|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Pytanie o silnik 1500W |
Autor |
Wiadomość |
emanuel81krk
początkujący
Dołączył: 04 Paź 2019 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 04 Paź, 2019 Pytanie o silnik 1500W
|
|
|
Na wstępie Witam wszystkich, to mój pierwszy post u was mimo że czytam forum od dawna.
Przychodzę z zapytaniem o taki silnik:
LINK
Posiadam taki silnik i sterownik 20A nominalnej 40A pik. Pytanie moje dotyczy zmiany sterownika i tego jakie prądy zniesie ten silnik?
Chcę wymieniać elementy które zaczynają mi już nie wystarczać i chciałem zacząć od właśnie sterownika.
Obecnie mam akumulator taki :
LINK
Zapewne przewody fazowe do zmiany, co jeszcze?
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 04 Paź, 2019
|
|
|
Ze zmian to tak naprawdę tylko fazy możesz pogrubić, reszta to już wymiana całych komponentów.
Jakiś konkretny sterownik już wybrałeś? Ja kiedyś w silnik 30h ładowałem 4kW chwilowo, do miasta spoko, w terenie znacząco się grzał. Tutaj bezpiecznie do 3kW myślę z magnesami 35h, chwilowej mocy na pewno więcej zniesie.
Bateria wg specyfikacji 50A prądu rozładowania tak więc to chyba największy dławik. |
_________________ fietscycle.com
kontakt office@fietscycles.com |
|
|
|
|
emanuel81krk
początkujący
Dołączył: 04 Paź 2019 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 04 Paź, 2019
|
|
|
Zastanawiam się nad sabkiem 80A lub 100A , w następnej kolejności właśnie idzie akumulator, chcę zrobić 20s15p zbudowany z któryś forumowych ogniw. Puki co jeżdżę w zasadzie miejskie trasy. Ostatnio miałem okazję pojeździć trochę po małych górkach i było fajnie Na koniec pewnie zmienię silnik ale jest to ostatni "trybik" do wymiany.
W tej konfiguracji w piku mam 1900W przynajmniej tak informuje mnie wyświetlacz. Jazda z odkręcona manetką nawet przy 7 minutowym podjezdzie pod ostra górkę nie spowodowała zagrzania silnika wiece jak 110 st C. |
|
|
|
|
emanuel81krk
początkujący
Dołączył: 04 Paź 2019 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 05 Paź, 2019
|
|
|
Mam jeszcze pytanie odnośnie tych przewodów. Znalazłem taki: PRZEWÓD ,będzie ok ? |
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 05 Paź, 2019
|
|
|
Mówisz o samych przewodach fazowych ze sterownika czy wyprowadzonych z silnika? Do silnika to na pewno ich nie wciśniesz, ale jeśli chodzi o prąd to tak dadzą spokojnie radę. |
_________________ fietscycle.com
kontakt office@fietscycles.com |
|
|
|
|
emanuel81krk
początkujący
Dołączył: 04 Paź 2019 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 06 Paź, 2019
|
|
|
No wlasnie chcialem z silnika do syerownika fazowe takie dac. Czemu nie wsadze? Za malo miejsca? To jakie dac zeby byly grubsze a weszly? |
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 06 Paź, 2019
|
|
|
Za mało miejsca, mi znajomy kiedyś powiedział, że 12awg bez problemu zamontuje... (silnik był 9c) Nie miał pojęcia co mówi, rozwiercałem oś aby to wcisnąć, jak weszło to nie było miejsca na przewody halli, czujnika temp. |
_________________ fietscycle.com
kontakt office@fietscycles.com |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|