|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
CyklonEbike ~14kW, 23s16p 84V48Ah samsung 30Q, sabvoton72150 |
Autor |
Wiadomość |
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Ta rama ma też system mocowania pasami, tj te otwory w bokach obok otworów na śruby mocujące boczki. Tam są takie tajemnicze podwójne dodatkowe otworki. To jest właśnie do mocowania pasów. Wycinasz z blachy takie coś w kształcie otwieracza do butelek i przykręcasz. A przez ucho przeciągasz pasy lub opaski. Co prawda w takim aku to kiepsko, ale jako dodatkowe zabezpieczenie może być. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
tas napisał/a: | Ta rama ma też system mocowania pasami, tj te otwory w bokach obok otworów na śruby mocujące boczki. Tam są takie tajemnicze podwójne dodatkowe otworki. To jest właśnie do mocowania pasów. Wycinasz z blachy takie coś w kształcie otwieracza do butelek i przykręcasz. A przez ucho przeciągasz pasy lub opaski. Co prawda w takim aku to kiepsko, ale jako dodatkowe zabezpieczenie może być. |
Widziałem to. Po bokach niestety nie ma ani grama miejsca ( na żadne uchwyty) być może przymocuję to wszystko plaskownikiem aby dociskalo całą baterię do dna. |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
ARTUR
stażysta
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 179 Skąd: Piła | Goteborg
|
Wysłany: Sob 20 Sie, 2016
|
|
|
arek_arecki, maszyna będzie kozak !!!! Zaj... to wygląda 😊 |
_________________
|
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Sob 20 Sie, 2016
|
|
|
Zajeb....e ciężko to wszystko włożyć do środka. Dziś się nie udało zakończyć prac, może w kolejnym wolnym czasie. Bateria została zamontowana przy użyciu pianki niskopreznej. Niestety i innej możliwości nie było. Wewnątrz jest za mało miejsca. |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Sob 20 Sie, 2016
|
|
|
A nie mówiłem Na asfalt pianka ujdzie, w teren zapomnij chyba że cały środek zapianujesz co też kiepsko wpłynie na wymianę temperatury. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Sob 20 Sie, 2016
|
|
|
Dodatkowo pójdą plaskowniki dociskajace baterię do spodu i przymocowane do otworów w ramie. Inaczej nie da rady
Tam jest tak mało miejsca ze bateria w ogóle się nie porusza. |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
Eryk1000
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Sob 20 Sie, 2016
|
|
|
No nic kmbinuj , byle by dało się pakiet wyciągnąć w razie awarii(zalanie,itp.) różnie bywa |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Sob 20 Sie, 2016
|
|
|
Pianka jest tylko punktowo. Także nie ma sprawy |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
Dlugas
dyrektor Bob budowniczy :)
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 439 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Sob 20 Sie, 2016
|
|
|
Być może dobrze byłoby piankę odseparować od ogniw poprzez folię by się nie kleiła do nich-jedynie dociskała. w razie jakiejś awarii pozostawało by jedynie wycięcie pianki z ramy po kawałku bez konieczności skrobania akusa z resztek pianki. |
_________________ Spark Super Hadron 654 |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 21 Sie, 2016
|
|
|
Dlugas napisał/a: | Być może dobrze byłoby piankę odseparować od ogniw poprzez folię by się nie kleiła do nich-jedynie dociskała. w razie jakiejś awarii pozostawało by jedynie wycięcie pianki z ramy po kawałku bez konieczności skrobania akusa z resztek pianki. |
jest odseparowana kaptonem, na ile było to możliwe |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 21 Sie, 2016
|
|
|
dziś dokonałem małego moda wattmeter
ma wejście na dosatkowy czujnik NTC (podłączę ten z silnika)
wymieniłem przewody z 12awg na 8awg
max dla tego watomierza to 150V 150A także do moich zastosowań w sam raz
Max 150V 150A High Precision Curve Digital Multimeter for RC Helicopter Model
Description:
Item name:ZFT8 Max 150V 150A High Precision Curve Digital Multimeter for RC Helicopter Model
Compatible with: RC model, DC Volt Meter, DC watt hour measurement
Testing range:
Voltage range: 0 - 150V
Internal current range: 0 - 150A
External current range: 0 - 220A
Package Weight: 130g
Package Size: 10cm x 8cm x 4cm (3.94in x 3.15in x 1.57in)
Specifications
1.Two power supply modes
<1>Connect the input wires(red and black) to the power supply. The voltage must be greater than 4.5V (test range:4.5V-150V) .
<2>Supply power by USB (test range:0-150V)
<3>When supplier by two way simultaneously, it can switch automatically to the high voltage one.
2.Bi-direction curent testing
<1> When current run from the input port(red and black wires),the current display positive
<2> When current run from the output port(red and black wires),the current display negative
<3>Hall current can show voltage according to the direction of the current and display positive and negative simultaneously.
3.Curve save display
<1>The digital multimeter can save the data of voltage, current,power when you pess "Save" and you can see the curve on the interface of curve diplay.
<2>The interfce of data display would show the time when you save the data.
<3>You can swicth from voltage curve, current curve and power curve which can show on the interface of curve display.
4.Temparature Testing
<1>The digital multimeter will show internal temparature when it do not connect to the temparature senor.
<2>Otherwise, when it connect to the temparature senor it would show exteral temparature.
5.Parameter
Max input
voltage Max. 150.0V Max error of external
temparature 5V hour0.03V
Max internal
input current Max. 150.0A Mix display current TYP.(-20--120)1
Max external
input current Max. 200.0A Quiescent dissipation
(without Hall) MAX.15mA
Resolution of the
voltage display TYP. 0.01V Mix operating
voltage without Hall TYP. 4.5V
Resolution of the
current display TYP. 0.01A Mix operating voltage
start Hall TYP. 7.5V
Resolution of the
power display TYP. 0.1W Display refresher rate TYP. 0.5S
Resolution of the
capacity display TYP. 0.001Ah Max data recording MAX. 12
Resolution of the
electricity display TYP. 0.1Wh Max save time of
single data MAX. 10 hours
Internal current
sampling accuracy 5A hour0.03A Specification of
the display 43.4mm*22.4mm
External current
sampling accuracy 10A hour0.05A Range of
operating temparature TYP.-20--70
Download the driver: Click here
Package:
1 x Curve Digital Multimeter
https://www.youtube.com/watch?v=YIAF4stTNNc |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Śro 24 Sie, 2016
|
|
|
Potrzebny mi jeszcze jeden cały dzień pracy i ruszam w pierwszą jazdę
Po podpięciu watomierza do nigdy nie ładowanej baterii miałem 84,4V napięcia |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
Ostatnio zmieniony przez arek_arecki Śro 24 Sie, 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PiotrW
dyrektor
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 451 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 24 Sie, 2016
|
|
|
tylko zebys sie nie zabil jak bedziesz katowal rowerek |
_________________ Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365 |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Śro 24 Sie, 2016
|
|
|
PiotrW napisał/a: | tylko zebys sie nie zabil jak bedziesz katowal rowerek |
mam kask, zbroję, rękawice, spodnie (wszystko w kolorze ebika, czyli biało czarne) i spore doświadczenie, powinienem dać radę
ale dzięki za troskę |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Pią 26 Sie, 2016
|
|
|
dziś ogarnąłem większość połączeń tzn. światła tył, kierunkowskazy tył + przerywacze, światła stop, przewody balansujące, podłączenie BMSa, i nawet udało się uruchomić i zaprogramować Sabvoton72150
80A z baterii 180A w fazy,
a BOOST 150A z baterii 380A w fazy
jutro postaram się dokończyć wszystkie elektryczne prace połączeniowe |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|