To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Silniki BLDC - Silnik 9C 24H 610 1505 3919
niegodny - Nie 04 Lut, 2018 Temat postu: Silnik 9C 24H 610 1505 3919 Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją w której mimo sprawdzenia chyba wszystkich opcji, które mogą mieć wpływ na tak szybkie, niespotykane w tego typu silnikach przegrzewanie się.Czujniki termiczne sprawdzone ( sterownik 80 stopni silnik 150 ) Sterownik podmieniony, nic nie ociera, koło kręci się bez żadnych oporów, grubość uzwojenia standard, żadnych zwarć, hale ok. Co jeszcze może być powodem takiego grzania?.
Scuda - Nie 04 Lut, 2018
Nie wiem co to dokladnie za silnik i sterownik ale ja miałem 9c 7x9 i sterownik sinus chinski 30A na 60v.
Silnik spaliłem na prostej drodze w chłodny dzień 8-10 stopni, bez pałowania tak na 3/4 manetki.
niegodny - Pon 05 Lut, 2018
Temat nie aktualny. już wiem w czym rzecz 24 H
tas - Pon 05 Lut, 2018
To jest silnik o szerokości stojana i magnesów 24mm (stąd nazwa 24H)
W odróżnieniu od innych modeli z rodziny 9C, które mają 27 lub 30mm.
Tak wąski stojan to także mniejsza moc znamionowa. Karmienie takiego niedużego silnika ogromnymi prądami musi powodować grzanie. Więc, jak na moje, wszystko jest ok i tak ma być. Potrzeba wymienić silnik na wersję 800W (27H) lub 1000W (30H)
|
|
|