EV - EDGE LUXTECH |
Autor |
Wiadomość |
Jarek-LT
stażysta www.luxtech.com.pl
Pomógł: 2 razy Wiek: 57 Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 137 Skąd: KOLBERG
|
Wysłany: Pon 23 Gru, 2013 EV - EDGE LUXTECH
|
|
|
Właściwie nic specjalnego.
Zwykła szosówka doładowana elektrycznie.
Co mogłem pochowałem - silnik na wierzchu.
Zrobiłem go na szybko, gdyż wyjazd a następnie choroba bardzo długo ograniczały mój 'rozwój intelektualno-techniczny.
Silnik to chińczyk z allegro 450W przewoltowany na 48V.
Bateria schowana w rurze głównej skośnej
a kontroler w bidonie.
Rower przy mojej pomocy osiąga 75km/h
bez pomocy moich nóg 65km/h
Jarek-LT
www.luxtech.com.pl
LUXTECH-RAMA 416.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 2646 raz(y) 747,31 KB |
LUXTECH-RAMA 417.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 2342 raz(y) 826,63 KB |
LUXTECH-RAMA 418.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 2259 raz(y) 690,14 KB |
LUXTECH-RAMA 415.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 2148 raz(y) 374,58 KB |
LUXTECH-RAMA 414.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 2391 raz(y) 776,49 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez Jarek-LT Pon 23 Gru, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Pon 23 Gru, 2013
|
|
|
No tutaj to musi być czuć prędkość Elegancka robota! Manetka kciukowa w lemondce?
P.S. Widzę, że świat jest mały i zmierza wprost do ebike'a. Kojarzę kolegę z innych forów i chyba z nagrody w którymś z maratonów. |
Ostatnio zmieniony przez sannis Pon 23 Gru, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Adam Wysokiński
szef
Pomógł: 36 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1658 Skąd: Warszawa (okolice)
|
Wysłany: Pon 23 Gru, 2013
|
|
|
Ten silnik taki żebrowany to znaczy, że BLDC? Rowerek ładny. |
|
|
|
|
kubuskubus
stażysta
Dołączył: 06 Gru 2012 Posty: 169
|
Wysłany: Wto 24 Gru, 2013
|
|
|
Mistrz kamuflarzu silnik troche schowac i niby zwykly rower. Podaj jakies parametry baterii i jak ja ukryles w ramie;)
Pozdr |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Wto 24 Gru, 2013
|
|
|
aku w ramie "SZACUN"
(trzy pakiety turnigy?)
jak z ładowaniem?
ale jakoś ten silnik średnio mnie tam pasuje-jeszcze srebrny!
a może wcisnąć by go tak pod ramę przy suporcie (mid drive)
poproszę o filmik -ciekawi mnie hałaśliwość tego motorku |
|
|
|
|
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Wto 24 Gru, 2013
|
|
|
A mnie zastanawia jak założyłeś zembatkę/wolnobieg(?) z lewej strony piasty? |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 24 Gru, 2013
|
|
|
Co to za silnik? |
|
|
|
|
Jarek-LT
stażysta www.luxtech.com.pl
Pomógł: 2 razy Wiek: 57 Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 137 Skąd: KOLBERG
|
Wysłany: Pią 27 Gru, 2013
|
|
|
Panowie
To jest te same rozwiązanie co w poziomku, nawet te same koło gdyż do pozioma trafiło pełne koło.
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1378
aku w ramie "SZACUN"
(trzy pakiety turnigy?) - a no tak
Postaram się zrobić filmik z jazdy i zapodam do wglądu. |
|
|
|
|
Alchemik
początkujący
Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 18 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 31 Gru, 2013
|
|
|
Podoba mi się. Ładny ebike.
A jaki jest jego zasięg? |
|
|
|
|
Jarek-LT
stażysta www.luxtech.com.pl
Pomógł: 2 razy Wiek: 57 Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 137 Skąd: KOLBERG
|
Wysłany: Wto 14 Sty, 2014
|
|
|
Jak wspomniałem w niedługim czasie zrobię próby z jazdy zasięgu;
1. prędkość średnia 30km/h (28 - 32km/h)
2. 40km/h (38 - 42km/h)
3. około 50km/h
Wyniki przedstawię na forum,. Myślę, że to będzie dobry test.
Jarek-LT |
|
|
|
|
Jarek-LT
stażysta www.luxtech.com.pl
Pomógł: 2 razy Wiek: 57 Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 137 Skąd: KOLBERG
|
Wysłany: Nie 24 Sie, 2014
|
|
|
WITAM
W końcu udała mi się zrobić pierwsze testy na ,,dystans przejazdu''
Jak wspomniane wyżej i napisane bateria to trzy turnigy połączone w szereg czyli 5Ah/48V
Test robiłem jednak w dzień wietrzny ale wyniku takiego się nie spodziewałem, przyłożyłem się do niego sumiennie.
Test robiłem ze średnią prędkością 30km/h a wynik to ... 42km.
Na rowerze byłem cały czas złożony na lemondce, jazda odbywała się impulsami od 28km/h do 32 i odpuszczenie manetki.
Wynik zużycia prądu to 5,95
Oczywiście, że wynik jest bez pedałowania. |
Ostatnio zmieniony przez Jarek-LT Nie 24 Sie, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JerzyZ
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 794 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: Nie 24 Sie, 2014
|
|
|
240Wh/42km daje niewiarygodnie małe zużycie 5,7Wh/km, i to przy 30 km/h!
A może "impulsowe" obciążanie jest takie zdrowe dla akumulatorów? |
Ostatnio zmieniony przez JerzyZ Nie 24 Sie, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tomek701
prezes
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 545 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 24 Sie, 2014
|
|
|
Muszę spróbować tej impulsowej jazdy może coś w tym jest a mój rower ma do tego predyspozycje bo na sześciu Barach toczy się jak normalny gratulacje projektu. |
_________________ https://photos.app.goo.gl/pK7oCAa4oXAxfxds8 |
|
|
|
|
lkuc18
kierownik
Dołączył: 10 Gru 2013 Posty: 314 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 24 Sie, 2014
|
|
|
Sądzę że to dzięki małemu oporowi toczenia (wąskie opony i zapewne duże ciśnienie) i mały opór powietrza (pozycja pochyła). Ja ostatnio zrobiłem 92km na 10Ah 60V, przy średniej prędkości 30km/h ale właśnie w pozycji pochyłej tyle że z pedałowaniem, zostawiając jeszcze trochę prądu w aku po całej trasie. Też byłem zdziwiony.
Jak wsadziłeś te pakiety w ramę? Jestem pełen podziwu. |
|
|
|
|
fineasz
stażysta
Dołączył: 18 Lip 2014 Posty: 129 Skąd: Waw
|
Wysłany: Pon 25 Sie, 2014
|
|
|
Jaka waga całego roweru z bebechami? |
|
|
|
|
|