ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kona - Enduro z napedem elektrycznym
Autor Wiadomość
tumich 
brygadzista



Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 270
Skąd: małopolska
  Wysłany: Nie 16 Mar, 2014   Kona - Enduro z napedem elektrycznym

Witam. To mój pierwszy post na forum. Mam w planie zamontować silnik elektryczny do mojego maleństwa. Rower w pełnej amortyzacji. Przyznam szczerze, że jestem zielony w tych sprawach. Mam nadzieje, ze mi trochę pomożecie :)
Otóż chciałbym zamontować silnik raczej w pisanie koła, bo chyba taki najtaniej wychodzi. Jak wygląda sprawa żywotności takiego silnika. Akumulatory bym widział w postaci wielkości bidonu lub też wkładane do plecaka na wtyczkę dlatego zasięg może być ~30-40km. Koszty na modernizację to 1500-2000zl



1219.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 339 raz(y) 25,87 KB

 
 
smdrwf12300
[Usunięty]

Wysłany: Nie 16 Mar, 2014   

Cześć , pozwolę sobie odpowiedzieć bo akurat tak się składa że przy składaniu swojego roweru rozważałem rame KONY.Zeby nie było niejasności to ostatecznie złozyłem rower na ramie Wheeler ramp 20 .I teraz musisz sobie odpowiedziec na pytanie co dla ciebie jest priorytetem :
- waga roweru
- moment silnika / prędkośc ( przekłada się na to pod jak stromą górę wjedziesz )
- stealth ( czyli czy ma wyglądać jak rower czy tez nie )
Opiszę ci co mną kierowało przy składaniu i jakie wynikły problemy .... wyciągniesz sobie wnioski i zdecydujesz.