ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sam revot w cenie roweru ?
Autor Wiadomość
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Wto 27 Maj, 2014   

Mechano napisał/a:
Jaki jest tam typ silnika?
PMSM z enkoderem jeśli to kogoś interesuje. Druga sprawa że tam naprawdę sterowanie jest skomplikowane.
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 09 Cze, 2014   

Swoją drogą to czemu nie ma jeszcze takich silników w rowerach? W PMSM sprawność sięga do 97% i są znacznie cichsze niż BLDC.. Sterowanie wektorowe zgadza się że jest skomplikowane ale wszystko jest do zrobienia.
 
 
Nostusek 
szef



Pomógł: 18 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1406
Skąd: Pruszków
Wysłany: Pon 09 Cze, 2014   

Czemu nie ma w rowerkach ? Bo cena sterownika wzrośnie x5 albo i więcej...

Co do re-volta - fakt faktem - silniczek był ciuchuteńki a największy hałas generowało przeniesienie napędu. Druga sprawa - KAŻDY silnik re-volta miał mierzoną głośność i każdy mieścił się w granicach normy. Nawet pasy napędowe były specjalnie naciągane by napęd nie hałasował a każdy pasek również sprawdzany pod kątem właściwego napięcia... Możecie mi wierzyć - proces montażu silnika nie był taki prościutki - wymagał wielu precyzyjnych operacji - druga sprawa że KAŻDY jeden napęd sprawdzany był bardzo szczegółowo na stanowisku testowym a po zmontowaniu Re-Volty przelatywały po hamowni spoooro kilometrów by wychwycić ewentualne niedomagania. Coś jak produkcja Audi R8 albo Bugatti Veyrona - manufaktura a nie masówka...
_________________
Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18

Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group