To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Konstrukcje własne - Supermoto na Falcon V2
Saku - Czw 24 Sie, 2017 Temat postu: Supermoto na Falcon V2 Witam,
Jednak dalem sie przekonac do zrobienia na bazie Falcona sprzetu do poruszania sie na miescie w stylu Supermoto.
Nie ukrywam ze jestem juz skrzywiony po offroad na quadach i crossach i mam obawy czy sprzet tego typu spelni moje oczekiwania, ale zobaczymy moze wystarczy
Zakonczylem juz temat jazdy po lasach i po torach z pewnych wzgledow
Tak widze ten projekt:
galeria allegro
Silnik mam Mxus 21x3 na feldze 17 cali x 3,5
Sterownik mam Sabek 72080
Akumulator hmmmm no wlasnie?
Przednie zawieszenie tez jest dla mnie zagatka bo narazie bym chcial cos dobra cena do jakosci...
Na poczatek bym chcial zaczac od malego problemu:
Na moja prosbe Seba nie malowal i nie spawal mocowania siodelka,
Ale przypadkiem nie przyspawal mocowania amortyzatora i tu moje pytanie jak powinno ono byc przyspawane?
Jak na foto nr1 czy nr2 i jaki wymiar miedzy nimi?
darmowe zdjęcia allegro
Tomas - Czw 24 Sie, 2017
Jak masz "skrzywienie" po moto to odrazu załóż na asfalt 150A z batki i 300A w fazy cię usatysfakcjonuje. Niestety mimo wszystko QS205 wytrzyma pięć ostrych startów przy takim prądzie i się ugotuje. Odrazu QS273.
Dlugas - Czw 24 Sie, 2017
Saku napisał/a: | Ale przypadkiem nie przyspawal mocowania amortyzatora i tu moje pytanie jak powinno ono byc przyspawane?
Jak na foto nr1 czy nr2 i jaki wymiar miedzy nimi? |
Jak na fotce nr1, wymiar musisz wziąć z dampera złożonego razem z tulejami
Zmierz wymiar jaki ma , dopasuj tulejkę np stalową o tym samym wymiarze by nie spawać razem z oryginalnymi tulejami i damperem ( lub złóż z podkładek) , skręć razem z uchwytami i przyspawaj tak złożony element.
Saku - Czw 24 Sie, 2017
zdjęcia na allegro
Czyli tak!!??
To mnie zaskoczyles bylem kurde przekonany ze bedzie inaczej. Ok
Co do wymiarow dumperow to myslalem ze sa jakies "uniwersalne" ze na wszystkich takie same sa rozstawy.
Mobil - Czw 24 Sie, 2017 Temat postu: Re: Supermoto na Falcon V2
Saku napisał/a: |
Nie ukrywam ze jestem juz skrzywiony po offroad na quadach i crossach
|
Jeśli jeździłeś czymś naprawde mocnym to żaden elektryk Cię nie zadowoli, nie te moce
Saku - Czw 24 Sie, 2017 Temat postu: Re: Supermoto na Falcon V2
Mobil napisał/a: | Saku napisał/a: |
Nie ukrywam ze jestem juz skrzywiony po offroad na quadach i crossach
|
Jeśli jeździłeś czymś naprawde mocnym to żaden elektryk Cię nie zadowoli, nie te moce |
Zabawe zakonczylem na crf450 i dlatego sporo czasu sie wahalem co do tego projektu.
Nie licze na wysokie predkosci bo dla mnie max 80 wystarczy, ale dobry moment by sie przydal
Bedzie cos z tego?
Dlugas - Czw 24 Sie, 2017
Saku napisał/a: | Co do wymiarow dumperow to myslalem ze sa jakies "uniwersalne" ze na wszystkich takie same sa rozstawy |
Jeśli chodzi o wymiary damperów - mogą być uniwersalne ale ja nie znam tych wymiarów. Myślałem że masz przygotowany do montażu i jeszcze się zastanawiasz
Trzeba by było sobie pomierzyć z jakiegoś gotowca (chyba najprościej) lub najlepiej zapytaj Emila (przecież to jego rama ) jakie on tam daje wymiary.
sirgregs - Czw 24 Sie, 2017 Temat postu: Re: Supermoto na Falcon V2
Saku napisał/a: |
Zabawe zakonczylem na crf450
Bedzie cos z tego? |
Nie bądźmy naiwni.
Nawet najstarsza crf450 czyli 2002 rok miała ponad 50KM
Jak można do tego porównywać pojazd który z akumulatora w szczycie pobiera 10kW mocy ...
Saku - Czw 24 Sie, 2017 Temat postu: Re: Supermoto na Falcon V2
sirgregs napisał/a: | Saku napisał/a: |
Zabawe zakonczylem na crf450
Bedzie cos z tego? |
Nie bądźmy naiwni.
Nawet najstarsza crf450 czyli 2002 rok miała ponad 50KM
Jak można do tego porównywać pojazd który z akumulatora w szczycie pobiera 10kW mocy ... |
Jak juz wspomnialem zdaje sobie sprawe ze tego nie osiagne wiec Spokojno spokojno podchodze do tego na chlodno bez podniety.
Sir nawet przez mysl mi nie przeszlo by tego typu sprzet rownac...
Bartosh - Pią 25 Sie, 2017
Hej Saku, idź od razu w qsa 273, jeśli tylko asfalt.
dynamik - Sob 26 Sie, 2017
piękne obrazki, tylko coś mi się wydaje , że już założenia i budżet są nieadekwatne do projektu.
Chłopaki się podniecali że projekt z politechniki wrocławskiej kosztował 200k.
Arek zrobił swój "motorek" za 30k i ja myslę zę w przypadku prototypu, który będzie miał jakiś smaczek jest to budżet minimum, pod warunkiem że skopiujesz wiele znanych już rozwiązań. (Arek miał już duże doświadczenie i warsztat pracy).
Też na początku teoretyzowałem na tym forum, ale gdy zrobiłem cztery rowerki różnej mocy to dopiero zaczynam kumac o czym chłopaki piszą.
Saku - Sob 26 Sie, 2017
Bartosh napisał/a: | Hej Saku, idź od razu w qsa 273, jeśli tylko asfalt. |
Ty no kurczaki poszedl bym w QS tylko mialem juz na stanie ten silnik i zapleciony w 17" wiec szkoda mi go troche...
Jestem ciekawy co z tego wyjdzie. Jak cos to sprzedam sam silnik a felge zostawie i wezme QS
To jest tak jak z motorami. Na poczatek wzialem RM125 polatalem troche i wskoczylem na CR250 a pozniej juz na CRF450
Tam bardziej chodzilo o ogarniecie tej mocy dlatego spokojnje przeskakiwalem up up.
Tu bardziej mi chodzi by zobaczyc jak bedzie wrazenie na danym silniku.
Tak jak Dynamik zaznaczyl by nie teoretyzowac
Saku - Nie 03 Wrz, 2017
Tylny laczek wyglada syto
Galerie zdjęć na aukcje
Saku - Śro 15 Lis, 2017
Czy gdybym zmienial silnik z Mxus 21x3 na QS273 to musze cos przerabiac w wahaczu?
qaz33 - Czw 16 Lis, 2017
pewnie rozpilowac widelki z 10 na 12mm
|
|
|