ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy rodzaj napędu
Autor Wiadomość
sannis
brygadzista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 299
Skąd: z Parku
Wysłany: Czw 28 Sty, 2016   Nowy rodzaj napędu

Niby nic odkrywczego, bo w pierwszych motocyklach przekładało się napęd z silnika na koło za pomocą paska i mniejszej felgi dokręconej do szprych właściwego koła. No ale silnik w tym rozwiązaniu mały...

https://www.aden-sports.com/de/powerkit-pro

https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=6&t=235&start=1475#p1139026

Filmik 1

Filmik 2
Ostatnio zmieniony przez sannis Czw 28 Sty, 2016, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Sty, 2016   

Pierwszy link prowadzi do strony, gdzie nic takiego nie widać, a dwa pozostałe są błędne.
 
 
sannis
brygadzista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 299
Skąd: z Parku
Wysłany: Czw 28 Sty, 2016   

Poprawione
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 28 Sty, 2016   

Ciekawy napęd, ciekawe jak się to na dłuższą metę będzie zachowywało w nieprzyjaznych warunkach, błoto, woda itp....Albo mi się wydaje albo nie ale głośny ten napęd.
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
sannis
brygadzista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 299
Skąd: z Parku
Wysłany: Czw 28 Sty, 2016   

Montaż też ciekawy:
https://youtu.be/Oz4ck_CrifU
 
 
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Śro 24 Lut, 2016   

W sumie to to samo co wielkie koło na pasek, przykręcane do szprych. Na pasek jest ciszej, ale pewnie na wieńcu sprawność wyższa.
 
 
krystian91 
kierownik


Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 301
Skąd: pkl
Wysłany: Sob 05 Mar, 2016   

Wg mnie temat nie trafiony tym bardziej w teren. Można się spodziewać co się stanie z zębatką jeżdząc w brudnym terenie, kolejna sprawa podczas wywrotki łatwo uszkodzić silnik tak jak i bateria - zależy co pierwsze urwiemy, kabel przy sterowniku czy przy aku... Ja bym tego nie kupił.
 
 
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016   

Po prosu ciekawostka za ponad 10 tys. zł, ale moc kolosalna jak na rower.
 
 
Nixon 
początkujący


Dołączył: 27 Maj 2016
Posty: 15
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 27 Mar, 2017   

Montaż do szprych, silnik z otwartym wirnikiem, silnik prowadzony po bieżni przez 4 łożyska. Bieżnia = jakiś rodzaj przekładni ślimakowej czy cuś w tym stylu.
Ciekawy jestem jak to się sprawuje w piachu, błocie, wodzie i śniegu na dłuższą metę??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group