ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
E-cross ZIPP i sterownik 36V
Autor Wiadomość
leszcz 
młodzik


Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 54
Skąd: Rumia
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017   

OK

Właśnie pomierzyłem na pakiecie 10s10p naładowanym do 36V.

Przy maks. obciążeniu było 35V/28A na pakiecie i 20V/50A na silniku. Na zablokowanym kole idzie 12V/~70A.

Wielkie dzięki Panowie od tej strony wygląda na to że, wszystko jest jak należy.

Teraz zabiorę się za moment, bo ten motor ma po prostu za szybkie przełożenie. Silnik z magmy przyszedł z mniejszą zębatką (25H) niż fabryczna w motorku (na 420).



Będę musiał wymienić łańcuch i tylną zębatkę na 25H. To chyba ostatnia rzecz jaką mogę zrobić, żeby ten motorek "rwał" zamiast pędził...
 
 
sirgregs 
Zasłużony dla zlotu EV


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 582
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017   

Nadal nie chce jeździć?
Dałeś potestować synowi i wciąż rozczarowany?
To musisz wybrać coś tutaj: pitbike
I to minimum 125cm pojemności ;-)
 
 
leszcz 
młodzik


Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 54
Skąd: Rumia
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017   

Nie ma to mocy na starcie...
Na suchym betonie jestem w stanie gołymi rękami utrzymać motor w miejscu na pełnym gazie bez siadania na niego. Koło się nawet nie obróci. Taki żółwik dla 3 latków to jest chyba... Porażka.
 
 
sirgregs 
Zasłużony dla zlotu EV


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 582
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017   

No to faktycznie zredukuj przełożenie ale dwukrotnie. Tylko wtedy prędkość maksymalna też spadnie dwukrotnie. Nie ma co oczekiwać cudów z 1kW mocy elektrycznej pobieranej z aku w szczycie.
 
 
leszcz 
młodzik


Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 54
Skąd: Rumia
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017   

Mogę tylko o ok 1/3 bo obecnie zębatki są 9/45 a będą 11/80. Mniejszej na przód i większej na tył nie znalazłem.
 
 
leszcz 
młodzik


Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 54
Skąd: Rumia
Wysłany: Wto 07 Mar, 2017   

Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego sterownik pod obciążeniem zwiększa prąd kosztem napięcia?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Archiwum zlotów EV w Żyrardowie