Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
Wysłany: Sob 15 Cze, 2013
Czym nagrywasz? jak montujesz? (w sensie w jaki sposób przytwierdzasz kamerkę).
No jest power. Ciekawią mnie te ścieżki górskie:). Jak poradzę sobie z ładowarką zrobię test na pewnym szutrowym podjeździe. Mimo tych 4kW wydaje mi się że na tych szlakach górskich musisz utrzymywać jakąś min prędkość? Dead stop/start nie zrobisz chyba na tak stromych ścieżkach? Ja robię taki start od zera pod górkę na wyjdzie z garażu ale to chyba 12 stopni jest tylko. Muszę zmierzyć. (z tym że u mnie kompletny zestaw kóry ruszył ważył pod 200 kilo - wyjechał ale czuć że więcej jak te kilkanaście km nie osiągnie chyba).
Pozdrawiam:)
Wiesz, dla niektórych i 4kw mało, ale bądźmy rozsądni, ileż można tych watów pchać w silnik
Mówię z całą stanowczością jako ludek wyciągający z EV maksimum w terenie - 3-3.5kw to max, co przy silniku DD na offroad jest moim zdaniem potrzebne.
Każdy kolejny kW już naprawdę nie daje żadnej różnicy
To by trzeba było iść w MID drive, ale to jest tak paskudnie beznadziejnie brzydki sposób napędzania roweru, że sobie daruję
Nagrywam Gołpro Hiroł przymocowaną do paska od plecaka kawałkiem PCV. Taki ChestMount dla ubogich
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
Wysłany: Sob 15 Cze, 2013
E nie no ja rozumiem (doświadczalnie ) sporo tych aspektów (łącznie z próbami mid-drive tu mam naprawe parękonwersji na róznym setupie i sterownikach od szcztotki united motor do prototypu huba bldc jako zasiłki mid drive zresztą jest eto na necie. Kiedyś uzupełnie stronkę to wrzucę zdjęcia i td)) tak że szacun i spoko. Pytam z Ciekawości bo takie mam a nie inne doświadczenia:). Rozumiem że te silniki (pewnie olej i duże przekroje kabli mimo wszystko) wygrywają te asfaltowe podjazdy. O ile pamiętam ( interesowałem się tym kilka lat temu zz mid -drivem zapomiałem jak się nazywał ten przerobiony trek_y mało co maiło szanse. )teraz na płaskim rządzi jednak hub. I okej:). TO poprostu zrozumiałe że wygra ten kto w zadanych warunkach potrafi utrzymać najbardziej optymalne parametry pracy silnika. I tyle.
Tak szczerze w warunkach nie zbyt stromych też wolę hub. Choć bardziej jestem zainklinowany mechanicznie niż elektronicznie. I to pewnie dlatego. No to może na koniec zapytam tak a ca z wykorzystaniem wolno-obrotowego maca np? takiego max 25kmh przy 36V? Sam obecnie rozważam wycieczkowo taką alternatywę. Jednak dd kiedy jadę trasę 30+ km daje o sobie znać zwłaszcza przy prędkościach ponad 15-20 kmh... NIestety.
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie 16 Cze, 2013
Zeltom powiem Ci:). Wyobraź sobie że lubisz pedałować. A nawet musisz bo robisz to np dla zdrowia. I twój typowy zasięg to 50-70km na pedałach. Więcej po prostu nie dasz rady. Mając dobre wspomaganie robisz swoje 70 kilometrów, a drugie 70 możesz na silniku. Tym samym i ćwiczysz i pojeździsz na elektryku a i możliwości zwiedzania wzrastają dwa razy. Same zalety. Zaraz ktoś powie że przecież mogę pojechac do miejsca x i wrócić pociągiem albo inym transportem. NIe komentuję bo chyba widać o co chodzi:)?
Ja mam cichą nadzieję że w końcu mój rowerek zacznie tak ganiać jak ten Twój. Powiem Ci że filmik zrobił na mnie niemałe wrażenie - zasuwa te 4kW naprawdę. Ja jednakże nie potrzebuję 50 km/h i więcej. Moje wyliczone 42 to już aż nadto a jak będę jeździł bez przegrzewania się silnika ok 40 km/h to będzie bajkowo. Jeżeli na żelkach będzie ok. (czyli bez grzania się silnika ) to pakuję pakiet litówek który mam od dawna i ciekawe ile wtedy przefrunę na jednym ładowaniu. Energi w moim litowcu będzie 3 x więcej niż w żelkach... Skrycie liczę na 45 km... Będzie mało - będę kombinować..
Tylko czym to ładować ? Imax B6 zanim napcha energii to potrzeba będzie minimum 24h ładowania non stop... Myślę aby ładować zwykłym zasilaczem impulsowym 24V/10A lub 20A i pod koniec ładowania czyli przy ok 23,6V przełączać na Imax-a
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Jeszcze jeden filmik (bez obaw, już chyba ostatni), tym razem z terenowej jazdy.
Trasa:
Skrzyczne 1257m
Małe Skrzyczne 1211m
Zielony Kopiec 1152m
Malinowska Skała 1152m
Magurka 1108m
"Szlak Tysiączników"
I jest to jednocześnie taka moja kwintesencja sensu istnienia EV bajka
Najlepiej oglądać w HD (720p)
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
Ostatnio zmieniony przez tas Wto 18 Cze, 2013, w całości zmieniany 7 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum