To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - GORDON
tomoaza - Nie 02 Kwi, 2017
Łał jestem pod wrażeniem.Dzięki za info.A jest może możliwość wykonania takiego elementu, lub elementów? i ile by to kosztowało?
ap0f1s - Nie 02 Kwi, 2017
Przypuszczam, że nie będzie problemu. Zapytam się, jeżeli chodzi o cenę to nie wiem, gdyż jest to znajomy także miałem to za przysługę. Tylko na pewno do wykonania tego jest potrzebny mostek, żeby widział jaki wymiar.
tomoaza - Nie 02 Kwi, 2017
Do Kęt nie daleko. Na rowerku to tylko przyjemność. Więc jak by było wiadomo czy da radę i za ile to chętnie się wybiorę.
ap0f1s - Nie 02 Kwi, 2017
Pewnie, dokładnie jeżeli chodzi o miejscowość to Malec, ale akurat to graniczy z Kętami.
Zresztą i tak muszę się zintegrować z ludźmi po okolicy w celu organizacji wspólnych wycieczek. A jest ich trochę w naszej okolicy.
tomoaza - Nie 02 Kwi, 2017
Jana sprawa.Więc proszę daj znać na prv jak coś Będziesz wiedział.
atomek1000 - Nie 02 Kwi, 2017
ap0f1s napisał/a: | Prędkość max na OVS7 to 90km/h przy kole 26 cali jest to qs 205 24x5. Więc bardzo szybko. |
Co ciekawe OVS7 nie zawsze jest najszybszy, ten numerek nie oznacza procentu przyspieszenia itp. Dla każdego silnika jest inaczej, może u ciebie jest najszybciej na nim a może na innym trybie było by jeszcze szybciej . Ale dla przykładu mxus 16x4 osiągał top speed na ovs3 a wyżej już było lekko wolniej.
A z tym mostkiem do porządna robota
ap0f1s - Nie 02 Kwi, 2017
Pierwszy test adaptto i nie jest dobrze. Silnik grzeje się w cholere. Pod górę żar asfaltu prędkość do 30km wyłączył się raz temp Max na adaptto 140. Drugi raz się zatrzymałem w celu inspekcji i pewnie też by odcielo.
Zrobiłem tylko autokalibracje, także można na pewno ustawić coś lepiej. Czuć że coś jest nie tak skoro moc w czasie podjazdu nie była 3kw, a prędkość też nie mała.
tas - Nie 02 Kwi, 2017
Inne ludki z Adappto też tak mają, to nie jest niestety sterownik w góry tylko do jazdy na płaskim.
Kilka razy jeździłem z ziomkami po górach no i niestety zawsze tak samo, po chili podjazdu silnik się grzeje, włączają się ograniczenia, wspomaganie, limity, a my z chłopakami na sabkach pełny ogień.
Nie pomagają nastawy z endlessa, wskazówki od Victora, robiliśmy też test na żar i w połowie drogi było tak, jak u Ciebie, 140st i koniec, limit a ja bym wjechał na żar dwa razy pod rząd i to dwa razy dynamiczniej (sabek nie ma konfiguracji, kalibracja 30sek i w drogę).
Różnicę między sterownikami dopiero widać jak się razem jeździ.
maniekrox - Nie 02 Kwi, 2017
No, właśnie ciekawe to co Tas piszesz. Jeździliśmy z Tomasem, on adaptto, ja sabvoton. Ja miałem 70 stopni, on 100. Ale z kolei myśleliśmy, że wynika to z różnicy masy, bo waga mojego zestawu to jakieś 115 kg, a jego 140-150 kg...
Myślisz, że to Adaptto? Może różnica w taktowaniu 12 kHz vs 20 kHz to nie tylko głośność pracy i straty w tranzystorach, ale też inne grzanie silnika?
tas - Nie 02 Kwi, 2017
Nie wynika z różnicy masy tylko z różnych sterowników. Byłem na wypadzie kilka razy z różnymi adaptowcami i niestety ale tak wyglądają realia.
Eryk1000 - Nie 02 Kwi, 2017
Mam to samo z moim Adaptto eh znowu ciepło się robi :/ i silnik w terenie się grzeje. Liczę że to się uda ustawić z ręki a auto kalibracja w przypadku QSa działa w Adaptto do dupy. Być może kluczem jest też częstotliwość pracy sterownika, bardzo rzuca się to w uszy, między bezszelestnym Adaptto a piszczącym Sabkiem. Sebastian kończ maszynę musimy to porównać.
atomek1000 - Nie 02 Kwi, 2017
Zróbcie odpowiednią kalibrację i będzie niebo a ziemia vs ta autokalibracja. U mnie totalnie źle ustawiał automatycznie. Dopiero na ucho go wystroiłem i jest git
maniekrox - Nie 02 Kwi, 2017
atomek1000 napisał/a: | Zróbcie odpowiednią kalibrację i będzie niebo a ziemia vs ta autokalibracja. U mnie totalnie źle ustawiał automatycznie. Dopiero na ucho go wystroiłem i jest git |
Dobre wieści, bo właśnie coś mi się nie chciało wierzyć, że ekipa z adaptto taką lipę zrobiła. Może zechciałbyś gdzieś opisać co i jak mniej więcej poustawiać?
ap0f1s - Nie 02 Kwi, 2017
Są filmiki dokładnie tutaj:
https://www.youtube.com/w...utu.be&t=26m40s
Na nich widać jak ustawić adaptto.
Spróbuje porównam. Pojade na Żar i sprawdzę czy coś się zmienia.
Dzisiaj już byłem taki wkurzony na mój super "tani" sterownik(także na adaptto buduję swój bajk), że poprosiłem kolegę, któremu budowałem falcona na sapku i niebo a ziema. Zrobiłem harpagana dwa razy mocniej niż na adaptto i przy końcu góry żar miałem 150 i odciął bitemal. Ale to była jazda dynamiczna już szybciej był problem jechać.
Jeżeli ustawienia z reki nie zdziałają cuda(w co wątpię) to niestety tak jak tas pisze, adaptto jest dobre do miasta nie w teren.
Najgorsze jest to, że chcąc brać się z ekipa żywiecką na wycieczki będą tylko robił za spowalniacz. Rozumiem różnice, ale aż taka.
Tomas - Pon 03 Kwi, 2017
atomek1000 napisał/a: | Zróbcie odpowiednią kalibrację i będzie niebo a ziemia vs ta autokalibracja. U mnie totalnie źle ustawiał automatycznie. Dopiero na ucho go wystroiłem i jest git |
Zdradzisz te ustawienia czy to tajemnica ?
|
|
|