|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przesunięty przez: Nostusek Sob 07 Gru, 2013 |
PROBLEMY Z SILNIKIEM DC 24V 350W |
Autor |
Wiadomość |
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Pon 27 Sie, 2012 PROBLEMY Z SILNIKIEM DC 24V 350W
|
|
|
Witam
potrzebuję upewnić się że mój silnik kończy żywot tzn.
odkurzyłem rower zakładając nowe żele, przykręciłem silnik w miejsce hamulca tarczowego tylniego i poleciałem do pracy. Na miejscu zobaczyłem dym z silnika i swoisty zapach
W zeszłym roku śmigał bez nadmiernego grzania (bez dymu) nawet w upałyz różnicą,że zamontowany był z przodu i obracał się w prawo oraz trochę mniejsza pojemność żeli
Obroty prawo,lewo robią jakąś różnicę?
podpowiem tylko,że nie używam żadnego sterownika tylko włącznik |
Ostatnio zmieniony przez Arbiter Wto 28 Sie, 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mar56
dyrektor
Pomógł: 4 razy Wiek: 67 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 443 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 27 Sie, 2012
|
|
|
Charakterystyczny smrodek spalonej izolacji świadczy o śmierci silnika,szkoda katować akumulatory.Można to sprawdzić miernikiem izolacji,nawet jak wyniki dobre to nie ma gwarancji że za chwilę nie zrobi się zwarcie,przed załączeniem daj dobry bezpiecznik.
Lepiej włączać silnik przez układ łagodnego startu i zabezpieczenie. |
_________________ zrób sobie ebikea,źycie to nie bajka
Ukradł rower, jemu ukradziono - co za różnica: jest zamieszany... |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Wto 28 Sie, 2012
|
|
|
bezpiecznik jest między akumulatorami?
zapomniałem dodać,że zmniejszyła mi się prędkość maksymalna.
więc generalnie załączanie silnika przełącznikiem to nie najlepszy pomysł? |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 28 Sie, 2012
|
|
|
kondzio927 napisał/a: | ....
więc generalnie załączanie silnika przełącznikiem to nie najlepszy pomysł? |
Kontrolery odcinaja zasilanie po przekroczeniu n A pradu lub spadku napięcia na akumulatorze . Bez kontrolera b. latwo o trudno do nadzorowania duzy , nawet chwilowy pobór pradu. To i silnik jest powaznie zagrożony.
Zainstaluj sobie mały monitor WOLt/Amper np. z Hobby King zeby wiedziec co sie dzieje w drodze. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|