Przesunięty przez: tas Wto 15 Kwi, 2014 |
Wymiana |
Autor |
Wiadomość |
piotrrs11
brygadzista
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 28 Mar 2014 Posty: 270 Skąd: Sulejów/Wrocław
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
Rozwiercałeś otwór ? Gdzieś obiło mi się o uszy że w tej wersji kasetowej jest węższy niż w 'standardowej'. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
nie trzeba pogrubiać wszystkich 3, można też 2 |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
tas napisał/a: | nie trzeba pogrubiać wszystkich 3, można też 2 |
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
no tak
Jeśli komuś się nie chce z tym walczyć to można pogrubić tylko 2 kabelki, trzeci zostawić i wtedy dodatkowo mozna dać do 6 cienkich.
Jasne, że nie będzie aż takiego efektu na plus, ale jeśli nie ma innego wyboru...
Oś jest mniejsza M12 więc i otwór zrobili mniejszy i pod niekorzystnym kątem i to utrudnia pracę. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
...mnie się udało podwoić wszystkie,ale zajęło cały dzień dwóm osobom i był przy tym "kupe" nerwów, oczywiście termokurcz jest tylko na zewnątrz (ciekawe kiedy się przetrą i trzeba będzie powtórzyć zabieg ).
A i uwaga przy wkładaniu statora do obudowy ,MOŻE OBCIĄĆ KABLE !!! (przetestowane ) |
|
|
|
|
Tektronic
brygadzista Pasjonat Elektroniki
Pomógł: 1 raz Wiek: 27 Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 269 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
Właśnie , trzeba uważać , mi przewody przy przerabianiu silnik na olejowe chłodzenie jakimś cudem się przetarły a nie zauważyłem tego , efekt - uwalony sterownik |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
Przecież po przeróbce i przed/po zamknięciu pokrywy się robi test poprawności |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
Ale jak i gdzie
Czyżbyście wkładali stator od strony wolnobiegu? |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Tektronic
brygadzista Pasjonat Elektroniki
Pomógł: 1 raz Wiek: 27 Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 269 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
Ja wkładam stator razem z deklem (strona przewodów) ,zakładam rękawice na wszelki wypadek i pomału go wsuwam aż go "wciągnie"
Przewody chyba otarły mi się w środku o krawędź otworu gdzie wychodzą przewody do faz i z zewnątrz tez o krawędź |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
Tektronic napisał/a: | Ja wkładam stator razem z deklem (strona przewodów) |
w silniku na kasetę nie da się z "deklem" od strony przewodów |
|
|
|
|
Tektronic
brygadzista Pasjonat Elektroniki
Pomógł: 1 raz Wiek: 27 Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 269 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
Rzeczywiście , tylko jedną pokrywę da się zdjąć , lipa , ale z drugiej strony to lepiej jakby sobie ktoś chciał olejowe robić bo jest o jedną pokrywę do uszczelnienia mniej |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
Tektronic napisał/a: | jedną pokrywę do uszczelnienia mniej |
myślę ,że uszczelnienie pokryw to najmniejszy problem w tym zagadnieniu |
|
|
|
|
Tektronic
brygadzista Pasjonat Elektroniki
Pomógł: 1 raz Wiek: 27 Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 269 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 11 Lut, 2015
|
|
|
Zgadza się
Ja swojego nie mogłem jeszcze przetestować (jadąc) , a jedynie podgrzać - nie leci |
|
|
|
|
Natanoj
kierownik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 314 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: Pią 06 Mar, 2015
|
|
|
Czy jest sens pogrubiać przewody w silniku przekładniowym? Myślałem, że będzie to proste, ale musiałbym cały wolnobieg silnika rozkręcać. Dodatkowo wszystko jest upaprane w smarze. Oby mi się nigdy halle nie popsuły...
W ośce jest luz, na pewno dołożę przewód telefoniczny dla bezpiecznika termicznego i termistora. Może wejdzie nawet w cały przewód 4 żyłowy w dodatkowej otulinie. Macie jakiś pomysł gdzie schować bezpiecznik? Ewentualnie czy można nieco oskrobać plastikową obudowę?
Jeszcze mam jedno pytanie, bo z drugiej strony silnika wypadły mi podkładki z uszczelnieniem. Czy na zdjęciu jest dobra kolejność? => najpierw gumowe uszczelnienie, potem podkładka i nakrętka. W przeciwnym wypadku dokręcając nakrętkę zniszczyłbym uszczelkę. A może podkładka miała chronić uszczelkę od styku obracającej się obudowy z pozostającą w miejscu ośką.
|
|
|
|
|
wapn
początkujący
Dołączył: 07 Lip 2014 Posty: 20 Skąd: L-wo
|
Wysłany: Nie 13 Wrz, 2015
|
|
|
Pytam z ciekawości. Czy ktoś wie z jakiego metalu są oryginalne przewody fazowe silnika NineContinent? Nie wygląda to jak typowa miedź (są koloru srebrnego). |
|
|
|
|
|