|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
250W 24V czy 350W 24V |
Autor |
Wiadomość |
fazi
młodzik Artek
Wiek: 43 Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 92 Skąd: Świątniki Górne
|
Wysłany: Sob 28 Gru, 2013
|
|
|
Dzisiaj znowu testowałem, najpierw sprawdziłem patent z tą żarówką. Przy starcie silnika żarówka porządnie zaświeciła by po chwili się tylko lekko żarzyć, ten sam test wykonałem z silnikiem 350W i zachowanie było takie samo z tą różnicą że przy starcie 350-tki żarówka mocniej zaświeciła. Po tym teście pojechałem pojeździć wybrałem teren pagórkowaty ale ze sporą ilością równej. Rower jedzie... jakoś, co prawda jaj nie urywa ale się toczy na prostej 22-23km/h pod górki ok 14km/h a jak trafiłem na mokry asfalt to 11km/h bo się rolka zaczęła ślizgać. Po przejechaniu kolejnych 5km silnik ciepły ale nie parzy. Cały morał z tego taki że ja wczoraj prawdopodobnie sam doprowadziłem to takiego stanu z powodu częstego stawania ruszania itd. natomiast jak ruszyłem a później manetka na full to mimo takiego samego dystansu temperatura silnika wyczuwalnie się zmniejszyła. Eh... człowiek jak tępy i nie umie jeździć EV to musi zamieszanie robić. Pozytywną kwestią całej tej historii jest fakt iż trzeba się tak naprawdę nauczyć tym jeździć bo jazda EV to nie to samo co spalinowe, i jak się potraktuje taki napęd tak się on nam odwdzięczy. Mówię to o konkretnym takim rozwiązaniu jak ja posiadam bo silniki w piaście chyba więcej wybaczają. Tak czy inaczej dobrze że uczę się jeździć EV na starym silniku Bo jak założę nowy to już będę wiedział że takich błędów nie wolno popełniać. |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Sob 28 Gru, 2013
|
|
|
fazi napisał/a: | Eh... człowiek jak tępy i nie umie jeździć EV to musi zamieszanie robić. |
Ludziska co im dałem prowadzić mój samochód robili to samo co w spalinowym. Rozpędzanie delikatne to obrotów silnika np 2000-2500 i następny bieg. Nikt nie mógł zrozumieć dlaczego ma kręcić silnik do maksymalnych obrotów. Przy dużych obrotach i niższym biegu jest mniejszy prąd i lepsze chłodzenie. |
|
|
|
|
fazi
młodzik Artek
Wiek: 43 Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 92 Skąd: Świątniki Górne
|
Wysłany: Sob 28 Gru, 2013
|
|
|
Dokładnie Adam, jeżdżąc EV trzeba zmienić diametralnie przyzwyczajenie. Podświadomie człowiekowi się wydaje że odpuszczając gazu i i dodawanie go odnowa nie męczy silnika, a tu dokładnie odwrotna sytuacja. Silnik wtedy się grzeje i żłopie prądu jak wściekły, ale to trzeba samemu sprawdzić żeby się przekonać. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|