|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: tas Sob 07 Gru, 2013 |
SILNIKI DC 4KW - 6KW i 20KW |
Autor |
Wiadomość |
mar56
dyrektor
Pomógł: 4 razy Wiek: 67 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 443 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 15 Maj, 2012
|
|
|
Nostusek w pakietach modelarskich, słabą stroną jest ich żywotność,po kilkudziesięciu ładowaniach padają lub tracą pojemność,tak bynajmniej piszą na forach modelarskich(szczególnie te tańsze).Być może przy zasilaniu ebajków wytrzymają dłużej ,ale jak długo nie wiadomo,może ktoś z forum eksperymentował?Ja na razie testuję LiFepo4 36V/10Ah z przeznaczeniem do roweru i po roku (około 300 ładowaniach,nie raz 2 dziennie)nie widzę różnicy. |
_________________ zrób sobie ebikea,źycie to nie bajka
Ukradł rower, jemu ukradziono - co za różnica: jest zamieszany... |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 15 Maj, 2012
|
|
|
Moje żelki mam już blisko rok i nadal ciągną przyzwoicie... Ostatnio wyładowałem je bardzo bo do 10V pod obciążeniem i wpadłem na szatański pomysł naładowania ich małym prądem. Ustawiłem 1A i ładowanie trwało blisko dobę. W tym czasie Imax obliczył że wlazło w nie ok 20Ah - dodam że zawsze ładuję dwa spięte równolegle. Osobiście zauważyłem że z pakietu 18Ah 24V udaje mi się wyciągnąć ok. 9Ah.. Tłumaczy to że wpakowywuję 18Ah zazwyczaj do dwóch akusów spiętych równolelgle. Czyli masa energii mi pozostaje nie wykorzystana. Akualnie pracuję nad nowym pakietem - w końcu po pół roku dopłyneły do mnie celki Kokam od chińczyka - udało mi się odratować 6 sztuk z 10 zamówionych. Będzie mega bateria |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
wit
brygadzista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 285 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Wto 15 Maj, 2012
|
|
|
nie możesz. można w sposób ciągły pobierać około połowy tego co pisze.
20C jest dopuszczalne -ino wtedy pakiet przeżyje od 20 do 70 ładowań -zależnie od jakości.
ten z linka -przeżyje ze 20.
podawane jako 20c obciążenie to chwilowe a nie ciągłe.
latając w modelu silnik bierze od małego do max -i to co jest podawane to ten max. lecąc ostro w górę max -za moment nurkowanie i prąd jest malutki a pakiet odpoczywa... prądy max dla pakietu w modelarstwie pobierane są przez góra kilkanaście -kilkadziesiąt sekund .
jak potrzeba większych prądów przez dłuższy czas -to kupuje się mocniejsze pakiety...
20c -to słaby pakiet. ale do NORMALNYCH elektro rowerów aż nadto.
a ponadto -producenci notorycznie zawyżają dopuszczalny prąd. |
_________________ Witek. |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 15 Maj, 2012
|
|
|
Cytat: | 20c -to słaby pakiet. ale do NORMALNYCH elektro rowerów aż nadto. |
No mówiłem przecież... |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
wit
brygadzista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 285 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Wto 15 Maj, 2012
|
|
|
mówiłeś, że można z nich ciągnąć 44A w sposób ciągły.
nie można.
Link podałeś do pakietu Li-Po Turnigy 2200 mAh 3S 20C
44A ciągłego to dlatego pakietu zabójstwo.
natomiast normalny e-rower bierze 15-20A -i pakiecik poradzi. jeżdżę rowerem na dwóch bardzo podobnych pakietach (2x flightmax 2200 -25c -3s) -pobór 15A |
_________________ Witek. |
|
|
|
|
kremir
brygadzista
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 296
|
Wysłany: Wto 15 Maj, 2012
|
|
|
Z tego co wiem to 7h7 ma doświadczenia z li-pol. Oferuje je nawet dla konwertowanych przez siebie rowerów. Może trafi na ten temat i się wypowie co do ich żywotnośći w rowerach?
Ja mam pakiet li-pol (36V/10Ah) i na razie dopiero będę go używał w e-rowerze. Jak zbiorę jakieś doświadczenia to dam znać. Rower zresztą pewnie też opiszę ale muszę trochę nim pojeździć. |
_________________ The greatest mistake a person can make is to be afraid of making one.
— Elbert Hubbard |
|
|
|
|
Notoco
młodzik a na co mi tytuł?
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 74 Skąd: KRK lub NL
|
Wysłany: Pon 16 Lip, 2012 Re: SILNIKI DC 4KW - 6KW i 20KW
|
|
|
Jarek-LT napisał/a: | WITAM
Może szanowni forumowicze zetknęli się z tymi silnikami.
Pytanie jest proste czy są godne uwagi o wspomnianej nominalnej mocy 50% ??? + regulatory ???
Do roweru oczywiście silnik 4-6KW....
http://www.into.pl/silniki/
Jarek-LT |
Czy ktoś kupił już w tym sklepie? Potrzebuje opinii o tych silnikach. (Jakośc). |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|