To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Tematy elektryczne - Wybór ESC do E-Longboarda

konnekt6 - Śro 03 Maj, 2017
Temat postu: Wybór ESC do E-Longboarda
Witam, posiadam:
-silnik Turnigy Aerodrive SK3 - 6354-260kv
-baterie 2x zippy 8000mah 3s czyli w sumie 8000mah 6s
-apka quanum 2.4ghz 3ch pistol grip
i do tego esc fvt 120a ale niestety się spaliło i chciałbym je wymienić na coś lepszego, zastanawiam się nad VESC tylko nie wiem czy poradzę sobie z jego konfiguracją i czy będzie lepsze od fvt. Możecie polecić esc które sobie dobrze poradzi?

Jeżeli w złym dziale to najmocniej przepraszam. :grin:

radasss - Czw 04 Maj, 2017

Dział może i ok, ale forum raczej powinno być inne. Jakieś RC może ? To jest o rowerach z napędem elektrycznym i stosowane tu sterowniki to nie te o których piszesz.
Yin - Pią 05 Maj, 2017

radasss napisał/a:
Dział może i ok, ale forum raczej powinno być inne.

Eee nie, jak głosi napis: " ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE ". Tak w temacie to zawsze zastanawiało mnie czy nie dało by się użyć zwykłego sterownika bldc od roweru do takiego silnika modelarskiego? Chyba by to wyszło sporo taniej.

Passat_EQ - Pią 05 Maj, 2017

Yin napisał/a:
radasss napisał/a:
Dział może i ok, ale forum raczej powinno być inne.

Eee nie, jak głosi napis: " ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE ". Tak w temacie to zawsze zastanawiało mnie czy nie dało by się użyć zwykłego sterownika bldc od roweru do takiego silnika modelarskiego? Chyba by to wyszło sporo taniej.


Tez mnie to ciekawi i uwazam ze zadziała na pewno, tylko nie wiem jakie predkosci obrotowe uzyska silnik modelarski.
Wydaje mi sie ze wielokrotnie mniejsze niz na ESC.

wit - Pią 05 Maj, 2017

W związku z wprowadzaniem na tym forum cenzury -także CENZURY PRYWATNYCH WIADOMOŚCI i -np usuwania z prywatnych wiadomości wybranych słów jak po ja zdy el ek try czne

zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem cofam zgodę na publikacje na tym forum wszystkich treści mojego autorstwa -proszę o usuniecie WSZYSTKICH moich wypowiedzi.

Passat_EQ - Sob 06 Maj, 2017

Sterowniki rowerowe mają swoj bocznik pomiarowy ograniczajacy prąd.
Natomiast rezystancja uzwojenia nie ma znaczenia, poniewaz mowimy o przebiegach szybkozmiennych, wiec w gre wchodzi impedancja a raczej jej wykres w funkcji obciązenia.
W przypadku silnika modelarskiego bezwladnosc "wirnika" to procenty z masy silnika rowerowego, stad impedancja, mimo niewielkiej ilosci zwojów bedzie stosunkowo duza.
Pozostaje kwestia sygnału zwrotnego do sterownika w przypadku braku hallotronow.
Zawsze mozna je w godzine dołożyc :)
Tak czy inaczej, jestem zdania ze odpali ale bedzie sie krecic zdecydowanie wolniej.

wit - Nie 07 Maj, 2017

W związku z wprowadzaniem na tym forum cenzury -także CENZURY PRYWATNYCH WIADOMOŚCI i -np usuwania z prywatnych wiadomości wybranych słów jak po ja zdy el ek try czne

zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem cofam zgodę na publikacje na tym forum wszystkich treści mojego autorstwa -proszę o usuniecie WSZYSTKICH moich wypowiedzi.

tomson - Sob 13 Maj, 2017

Silnik rowerowy nie bedzie chodził na sterowniku modelarskim testowałem to na silnikach robionych np z silnika od pralki.Jak raz nawinolem za malo zwoi to silnik pracował na sterowniku modelarskim a na rowerowym przy 36V pobierał na biegu jałowym duży prąd.Jak go przewinołem to przestał pracować na sterowniku modelarskim a na sterowniku rowerowym prąd spadł prawie trzy razy
Kajman - Czw 18 Maj, 2017

Jaki masz budżet na to esc?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group