|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Trójkolowiec 150kg |
Autor |
Wiadomość |
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014
|
|
|
Przy tych kilogramach lepszy będzie czujnikowy silnik, ruszy bezproblemowo od 0. |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014
|
|
|
Ktoś się pytał, czy w jego pojeździe o masie 500kg, zasilanie 72V i 60Ah zasięg 45 km, przy szybkości 65 km/h to dobrze, czy źle?
To masz odpowiedź, jak to wygląda w praktyce. |
|
|
|
|
Szymek
brygadzista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 296 Skąd: Klb
|
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014
|
|
|
Z tym, że ten Aixam pewnie ma lepszy współczynnik oporu, jest bardziej opływowy. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014
|
|
|
Ale i tak nie osiąga tego, co ma robić ryksza. |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 05 Maj, 2014
|
|
|
mam taki szybkie pytanie jesli bms jest na 1500w przy 48V to czy bateria wypusci wiecej pradu niz do 1500w jest kontroler zechce 50amp ? chodzi mi o ta baterie co pod linkiem http://www.lifepo4.in/48v50ah-.html |
|
|
|
|
tomasz_kombi
prezes amator
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 810 Skąd: Zagłębie
|
Wysłany: Pon 05 Maj, 2014
|
|
|
Bateria pod linkiem opisana jest na "max prąd obciążenia 60A" czyli BMS pozwoli nie tylko te 50A ale i nieco więcej |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 05 Maj, 2014
|
|
|
podczas stalej jazdy tez nic sie nie stanie bateri jesli bedzie pobierany prad na poziomie 50A by jej "nie przeciazac" ? |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 06 Maj, 2014
|
|
|
czemu nie da rady ? |
|
|
|
|
matii000
stażysta
Dołączył: 07 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Wto 06 Maj, 2014
|
|
|
Ja na twoim miejscu bardziej bym celował w napęd spalinowy. Bardzo cichy wydech i wygluszony silnik i nie martwisz się o zasięg |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 06 Maj, 2014
|
|
|
Miałem identyczną baterię też ducktape, poszukaj o nich opini to się przekonasz.
Od samego początku BMS był uszkodzony, sprzedawca przestał się odzywać jak mu o tym napisałem, ten uszkodzony BMS to plaga bo po kolei ludzie mieli z tym problemy, po 500km bateria zaczeła znacząco słabnąć, napięcie spadało do 47V podczas przyśpieszania podczas gdy na nowej baterii trzymało 51V przy przyśpieszaniu. Po 800KM straciła blisko 1/3 pojemności.
Bateria nie była używana nawet z prądem 2C i takie dziwy się z nią działy.
Wiem że cena kusi ale 50% szans że na starcie będzie uszkodzona.
Co lepsi sprzedawcy wycofali ją nie chcąc sobie psuć renomy. |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 07 Maj, 2014
|
|
|
cy chodzi o konkretnie ta firme o ktorej wspomnialem w linku czy przypadkowego sprzdawce w polsce lub europie , bo fakt nie wiadomo co mozna wlozyc do zatasmowanej bateri i z tym sie zgodze moze tam byc wszystko. Jesli chodzi o ta firme to znajomych jezdzi na tych bateriach 5 osob i nikomu nie padly te baterie stad moje dziwienie i zaskoczenie |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Śro 07 Maj, 2014
|
|
|
Chodzi o ogół, poszukaj sobie nawet info na endless, ludzie szacują żeby ta bateria działała jako tako nie można przekraczać 0.5C dla pakietu. |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 22 Maj, 2014
|
|
|
Gdzie mozna dostac szprychy by zaples silnik H4080 crystalyte na kolo 17 , bo znalazlem tylko jeden sklep i juz dwukrotnie wyslali mi zla grubosc... |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 03 Lis, 2014
|
|
|
Odswierze troszke ten temat i pokaze jak to wyglada w praktyce.
Silnik Crystalite H4080
Kontroler Crystalite 45A 48-72V
Baterie lifepo4.in z tej strony dawny coodpower (bardzo zlej opini produkty)
Pierwsza bateria nominalnie 50Ah 48V praktycznie 43Ah BMS odcina baterie
Druga bateria nominalnie 40aH 72V nie wiem gdzie odcina bo pikacz jest dostosowywany do napiecia 72V i tu dzieki dla Tas'a za super robote.
Waga samego pojazdu to 150kg
Kola 17cali opony haidenau 2.75 na szklo i inne swinstwo super.
Przy 48V rozpedza sie do 39km/h . Przy 72V do 51km/h Niestety nie zbiera sie zbyt szybko.
Hamulce tarczowe hydrauliczne od motoroweru potrafia zatrzymac tego smoka , ale tez rama czuje te przeciazenia gdy jest na pelno czyli do 240kg dodatkowo , pasazerow
defekty.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 416 raz(y) 2,06 MB |
20141103_165115.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 419 raz(y) 1,9 MB |
20141103_165132.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 422 raz(y) 1,37 MB |
20141103_165206.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 368 raz(y) 2,38 MB |
20141103_165149.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 363 raz(y) 2,4 MB |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|