To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Sprzedam, oddam - Konwersje rowerów na elektryczne.

tomoaza - Pon 16 Sty, 2017
Temat postu: Konwersje rowerów na elektryczne.
Nie masz czasu,warsztatu,cierpliwości,wiedzy,a Chciał byś posiadać mocny i dysponujący dalekim zasięgiem rower elektryczny,pod każdym względem o wiele lepszy niż jakiekolwiek gotowe seryjne rozwiązania.Wykonamy go dla Ciebie. WWW.elektro-bikes.pl
Koszt takiej przeróbki to 600 zł + PODZESPOŁY. Wystawiamy faktury VAT - możliwość wliczenia w koszty działalności gospodarczej.

Anonymous - Pon 16 Sty, 2017

Tak z czystej ciekawości... zasięgi podawane w opisie dotyczą maksymalnej prędkości? Bo jakoś słowa o tym nie widzę, albo nie wiem, gdzie czytać?
tomoaza - Pon 16 Sty, 2017

Zasięgi podawane są przy prędkości 25 km/h po prostym terenie w sprzyjających warunkach atmosferycznych bez użycia siły mięśni. Niestety inaczej się nie da tego wyliczyć, wszystko zależy od stylu jazdy jak i terenu w którym się poruszamy.Podam przykład: Przy pakiecie 16S 3P turnigi 5000 mAh czyli 67V 15Ah sterowniku GT 1500 silnik 10 x 6 z maksymalną prędkością około 65 km/h przejadę 40 do 45 km, natomiast przy 25 km/h zrobię około 100 km. Słuszna uwaga Tomku, nie podałem tego pod opisami zdjęć.Opis został dodany na stronę w zakładce Budowa roweru - Baterie i akumulatory.
atomek1000 - Pon 16 Sty, 2017

tomoaza napisał/a:
maksymalną prędkością około 65 km/h przejadę 40 do 45 km

Nie ma opcji :razz: + czy 10x6 i 16s rozwija w ogóle 65km/h?

tomoaza - Pon 16 Sty, 2017

Prędkość: 1.0km/h na każdy 1V zasilania Maksymalny moment: 60Nm. Jest opcja. :razz:
tas - Pon 16 Sty, 2017

Na lipo spokojnie taka prędkość, przecież są sterowniki pokroju Gt1500 i ich funkcja boost :)
atomek1000 - Wto 17 Sty, 2017

Chodziło mi o zasięg, przy tej prędkości na tylu pakietach nie zrobisz z ciągłym v-max'em 40km. Zwłaszcza gdy użyjesz tego 'boosta' :smile:

Cytat:
Prędkość: 1.0km/h na każdy 1V zasilania Maksymalny moment: 60Nm.

Zdajesz sobie sprawę z tego że to są przybliżone dane a moment jest tak sobie napisany przy jakichś założeniach porównywalnych jedynie dla silników w nexunie? Nie ma to związku z prędkością.

tomoaza - Wto 17 Sty, 2017

Aby nie być gołosłownym testowaliśmy rowerki.Trasa Bielsko - lipowa koło Żywca, nie jest to co prawda tor testowy, gdzie raz przyspieszamy i jazda, a wiemy, że najwięcej Wh zużywamy na starcie na dodatek teren dość zróżnicowany pod względem wzniesień. Motocykl - rower, po 35 km jazdy na max. akumulator się rozładował, co prawda był mały 10 minutowy postój wyłącznik termiczny zadziałał, ale to najkrótszy dystans jaki pokonał na tym pakiecie.
Oczywiście,zdaję sobie sprawę, że to przybliżone wartości. Na czymś trzeba się oprzeć. :grin:

Elektrotonus - Wto 17 Sty, 2017

Jeszcze jest kwestia wagi rowerzysty ;-) Ma wpływa na zasięg jakiś ;-)
tomoaza - Sob 18 Mar, 2017

Oczywiście,że jakiś wpływ ma, jest sporo czynników wpływających na zasięg.
Jest to podobnie jak z samochodem, zadając pytanie ile przejadę na pełnym baku ?
Prostej i jednoznacznej odpowiedzi nie ma,można się jedynie kierować dokumentacją producenta, ale z doświadczenia wiem, że lepiej tego nie robić w praktyce zawsze pali znacznie więcej. Rzeczywiste spalanie to średnia przejechanych kilometrów w stosunku do zużytego paliwa. :grin:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group