To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Zdjęcia i filmy znalezione w sieci - Koniec z Sabvotonem ..bo to zĹy sterownik byĹ !
maran_hand - Śro 03 Maj, 2017 Temat postu: Koniec z Sabvotonem ..bo to zły sterownik był ! https://youtu.be/Qi7mM8XcX04 - sam filmik wielkiej wartości nie ma, ale odpowiedzi w komentarzach dodane przez autora to już "miszczostfo" świata. Zwłaszcza ta w temacie Sabvotona
WojtekErnest - Śro 03 Maj, 2017
Wpisik o nielegalności Sabvotona bo : "To sterownik do skuterów elektrycznych a nie rowerów. Po pierwsze działa na zbyt duże napiecie, po drugie nie pozwala podłączyć czujnika wspomagania, nie ma możliwości ograniczenia mocy ani prędkości z wyświetlacza."
Na szczęście kontrole policji, straży miejskiej oraz "miśki" jeszcze tego nie wiedzą
Ale wygląd niektórych 'rowerów' do tego prowokuje.
radasss - Śro 03 Maj, 2017
Wszystko można co nie można, byle z cicha i z ostrożna. Już kiedyś o tym nadmieniałem na forum. Im więcej takich jak prezentujący się na filmie tym szybciej dobiorą się do e-bajkowców.
WojtekErnest - Śro 03 Maj, 2017
radasss napisał/a: | Im więcej takich jak prezentujący się na filmie tym szybciej dobiorą się do e-bajkowców. |
Niestety chwalących się takimi rowerami, sam ich widok, liczne filmy na YT oraz na FB powodują że to (niestety) nieuniknione. A impulsem do nasilonych kontroli, będzie niestety (odpukać) cięzki wypadek lub śmierć takiego zawodnika...
tas - Śro 03 Maj, 2017
Przed tym nie uciekniemy, to naturalna ewolucja moim zdaniem, ale inaczej tego się nie da rozegrać jak tak, aby było nas dużo, bo w końcu przekroczymy pewną krytyczną ilość, zostaniemy zauważeni i ruszy cały legislacyjny bełkot.
Niektórym się marzy prawo jazdy na ebajka to będą na niego zdawać
sirgregs - Śro 03 Maj, 2017
tas napisał/a: | bo w końcu przekroczymy pewną krytyczną ilość, zostaniemy zauważeni i ruszy cały legislacyjny bełkot. |
Własnej konstrukcji nie zarejestrujesz ...
Na lepsze się nie zmieni niestety.
Zostanie 250W, 48V i PAS dla DIY street legal ...
tas - Śro 03 Maj, 2017
5 lat temu byś zarejestrował w 2 dni i za 500zł
W wracając do tematu, nielegalności sterowników...
sirgregs - Śro 03 Maj, 2017
5 lat temu ...
Wracając do sterownika.
Ty wiesz i ja wiem i ludzie z tego forum również że Sabvoton jest w 100% legalny i zgodny z obowiązującymi przepisami.
Ale ten koleś opowiadając to co opowiada wciska kit wielu niezorientowanym w temacie tylko po to żeby wcisnąć "swój" produkt.
A przy okazji rozpierdala nasze szacowne forum jedną dziadowską reklamą. Słabo to wygląda ...
midi - Śro 03 Maj, 2017
Ciekawa sprawa,koleś mówi o legalności , o obowiązkowym czujniku PAS itd, na jego filmie widać silnik Mxus-a jestem ciekaw czy pcha w niego max 48V. Druga sprawa to że handluje zestawami do konwersji, jeśli jest taki " legalny " to ciekaw jestem czy jak zażyczę sobie zestaw na 84V z odpowiednio mocnym sterownikiem i akumulatorem to mi sprzeda czy wytłumaczy że tak nie wolno ? Jego kanał powstał by zdobyć klientów i tyle, pewne sprawy pojmuje a niektórych nie, sama formuła tych filmów przedstawia go jako kogoś o dużej wiedzy i doświadczeniu a to powoduje iż ludzie przyjmują jego informacje jako pewnik .
Zapewne już niedługo przez nagłaśnianie tematu mocnych e-bików policja zabierze się za konkretne kontrolowanie naszych samojazdów i zapewne tu na forum zacznie się słyszeć ile to kto zarobił mandatu. Tak jak Tas wspomniał spowoduje to pewien ruch w prawie i być może za 5 lat nasze pojazdy staną się rejestrowalne na co sam oczekuję.
Na dziś chyb łatwiej kupić zdezelowany skuter z papierami i na jego podstawie zbudować e-skuter na którym będzie można w miarę legalnie jeździć ( mam zamiar coś takiego zrobić ) niż walczyć z systemem by zarejestrować mocny samosklecony e-rower.
maran_hand - Śro 03 Maj, 2017
tas napisał/a: | Przed tym nie uciekniemy, to naturalna ewolucja moim zdaniem, ale inaczej tego się nie da rozegrać jak tak, aby było nas dużo, bo w końcu przekroczymy pewną krytyczną ilość, zostaniemy zauważeni i ruszy cały legislacyjny bełkot.
Niektórym się marzy prawo jazdy na ebajka to będą na niego zdawać |
Już niedługo pewnie będzie nas więcej niż analogowców, bo jak pisze w komentarzu autor filmiku, ma w sprzedaży zestawy dzięki którym w dwie godziny robisz e-bike
Mobil - Śro 03 Maj, 2017
midi napisał/a: | na jego filmie widać silnik Mxus-a jestem ciekaw czy pcha w niego max 48V. |
Ma zestawy na 72V z Mxus 3k
Bujakoto - Śro 03 Maj, 2017
sirgregs napisał/a: |
Własnej konstrukcji nie zarejestrujesz ...
Na lepsze się nie zmieni niestety.
Zostanie 250W, 48V i PAS dla DIY street legal ... |
Nie zgodzę sie z Tobą!
Adam z Gdańska zbudował ebajka opartego na ramie motoroweru i go zarejestrował jako pojazd SAM w Polsce, w Gdańskim urzędzie! Wiem, był nim u mnie!
sirgregs - Śro 03 Maj, 2017
Odpowiedz sobie i nam na pytanie po co mu była rama motoroweru (oczywiście z papierami).
Przeróbka motoroweru na napęd elektryczny to nie jest SAM.
Chyba że zrobił to dawno temu ale to już nie wróci.
No i z drugiej strony to fajnie że ma motorower elektryczny ale takim cudem po lesie jak i po ścieżce rowerowej legalnie jeździć i tak nie może. Więc nadal wybieram rower choćby miał mieć tylko 250W
Bujakoto - Śro 03 Maj, 2017
sirgregs napisał/a: | Odpowiedz sobie i nam na pytanie po co mu była rama motoroweru (oczywiście z papierami).
Przeróbka motoroweru na napęd elektryczny to nie jest SAM.
Chyba że zrobił to dawno temu ale to już nie wróci.
No i z drugiej strony to fajnie że ma motorower elektryczny ale takim cudem po lesie jak i po ścieżce rowerowej legalnie jeździć i tak nie może. Więc nadal wybieram rower choćby miał mieć tylko 250W |
Racja, coś za coś.
To ja wole ebajka
Elektrotonus - Śro 03 Maj, 2017
Jakoś nie zauważyłem w tym blogu ebiker.pl informacji, że sterownik powinien wyłączać wspomaganie silnikiem po przekroczeniu 25 km/h. Pewnie zgoda, że lepiej użytkować e-bike 250W z pasem fabrycznego dla świętego spokoju, lub mając składaną samoróbkę nie szaleć jak wariat po drogach publicznych.
|
|
|