nie tylko głośność pracy i straty w tranzystorach, ale też inne grzanie silnika?

tas - Nie 02 Kwi, 2017

Nie wynika z różnicy masy tylko z różnych sterowników. Byłem na wypadzie kilka razy z różnymi adaptowcami i niestety ale tak wyglądają realia.
Eryk1000 - Nie 02 Kwi, 2017

Mam to samo z moim Adaptto eh znowu ciepło się robi :/ i silnik w terenie się grzeje. Liczę że to się uda ustawić z ręki a auto kalibracja w przypadku QSa działa w Adaptto do dupy. Być może kluczem jest też częstotliwość pracy sterownika, bardzo rzuca się to w uszy, między bezszelestnym Adaptto a piszczącym Sabkiem. Sebastian kończ maszynę musimy to porównać.
atomek1000 - Nie 02 Kwi, 2017

Zróbcie odpowiednią kalibrację i będzie niebo a ziemia vs ta autokalibracja. U mnie totalnie źle ustawiał automatycznie. Dopiero na ucho go wystroiłem i jest git :mrgreen:
maniekrox - Nie 02 Kwi, 2017

atomek1000 napisał/a:
Zróbcie odpowiednią kalibrację i będzie niebo a ziemia vs ta autokalibracja. U mnie totalnie źle ustawiał automatycznie. Dopiero na ucho go wystroiłem i jest git :mrgreen:


Dobre wieści, bo właśnie coś mi się nie chciało wierzyć, że ekipa z adaptto taką lipę zrobiła. Może zechciałbyś gdzieś opisać co i jak mniej więcej poustawiać?

ap0f1s - Nie 02 Kwi, 2017

Są filmiki dokładnie tutaj:
https://www.youtube.com/w...utu.be&t=26m40s
Na nich widać jak ustawić adaptto.
Spróbuje porównam. Pojade na Żar i sprawdzę czy coś się zmienia.
Dzisiaj już byłem taki wkurzony na mój super "tani" sterownik(także na adaptto buduję swój bajk), że poprosiłem kolegę, któremu budowałem falcona na sapku i niebo a ziema. Zrobiłem harpagana dwa razy mocniej niż na adaptto i przy końcu góry żar miałem 150 i odciął bitemal. Ale to była jazda dynamiczna już szybciej był problem jechać.
Jeżeli ustawienia z reki nie zdziałają cuda(w co wątpię) to niestety tak jak tas pisze, adaptto jest dobre do miasta nie w teren.

Najgorsze jest to, że chcąc brać się z ekipa żywiecką na wycieczki będą tylko robił za spowalniacz. Rozumiem różnice, ale aż taka.

Tomas - Pon 03 Kwi, 2017

atomek1000 napisał/a:
Zróbcie odpowiednią kalibrację i będzie niebo a ziemia vs ta autokalibracja. U mnie totalnie źle ustawiał automatycznie. Dopiero na ucho go wystroiłem i jest git :mrgreen:


Zdradzisz te ustawienia czy to tajemnica ? :grin:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group