To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Dział dla początkujących - Miernik stanu bateri 20s3p

furifurius - Śro 24 Maj, 2017
Temat postu: Miernik stanu bateri 20s3p
Witam forumowiczow.
Kontynuuje skladanie sprzetu o ktorym byla mowa w moich poprzednich watkach. Czesci w Nexunie zamowione ale brakuje mi jednej rzeczy: wskaznika naladowania akumulatora ktory obzluzy 20s. Na ebaju same dla mniejszego napiecia, max 10s chyba mi sie udalo znalesc.
Poradzcie, rzuccie linkiem do jakiegos sklepu gdzie mozna cos dzialajacego na 20s kupic.
Dzieki i pozdrawiam
Furi

EDIT:
znalazlem wlasnie cos takiego:
http://www.ebay.ie/itm/DC...w4AAOSwHMJYOLoI

Drogie jak diabli ale wyglada mi na porzadny sprzet. Opcja podawania chwilowego zuzycia i chwilowej mocy calkiem ciekawe. Myslicie ze warto to kupic? Nie zedzie zadnych problemow z faktem, ze ten sampler bedzie musial byc wpiety miedzy kontroler, a baterie?

atomek1000 - Czw 25 Maj, 2017

Bardzo dobry watomierz, szybkie odświeżanie i dokładny pomiar pojemności. Nic lepszego w tej cenie nie znajdziesz. Jakiś czas temu sprzedawałem je po nawet niższej cenie na forum :p
Tomek - Czw 25 Maj, 2017

Ten sampler to bocznik w którym miernik mierzy napięcie na przyjściu i odejściu określając tym prąd, moc itp ponieważ ma określoną ( bardzo niską) rezystancję. Dla instalacji rowerowej jest niewidoczny po prostu jest to przewodnik tak jak przewód miedziany, nie będzie problemu :grin: Tak jak piszą problem by był przy ponad 350A :smile:
furifurius - Czw 25 Maj, 2017

Dzieki za odpowiedzi, sprzet zamowiony :)
Szkoda tylko ze czas dostawy jakby to z innej galaktyki szlo - 15 czerwiec do 3 lipiec...
Pozdrawiam

Kajman - Sob 27 Maj, 2017

Zawsze możesz gdzieś kupić z opcją kuriera
furifurius - Śro 14 Cze, 2017

Witam
Ma ktos moze jakies doswiadczenia z tym watomierzem?
Dzis go odebralem, podlaczylem do akumulatora zeby przetestowac i napotkalem problem. Jako obciazenie jest podlaczona zwykla zarowka 230V.
Watomierz pokazuje
a) 0.9 V mniej niz faktyczne napiecie baterii
b) wyswietla ze bateria jest rozladowana - 0% pomimo ze jest ona w pelni naladowana
c) wyswietlanie poboru pradu - nie wiem - zarowka 230V 40W - wyswietla 8W zuzycia pradu przy 83.5V.

Powiedzcie o co chodzi z punkem b), oczywiscie zadna instrukcja obslugi z tym nie przyszla, zadnych przyciskow do konfiguracji tez nie widze.
Jest ktos w stanie pomoc?
Pozdrawiam
Furi

furifurius - Śro 14 Cze, 2017

OK, wlasnie znalazlem jakas instrukcje na necie, szybko przejrzalem - trzeba rozladowac baterie do zera z podlaczonym watomierzem, potem zaladowac, zeby zaczal dzialac prawidlowo jesli chodzi o pokazywanie stanu rozladowania.
Nadal nie wiem czemu pokazuje za male napiecie.
Pozdrawiam

Elektrotonus - Śro 14 Cze, 2017

Mam podobny problem z tego typu watomierzem. Ustawiłem minimalne napięcie jako rozładowaną baterię na 42.5 V. Podczas jazdy przy poziomie ok 20% baterii przy większym obciążeniu silnika na chwilę napięcie spadło do 42.5 V. Taki "przysiad" spowodował wyzerowanie się watomierza, mimo, że napięcie jak zmniejszyłem obciążenie silnika wróciło do 43.5 V. Nie ładowałem przez watomierz, jednak nie wiem czy to ma znaczenie. Jest jakiś sposób by nie fałszował poziomu baterii przy minimalnym poziomie, kiedy faktycznie zależy nam na rzetelnej informacji ile % mamy jeszcze w akumulatorze ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group