ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
GORDON
Autor Wiadomość
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

Jasne, tylko zwracam uwage to juz bedziesz wiedziec ;)
Jak ja robie jakies bledy a jest ich sporo to bardzo doceniam jak ktos mnie poprawia
 
 
Passat_EQ 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 580
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

qaz33 napisał/a:
Tak na przyszlosc z ang.
engine - silnik spalinowy
motor - silnik elektryczny

sorry ze sie czepiam ale az kluje w oczy, jaki engine? :mrgreen:


Biorąc pod uwage co robi adaptto to bez watpienia w koncu bedzie chodziło o silnik "SPALINOWY". :)
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

Na endless jak zawsze przykłady jak to trzeba mieć doktorat(tasa fraza), aby ustawiać adaptto. Jestem ciekaw jakby porównał ich najlepsze ustawienie z sabekiem pod kilku kilometrowy stromy podjazd. Pewnie zabiorę bajka na zlot. O ile będzie na niego miejsce. Zobaczymy ile u nas jest doktorów z adaptto :D Tylko problem nie ma gdzie zagrzać silnika w Żyrardowie.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

wezmę linkę i weźmiesz mnie na hol i mi podładujesz aku na włączonej regeneracji :)
Przy tej samej prędkości obciążenie jest takie same więc można używać do porównań miedzy konstrukcjami.
Albo zapniemy jakąś osobówkę i ja będziemy wozić po torze :D


Świetne tam mają rady
"musisz pozmieniac pidy"
"Znam kogoś,kto zna kogoś, komu się na poczatku przegrzewał silnik w 2 min, a po roku ustawiania jakichś opcji już się nie przegrzewa"
"Zapytaj kogoś tam, ma zrobić filmik to popatrzysz jak się ustawia sterownik" (filmik po kilku latach od momentu premiery sterownika"

Aż się można zastanawiać jak te tysiace ludków miało/ma do tej pory ustawione :P
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

Oj chyba musze zabrac stojak, gdyż coś mi się wydaję, że sterownik wiecej zrobi km na kalibracji km niż do tej pory przejechałęm.
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

Nie da się dać jednoznacznej rady bo za dużo jest zmiennych. Więc co ci mają powiedzieć. Trzeba przejść od a do z instrukcje i tyle. Proponowałbym także abyś wyłączył regen na czas testów bo on też mocno grzeje silnik i może fałszować wyniki przy takim ustawianiu.
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

Ustawienie adaptto daję efekty w jedna i drugą strone, ale tak jak mówie nie ma nawet blisko do sabka. Nie widać tego na prostych odcinkach czy górkach. Przy obecnym sofcie jestem w 99% pewny, że nawet dobrze ustawione adaptto nie ma szans z sabkiem jeśli chodzi o grzanie. Chce się mylić, buduję 2, a prawdopodobnie 3 falcony na adaptto dla siebie na sabku. Więc w domu będę miał oba sterowniki, będę porównywał.
Cały system adaptto jest świetny ma pare bugów, ale wszystko mogę kontrolować i to działa.
Znowu przy Sabku i chińskich bms i ładowarkach jest to sprawdzone. Są ludki, które to opanowaly i ci pomogą przy ustawianiu. Jednak przy adaptto tysiąc opinii i jak i stron na endless a nikt złotego środka nie wymyślił.
Najlepsze jest to, że adaptto wydaje się w porządku, jeździ fajnie, dobra grzeje się, ale nie jest źle, ale wystarczy, że ktoś jedzie z tobą obok sabkiem i nagle wszystko się zmienia.
Ostatnio zmieniony przez ap0f1s Pią 14 Kwi, 2017, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

Niestety pod względem grzania w górskim terenie jest mega przepaść pomiędzy Sabkiem a Adaptto :/ Może wypuszczą kolejną aktualizacje :) bo ostatnia ma już prawie rok. Co do grzebania i ustawiania silnika z ręki to jakiś absurd! Po to jest autokalibracja, powinna ustawić silnik najoptymalniej.
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

Może to są 2 różne sterowania wektorowe?
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

Eryk1000 napisał/a:
Może wypuszczą kolejną aktualizacje bo ostatnia ma już prawie rok

Hah, ja jeżdze na jakimś oprogramowaniu RC czyli nie finalnym i nawet nie mam napisu Adaptto na displayu. A miałem takie same problemy z ustawieniem.
Wątpie by aktualizacja coś zmieniła w tym aspekcie.

ps. kiedyś(w starych firmware) była opcja DC-DC czyli można było sobie z baterii przez coila robić przetwornice na jakie napięcie się chciało poniżej napięcia baterii :grin: ale w nowszych softach tego nie ma
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

Tak już poza wszystkim to w ostatnim sofcie jest błąd. Po zmianie ustawień silnika przestaje działać Pass przy ustawieniu powyżej 29km/h :D kiedyś już o tym pisałem. Ostatnio się to potwierdziło przy okazji testowej jazdy GORDONa
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Sob 22 Kwi, 2017   

Mała poprawka został wymieniony wolnobieg na węższy , zeszlifowałem trochę obudowę silnika przy gwincie jest równo z uszczelniaczem i śruba wkręca się już dalej.
Nie chce kupować dnp za ponad 100zł plus jeszcze trzeba go przerobić na 5s, a tak za 15zł wolnobieg i działa. Blat z przodu to 52 z tyłu 14, także prędkość 50km\h i jest możliwość wspomagania.

 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Wto 25 Kwi, 2017   

Dużo pytań o tym jak wygląda przedłużenie mostka. Parę zdjęć jak wygląda to nie przykręcone.

Kosz takiego przedłużenie koło 50zł. Oczywiście można zrobić wyższe, niższe.





 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Pon 01 Maj, 2017   

Dzisiaj ważyłem swojego bajka i wyszło 58kg na osprzęcie rowerowym i adaptto, zobaczymy jak będzie to różnić na drugiej konstrukcji na takim samym sprzęcie tylko obręcz z tyłu będzie moto 19 i sterownik sabvoton.
Co ciekawe rower waży więcej niż właściciel:D
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Czw 11 Maj, 2017   

Rower już użytkuje właściciel, który waży o 20kg mniej niż ja i widać różnice w spalaniu. Przy mojej wadze 78kg miałem spalanie koło 20wh, teraz pokazuję koło 15-16wh także różnica jest.
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group