ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Elektryczny cross yamaha
Autor Wiadomość
maciex93 
stażysta


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 112
Skąd: Polska
Wysłany: Czw 12 Sty, 2017   Elektryczny cross yamaha

Siema :)

Chodzi mi po głowie projekt elektrycznego crossa.
Jako baza cross yamaha bez bebechów.
Bateria w miejsce po silniku, sterownik w miejscu po baku lub pod kanapą.



Bateria 20-22S 16-20p z 18650
sterownik sabvoton 150A

Bardziej jara mnie moment niż prędkość okolice 65-70km/h będą dla mnie dobre. Przeznaczenie fun :)

Za jakim silnikiem się oglądać (hub) QS 205 V3 czy może mocniejszy? Docelowo chcę zalać olejem silnik.
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 12 Sty, 2017   

Jeżeli to ma być DD to ładował bym do tego minimum QS 273.
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
maciex93 
stażysta


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 112
Skąd: Polska
Wysłany: Czw 12 Sty, 2017   

Czyli celować w http://www.cnqsmotor.com/...0Motor/117.html
Ostatnio zmieniony przez maciex93 Czw 12 Sty, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Czw 12 Sty, 2017   

Nie robi się takich pojazdów z silnikami w piaście.
Lepiej, taniej, mocniej i lżej wyjdzie Ci z centralnym silnikiem na stałej przekładni wzorem wszystkich innych dostępnych pojazdów.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
wwojciech 
brygadzista
wwojciech


Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 12 Sty, 2017   

Duża masa nieamortyzowana będzie tragiczna w terenie. Jeszcze na gładkim asfalcie spoko. Silnik który ostatnio odkrył tas wydaje się super ofertą http://www.revolt.org.il/...l/rv-160-short/
 
 
maciex93 
stażysta


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 112
Skąd: Polska
Wysłany: Czw 12 Sty, 2017   

Wpadł mi w oko ten revolt ale mam przekonanie że będę się za bardzo dziobał z budową mida.
Nie powiem, cena, masa, moc wypada bardzo korzystnie.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pią 13 Sty, 2017   

W moto musi być MID, innej rady nie ma.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Sob 14 Sty, 2017   

Ja robie na bazie Falcona w takim stylu, ale wlasnie z silnikiem w piascie... zobaczymy :mrgreen:



http://supermotojunkie.co...rmoto-Very-CooL
 
 
IMPULS 
początkujący


Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 47
Skąd: LUBELSKIE
Wysłany: Sob 14 Sty, 2017   

Co innego rower czy zwykly motocykl, a co innego kros czy enduro. W tym drugim ważniejszy jest moment niż prędkosć, więc lepiej dać przelożenie pomiędzy silnikiem a kolem jezdnym niż mieć szybki motocykl z malym momentem. Szczególnie odczuwalne to będzie pod strome podjazdy albo w blocie. Dla akumulatora też jak będzie trzeba dawać maksymalny prąd.
 
 
pabblo_pl 
stażysta


Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 14 Sty, 2017   

Sporo filmików na Youtube, silnik centralny i odpowiednie przełożenia robią fajną robotę.
Sterownik curtis pod siedzisko, baterie w miejsce silnika razem z silnikiem elektrycznym.
 
 
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 14 Sty, 2017   

Jeśli już przerabiać crossa to nie przesadzałbym z obniżaniem prędkości dla momentu. Oczywiście im więcej momentu tym lepiej, ale dla mnie bez sensu byłoby enduro/cross nie osiągający minimum 100 km/h. Tyle w terenie czasami wchodzi (na jakichś szutrach przykładowo).

Szkoda, że ciężko jest w przeróbce moto na elektryka zastosować normalnej skrzyni biegów. Odpadłyby problemy z momentem, tylko kilowaty dostarczać;)
 
 
pabblo_pl 
stażysta


Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 14 Sty, 2017   

Dla prędkości 100 km/h to dał bym min. 9kw silnik i curtisa min 275 A. A baterie 40P dla zmniejszenia zużycia ogniw i jakiegoś zasięgu.
Poczytaj moje boję temacie nowy projekt motocykl elektryczny w dziale dla początkujących.
 
 
wwojciech 
brygadzista
wwojciech


Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 14 Sty, 2017   

Po co wyważać otwarte drzwi - podglądnij gotowce takie jak KTM FREERIDE E
11KW naminał
16KW max
Vmax 100km/h
 
 
lkuc18 
kierownik


Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 314
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 16 Sty, 2017   

Jaka jest waga tego zestawu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group