To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Elektryczny cross yamaha
maciex93 - Czw 12 Sty, 2017 Temat postu: Elektryczny cross yamaha Siema
Chodzi mi po głowie projekt elektrycznego crossa.
Jako baza cross yamaha bez bebechów.
Bateria w miejsce po silniku, sterownik w miejscu po baku lub pod kanapą.
Bateria 20-22S 16-20p z 18650
sterownik sabvoton 150A
Bardziej jara mnie moment niż prędkość okolice 65-70km/h będą dla mnie dobre. Przeznaczenie fun
Za jakim silnikiem się oglądać (hub) QS 205 V3 czy może mocniejszy? Docelowo chcę zalać olejem silnik.
Eryk1000 - Czw 12 Sty, 2017
Jeżeli to ma być DD to ładował bym do tego minimum QS 273.
maciex93 - Czw 12 Sty, 2017
Czyli celować w http://www.cnqsmotor.com/...0Motor/117.html
tas - Czw 12 Sty, 2017
Nie robi się takich pojazdów z silnikami w piaście.
Lepiej, taniej, mocniej i lżej wyjdzie Ci z centralnym silnikiem na stałej przekładni wzorem wszystkich innych dostępnych pojazdów.
wwojciech - Czw 12 Sty, 2017
Duża masa nieamortyzowana będzie tragiczna w terenie. Jeszcze na gładkim asfalcie spoko. Silnik który ostatnio odkrył tas wydaje się super ofertą http://www.revolt.org.il/...l/rv-160-short/
maciex93 - Czw 12 Sty, 2017
Wpadł mi w oko ten revolt ale mam przekonanie że będę się za bardzo dziobał z budową mida.
Nie powiem, cena, masa, moc wypada bardzo korzystnie.
tas - Pią 13 Sty, 2017
W moto musi być MID, innej rady nie ma.
Saku - Sob 14 Sty, 2017
Ja robie na bazie Falcona w takim stylu, ale wlasnie z silnikiem w piascie... zobaczymy
http://supermotojunkie.co...rmoto-Very-CooL
IMPULS - Sob 14 Sty, 2017
Co innego rower czy zwykly motocykl, a co innego kros czy enduro. W tym drugim ważniejszy jest moment niż prędkosć, więc lepiej dać przelożenie pomiędzy silnikiem a kolem jezdnym niż mieć szybki motocykl z malym momentem. Szczególnie odczuwalne to będzie pod strome podjazdy albo w blocie. Dla akumulatora też jak będzie trzeba dawać maksymalny prąd.
pabblo_pl - Sob 14 Sty, 2017
Sporo filmików na Youtube, silnik centralny i odpowiednie przełożenia robią fajną robotę.
Sterownik curtis pod siedzisko, baterie w miejsce silnika razem z silnikiem elektrycznym.
maniekrox - Sob 14 Sty, 2017
Jeśli już przerabiać crossa to nie przesadzałbym z obniżaniem prędkości dla momentu. Oczywiście im więcej momentu tym lepiej, ale dla mnie bez sensu byłoby enduro/cross nie osiągający minimum 100 km/h. Tyle w terenie czasami wchodzi (na jakichś szutrach przykładowo).
Szkoda, że ciężko jest w przeróbce moto na elektryka zastosować normalnej skrzyni biegów. Odpadłyby problemy z momentem, tylko kilowaty dostarczać;)
pabblo_pl - Sob 14 Sty, 2017
Dla prędkości 100 km/h to dał bym min. 9kw silnik i curtisa min 275 A. A baterie 40P dla zmniejszenia zużycia ogniw i jakiegoś zasięgu.
Poczytaj moje boję temacie nowy projekt motocykl elektryczny w dziale dla początkujących.
wwojciech - Sob 14 Sty, 2017
Po co wyważać otwarte drzwi - podglądnij gotowce takie jak KTM FREERIDE E
11KW naminał
16KW max
Vmax 100km/h
lkuc18 - Pon 16 Sty, 2017
Jaka jest waga tego zestawu?
|
|
|