To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Akumulatory żelowe i pochodne i ich ładowanie - Akumulatory Trojan T605,875,125,105 przyjme uszkodzone 2szt.

Pir-serwis - Wto 22 Mar, 2011
Temat postu: Akumulatory Trojan T605,875,125,105 przyjme uszkodzone 2szt.
Przyjme uszkodzone 2szt akumulatorów Trojan-dla obudów-potrzebne mi do manewrowania i rozmieszczania w samochodzie.
Robiłem z kartonu ale to nie to samo co fabryczna puszka.
U nas chłopaki takie maja różne ale nie o tych wymiarach.
Oddam inne jeśli potrzeba-na wymianę.
Chodzi o te z typoszeregu 181x276mm
Bedę na zlocie-mógłbym wtedy zabrać.
W sumie jakbym sie postarał to i samochód do tego czasu mógłby sie pojawić razem ze mną... :cool: :cool:

Anonymous - Wto 22 Mar, 2011

To się staraj :D
Pir-serwis - Wto 22 Mar, 2011
Temat postu: Citroen BX EV
Dzieki za wsparcie,hehe.
W sumie to juz postanowiłem,że cytryna i nic innego.
Będę się starał.
Co wyjdzie-okaże się.
W zasadzie samochód nie ruszony-stoi tylko.
Brak nawet miejsca w piwnicy na wyjete graty-silnik itp,itd.
Ale checi i części są-to najważniejsze ale czasu i sprzyjającej pogody mi trzeba.
:wink:

Zbyszek Kopeć - Czw 24 Mar, 2011

Przy okazji wypowiem się o akumulatorach TROJAN (klasycznych, ołowiowych).
Mam jeszcze dokumenty w wersji papierowej o ilości cykli akumulatorów TROJAN T-105 oraz T-1275 i innych ich klasycznych, one miały 750 cykli przy prądzie prawie dwugodzinnym. Teraz okazuje się, że producent zrezygnował z tej jakości, zlecił produkcję wykonawczą w Chinach i zadowala się ilością tylko 500 cykli, ale to i tak jest dużo na taki rodzaj akumulatorów, a w praktyce okazuje się, że nadal mają dobrą obciążalność (wytrzymują prądy samochodowe), a cena jest dość korzystna.

Pir-serwis - Nie 27 Mar, 2011
Temat postu: Trojan T605 czy T105
Cena ni dobra ni zła.
Dolar jak był tańszy to wychodziło to lepiej.

14 sztuk T605-175Ah C5 5712zł - 364kg
14 sztuk T105-185Ah C5 6370zł - 392kg

Myslę nad tymi pierwszymi-ciut taniej i trochę lżej wyjdzie-a róznica chyba w zasiegu nie aż taka ,jak to widzisz Zbyszku?

Jak sie zapre to mozliwe,że nawet na zlot sie dowlekę..
Juz silnik przygotowany do wyjecia.

Zbyszek Kopeć - Nie 27 Mar, 2011

Podstaw sobie wylicznia pojemności kwasowych pod zależności przedstawione na moich stronach.
Inna sprawa, to efektyna ilość cykli w danym pojeździe i wiele innych, ale lżejsze auto też zyskuje, chocaż 1 kilometr będzie w sumie droższy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group