To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Supermoto na Falcon V2

Saku - Czw 24 Sie, 2017
Temat postu: Supermoto na Falcon V2
Witam,
Jednak dalem sie przekonac do zrobienia na bazie Falcona sprzetu do poruszania sie na miescie w stylu Supermoto.

Nie ukrywam ze jestem juz skrzywiony po offroad na quadach i crossach i mam obawy czy sprzet tego typu spelni moje oczekiwania, ale zobaczymy moze wystarczy :wink:

Zakonczylem juz temat jazdy po lasach i po torach z pewnych wzgledow :roll:

Tak widze ten projekt:


galeria allegro

Silnik mam Mxus 21x3 na feldze 17 cali x 3,5
Sterownik mam Sabek 72080
Akumulator hmmmm no wlasnie? :???:
Przednie zawieszenie tez jest dla mnie zagatka bo narazie bym chcial cos dobra cena do jakosci...


Na poczatek bym chcial zaczac od malego problemu:
Na moja prosbe Seba nie malowal i nie spawal mocowania siodelka,
Ale przypadkiem nie przyspawal mocowania amortyzatora i tu moje pytanie jak powinno ono byc przyspawane?
Jak na foto nr1 czy nr2 i jaki wymiar miedzy nimi?


darmowe zdjęcia allegro

Tomas - Czw 24 Sie, 2017

Jak masz "skrzywienie" po moto to odrazu załóż na asfalt 150A z batki i 300A w fazy cię usatysfakcjonuje. Niestety mimo wszystko QS205 wytrzyma pięć ostrych startów przy takim prądzie i się ugotuje. Odrazu QS273.
Dlugas - Czw 24 Sie, 2017

Saku napisał/a:
Ale przypadkiem nie przyspawal mocowania amortyzatora i tu moje pytanie jak powinno ono byc przyspawane?
Jak na foto nr1 czy nr2 i jaki wymiar miedzy nimi?

Jak na fotce nr1, wymiar musisz wziąć z dampera złożonego razem z tulejami
Zmierz wymiar jaki ma , dopasuj tulejkę np stalową o tym samym wymiarze by nie spawać razem z oryginalnymi tulejami i damperem ( lub złóż z podkładek) , skręć razem z uchwytami i przyspawaj tak złożony element.

Saku - Czw 24 Sie, 2017


zdjęcia na allegro

Czyli tak!!?? :shock:
To mnie zaskoczyles :lol: bylem kurde przekonany ze bedzie inaczej. Ok
Co do wymiarow dumperow to myslalem ze sa jakies "uniwersalne" ze na wszystkich takie same sa rozstawy.

Mobil - Czw 24 Sie, 2017
Temat postu: Re: Supermoto na Falcon V2
Saku napisał/a:

Nie ukrywam ze jestem juz skrzywiony po offroad na quadach i crossach

Jeśli jeździłeś czymś naprawde mocnym to żaden elektryk Cię nie zadowoli, nie te moce :neutral:

Saku - Czw 24 Sie, 2017
Temat postu: Re: Supermoto na Falcon V2
Mobil napisał/a:
Saku napisał/a:

Nie ukrywam ze jestem juz skrzywiony po offroad na quadach i crossach

Jeśli jeździłeś czymś naprawde mocnym to żaden elektryk Cię nie zadowoli, nie te moce :neutral:


Zabawe zakonczylem na crf450 i dlatego sporo czasu sie wahalem co do tego projektu.
Nie licze na wysokie predkosci bo dla mnie max 80 wystarczy, ale dobry moment by sie przydal :razz:

Bedzie cos z tego? :???:

Dlugas - Czw 24 Sie, 2017

Saku napisał/a:
Co do wymiarow dumperow to myslalem ze sa jakies "uniwersalne" ze na wszystkich takie same sa rozstawy

Jeśli chodzi o wymiary damperów - mogą być uniwersalne ale ja nie znam tych wymiarów. Myślałem że masz przygotowany do montażu i jeszcze się zastanawiasz :lol:
Trzeba by było sobie pomierzyć z jakiegoś gotowca (chyba najprościej) lub najlepiej zapytaj Emila (przecież to jego rama ;) ) jakie on tam daje wymiary.

sirgregs - Czw 24 Sie, 2017
Temat postu: Re: Supermoto na Falcon V2
Saku napisał/a:

Zabawe zakonczylem na crf450
Bedzie cos z tego? :???:

Nie bądźmy naiwni.
Nawet najstarsza crf450 czyli 2002 rok miała ponad 50KM
Jak można do tego porównywać pojazd który z akumulatora w szczycie pobiera 10kW mocy ...

Saku - Czw 24 Sie, 2017
Temat postu: Re: Supermoto na Falcon V2
sirgregs napisał/a:
Saku napisał/a:

Zabawe zakonczylem na crf450
Bedzie cos z tego? :???:

Nie bądźmy naiwni.
Nawet najstarsza crf450 czyli 2002 rok miała ponad 50KM
Jak można do tego porównywać pojazd który z akumulatora w szczycie pobiera 10kW mocy ...



Jak juz wspomnialem zdaje sobie sprawe ze tego nie osiagne wiec Spokojno spokojno :wink: podchodze do tego na chlodno bez podniety.
Sir nawet przez mysl mi nie przeszlo by tego typu sprzet rownac...

Bartosh - Pią 25 Sie, 2017

Hej Saku, idź od razu w qsa 273, jeśli tylko asfalt.
dynamik - Sob 26 Sie, 2017

piękne obrazki, tylko coś mi się wydaje , że już założenia i budżet są nieadekwatne do projektu.
Chłopaki się podniecali że projekt z politechniki wrocławskiej kosztował 200k.
Arek zrobił swój "motorek" za 30k i ja myslę zę w przypadku prototypu, który będzie miał jakiś smaczek jest to budżet minimum, pod warunkiem że skopiujesz wiele znanych już rozwiązań. (Arek miał już duże doświadczenie i warsztat pracy).
Też na początku teoretyzowałem na tym forum, ale gdy zrobiłem cztery rowerki różnej mocy to dopiero zaczynam kumac o czym chłopaki piszą.

Saku - Sob 26 Sie, 2017

Bartosh napisał/a:
Hej Saku, idź od razu w qsa 273, jeśli tylko asfalt.


Ty no kurczaki poszedl bym w QS tylko mialem juz na stanie ten silnik i zapleciony w 17" wiec szkoda mi go troche...

Jestem ciekawy co z tego wyjdzie. Jak cos to sprzedam sam silnik a felge zostawie i wezme QS :wink:

To jest tak jak z motorami. Na poczatek wzialem RM125 polatalem troche i wskoczylem na CR250 a pozniej juz na CRF450

Tam bardziej chodzilo o ogarniecie tej mocy dlatego spokojnje przeskakiwalem up up.
Tu bardziej mi chodzi by zobaczyc jak bedzie wrazenie na danym silniku.

Tak jak Dynamik zaznaczyl by nie teoretyzowac :razz:

Saku - Nie 03 Wrz, 2017

Tylny laczek wyglada syto :lol:


Galerie zdjęć na aukcje

Saku - Śro 15 Lis, 2017

Czy gdybym zmienial silnik z Mxus 21x3 na QS273 to musze cos przerabiac w wahaczu? :roll:
qaz33 - Czw 16 Lis, 2017

pewnie rozpilowac widelki z 10 na 12mm


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group