To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Kross TransPacific BBS02

Krakusik - Śro 24 Sty, 2018

Robię dokładnie to samo co Ty, obudowa bateri już w drodze, napęd zamówiony . Mam nadzieję, że wyjdzie tak fajnie jak u Ciebie, ładowarka doszła ?. Montowałeś gear sensor ?
Mikkonen - Czw 25 Sty, 2018

Ładowareczka spoko, solidnie wykonana, działa :) Nie mierzyłem prądu ale z opinii na aliexpress wynika że trzyma 4A. Gear sensor nie posiadam, jak pojeżdżę trochę to zobaczę czy jest sens go montować, tym bardziej że kosztuje ponad stówę.
ForzaNapoli - Czw 25 Sty, 2018

Do mnie dotarl bbshd jeszcze czekam na bms tasme do zgrzewania pakietu podkladki pod plusy. I pozniej poskladac wszystko do kupy 😊
lobo0 - Wto 13 Mar, 2018

@Mikkonen możesz powiedzieć jaki rękaw zamówiłeś do tej baterii? Zamówiłem taką samą obudowę i nie wiem jakiej szerokości rękaw będzie odpowiedni.
Mikkonen - Śro 14 Mar, 2018

Kupiłem ten:
https://www.aliexpress.co...2311.0.0.tO6DM9
Mam go, ale nie przymierzałem go nawet jeszcze. Na razie cieszę się konstrukcją i nic w niej nie ruszam bo wszystko chodzi jak marzenie. Może za jakiś czas założę ten rękaw.

seebeeck - Czw 01 Lis, 2018

Jaką masz zębatkę w bafangu i czy teraz byś ją zmieniał na większą mniejszą? Jaki dystans robisz średnio na tym aku?
Mikkonen - Pią 02 Lis, 2018

Zębatkę wziąłem najmniejszą możliwą czyli 44. Jest akurat, ale jakby była odrobinę mniejsza to bym się nie obraził. Najwięcej zrobiłem 120km na wspomaganiu na poziomie 300W. Pod koniec jazdy bateria 13s5p wyssała się do 42V.
leszcz - Pią 02 Lis, 2018

Mikkonen napisał/a:
Zębatkę wziąłem najmniejszą możliwą czyli 44. Jest akurat, ale jakby była odrobinę mniejsza to bym się nie obraził. Najwięcej zrobiłem 120km na wspomaganiu na poziomie 300W. Pod koniec jazdy bateria 13s5p wyssała się do 42V.


Masz ok 650Wh i 4h jazdyto wspomagania miałeś średnio max 160W

Mikkonen - Sob 03 Lis, 2018

Mam około 800wh. Ale nie ważne. Tu jest zapis tej konkretnej trasy:
https://www.endomondo.com...outs/1113532337
Cała trasa zrobiona na ustawieniu 6A (poziom 2 na 5 na wyświetlaczu). Jazda całkiem bez wysiłkowa. Baterii zostało jeszcze na kilka kilometrów wspomagania.

lessero - Sob 03 Lis, 2018

Mikkonen napisał/a:

Cała trasa zrobiona na ustawieniu 6A (poziom 2 na 5 na wyświetlaczu). Jazda całkiem bez wysiłkowa. Baterii zostało jeszcze na kilka kilometrów wspomagania.


Zacnie. :cool:
Zazdrość mnie zżera. :oops:

lessero - Sob 03 Lis, 2018

seebeeck napisał/a:
Jaką masz zębatkę w bafangu i czy teraz byś ją zmieniał na większą mniejszą? Jaki dystans robisz średnio na tym aku?


Wtrącę się jeszcze...
Ostatnio robiłem test napędu 1x9 na własnych nogach, jako przymiarka pod elektryfikację,
w konfiguracji 44T / 12-36.

http://www.gear-calculato...UN=KMH&DV=speed

Dla mnie - podkreślam, wyszło bardzo ok.

Najważniejsze, że wszystkie koronki współpracują [linia blatu 50 mm od środka suportu]
Na drogach leśnych wykorzystywałem biegi 3-5.
Na asfalcie 5-7.
Przez błoto, piach, przez trawę spokojnie dałem radę na koronce biegu 1 i 2 czyli koronka 36T i 32T.




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group