To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - Mój pierwszy E-bike "klasa budżet"

Nostusek - Śro 15 Cze, 2011

brak postu
Nostusek - Wto 21 Cze, 2011

brak postu
Nostusek - Wto 19 Lip, 2011

brak postu
Nostusek - Czw 28 Lip, 2011

brak postu
Nostusek - Wto 02 Sie, 2011

brak postu
Anonymous - Czw 01 Wrz, 2011

Czekamy na pierwsze jazdy na silniku i relację z tych jazd ;)
Nostusek - Czw 01 Wrz, 2011

brak postu
Anonymous - Czw 01 Wrz, 2011

Doładujesz sobie akumulatory:D
mar56 - Czw 01 Wrz, 2011

Ze silnikiem raczej nie uda Ci się osiągnąć tych prędkości z uwagi na straty na przełożeniu z silnikiem który będzie pracował jako prądnica bo nie masz wolnobiegu,chyba ze masz siłę Armstronga w co wątpię. :grin:
Nostusek - Czw 01 Wrz, 2011

brak postu
Anonymous - Nie 18 Wrz, 2011

hej
nanab - Nie 18 Wrz, 2011

Trochę brzydkie te spawy, ale ważne że się trzyma :) Nie hałasuje Ci za bardzo ten łańcuch?

Cytat:
Wczoraj podłączyłem tylko sam silnik do sterownika i gdy chciałem zakręcić kołem to stawiał on niesamowity opór.

Taki urok konstrukcji gdzie silnik jest połączony z kołem na stałe-opór będzie duży i będzie rósł w miarę wzrostu prędkości.
Cytat:

Czy sterownikowi stała się jakaś krzywda w ten sposób?

Sterownik musi mieć zabezpieczenie przeciwprzepięciowe-nic się nie powinno stać.

Nostusek - Czw 22 Wrz, 2011

brak postu
kremir - Czw 22 Wrz, 2011

Nie bardzo rozumiem co oznacza odwrotna polaryzacja silnika. Czy to oznacza że silnik który masz może być zasilany tak by się kręcił tylko w jedną stronę? W samochodziku mojego synka zamontowany jest chiński silnik DC i jest tam bieg wsteczny. Nie ma problemu z działaniem sterownika po przełaczeniu silnika na odwrotne obroty.
Nostusek - Pią 23 Wrz, 2011

brak postu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group