ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 9C RH154
Autor Wiadomość
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 21 Sie, 2016   Silnik 9C RH154

Nowość - małe silniki BLDC, DirectDrive od NineContinent



Waga 3,8kg
Średnica ~150mm
Dropout 135mm
Różne nawinięcia
199 euro

http://www.groetech.de/in...=index&cPath=37

Detale:

http://www.9continent.com...show.asp?id=100

Fajne na miasto i do lekkiego bajka :cool:
Ostatnio zmieniony przez Tomas Wto 18 Lip, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 21 Sie, 2016   

Moc 250-500W ?
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 21 Sie, 2016   

czyli do 1500 W pewnie się nada
 
 
Mikkonen 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 112
Skąd: Starachowice
Wysłany: Nie 04 Wrz, 2016   

Ten silnik to bardzo fajne rozwiązanie, dobra alternatywa dla lekkich ale awaryjnych midów. Mam pytanie o wersje. Na stronie tego sklepu są 3 wersje różniące się RPM - 180, 230 lub 330. Czy to są te różne nawinięcia ? Czy wersja 180rpm będzie najlepiej sprawdzała się podczas podjazdów i ogólnie niskich prędkości ?
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 04 Wrz, 2016   

Z moich obliczeń prędkości max. przy kole 26 na sterowniku blokowym.

napięcie 48V
wersja 180rpm - 26 km/h
wersja 230rpm - 33 km/h
wersja 330rpm - 48 km/h

napięcie 67V
wersja 180rpm - 33 km/h
wersja 230rpm - 42 km/h
wersja 330rpm - 60 km/h

napięcie 84V
wersja 180rpm - 41 km/h
wersja 230rpm - 52 km/h
wersja 330rpm - 75 km/h

:grin:
 
 
Mikkonen 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 112
Skąd: Starachowice
Wysłany: Nie 04 Wrz, 2016   

Mam trekkinga na kołach 28 cali, celuję w średnią prędkość w granicach 20-25 km/h. Mieszkam u podnóża gór świętokrzyskich więc wzniesień mam sporo (podjazd do domu przez wzniesienie 40m na odcinku 800m). Więc wersja 180rpm była by chyba najlepsza. Jaki sterownik do niego polecasz i jaką baterię ? Myślałem o GT250 i baterii 13s5p. Czy nie usmażę silnika przy takiej konfiguracji ?
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 04 Wrz, 2016   

No narazie nikt nie miał tego silnika więc ktoś musi go najpierw przetestować żeby cokolwiek doradzić. Myślę że dla Ciebie będzie dobry albo 180 albo 230. Ten drugi będzie trochę szybszy i trochę mniej się pewnie będzie grzał. O resztę komponentów pytaj w założonym swoim temacie :wink:
 
 
tkoko 
prezes


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 684
Skąd: Czechowice-Dz
Wysłany: Nie 04 Wrz, 2016   

Mikkonen napisał/a:
...Czy wersja 180rpm będzie najlepiej sprawdzała się podczas podjazdów i ogólnie niskich prędkości ?


Na pewno (koszem prędkości max) szczególnie dla 28" calowego koła.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group