ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Trójkolowiec 150kg
Autor Wiadomość
MixhaL 
prezes


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 909
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Przy tych kilogramach lepszy będzie czujnikowy silnik, ruszy bezproblemowo od 0.
_________________
Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Ktoś się pytał, czy w jego pojeździe o masie 500kg, zasilanie 72V i 60Ah zasięg 45 km, przy szybkości 65 km/h to dobrze, czy źle?
To masz odpowiedź, jak to wygląda w praktyce.
 
 
Szymek 
brygadzista


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 296
Skąd: Klb
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Z tym, że ten Aixam pewnie ma lepszy współczynnik oporu, jest bardziej opływowy.
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   

Ale i tak nie osiąga tego, co ma robić ryksza.
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 05 Maj, 2014   

mam taki szybkie pytanie jesli bms jest na 1500w przy 48V to czy bateria wypusci wiecej pradu niz do 1500w jest kontroler zechce 50amp ? chodzi mi o ta baterie co pod linkiem http://www.lifepo4.in/48v50ah-.html
 
 
tomasz_kombi 
prezes
amator



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 810
Skąd: Zagłębie
Wysłany: Pon 05 Maj, 2014   

Bateria pod linkiem opisana jest na "max prąd obciążenia 60A" czyli BMS pozwoli nie tylko te 50A ale i nieco więcej ;)
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 05 Maj, 2014   

podczas stalej jazdy tez nic sie nie stanie bateri jesli bedzie pobierany prad na poziomie 50A by jej "nie przeciazac" ?
 
 
MixhaL 
prezes


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 909
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Wto 06 Maj, 2014   

Nie kupuj tej bateri, nie wytrzyma Ci sezonu.
_________________
Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 06 Maj, 2014   

czemu nie da rady ?
 
 
matii000 
stażysta


Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 108
Skąd: Bielsko Biala
Wysłany: Wto 06 Maj, 2014   

Ja na twoim miejscu bardziej bym celował w napęd spalinowy. Bardzo cichy wydech i wygluszony silnik i nie martwisz się o zasięg
 
 
MixhaL 
prezes


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 909
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Wto 06 Maj, 2014   

Miałem identyczną baterię też ducktape, poszukaj o nich opini to się przekonasz.
Od samego początku BMS był uszkodzony, sprzedawca przestał się odzywać jak mu o tym napisałem, ten uszkodzony BMS to plaga bo po kolei ludzie mieli z tym problemy, po 500km bateria zaczeła znacząco słabnąć, napięcie spadało do 47V podczas przyśpieszania podczas gdy na nowej baterii trzymało 51V przy przyśpieszaniu. Po 800KM straciła blisko 1/3 pojemności.
Bateria nie była używana nawet z prądem 2C i takie dziwy się z nią działy.
Wiem że cena kusi ale 50% szans że na starcie będzie uszkodzona.
Co lepsi sprzedawcy wycofali ją nie chcąc sobie psuć renomy.
_________________
Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Śro 07 Maj, 2014   

cy chodzi o konkretnie ta firme o ktorej wspomnialem w linku czy przypadkowego sprzdawce w polsce lub europie , bo fakt nie wiadomo co mozna wlozyc do zatasmowanej bateri i z tym sie zgodze moze tam byc wszystko. Jesli chodzi o ta firme to znajomych jezdzi na tych bateriach 5 osob i nikomu nie padly te baterie stad moje dziwienie i zaskoczenie
 
 
MixhaL 
prezes


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 909
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Śro 07 Maj, 2014   

Chodzi o ogół, poszukaj sobie nawet info na endless, ludzie szacują żeby ta bateria działała jako tako nie można przekraczać 0.5C dla pakietu.
_________________
Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw 22 Maj, 2014   

Gdzie mozna dostac szprychy by zaples silnik H4080 crystalyte na kolo 17 , bo znalazlem tylko jeden sklep i juz dwukrotnie wyslali mi zla grubosc...
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 03 Lis, 2014   

Odswierze troszke ten temat i pokaze jak to wyglada w praktyce.

Silnik Crystalite H4080
Kontroler Crystalite 45A 48-72V
Baterie lifepo4.in z tej strony dawny coodpower (bardzo zlej opini produkty)
Pierwsza bateria nominalnie 50Ah 48V praktycznie 43Ah BMS odcina baterie
Druga bateria nominalnie 40aH 72V nie wiem gdzie odcina bo pikacz jest dostosowywany do napiecia 72V i tu dzieki dla Tas'a za super robote.
Waga samego pojazdu to 150kg
Kola 17cali opony haidenau 2.75 na szklo i inne swinstwo super.

Przy 48V rozpedza sie do 39km/h . Przy 72V do 51km/h Niestety nie zbiera sie zbyt szybko.
Hamulce tarczowe hydrauliczne od motoroweru potrafia zatrzymac tego smoka , ale tez rama czuje te przeciazenia gdy jest na pelno czyli do 240kg dodatkowo , pasazerow

defekty.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 416 raz(y) 2,06 MB

20141103_165115.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 419 raz(y) 1,9 MB

20141103_165132.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 422 raz(y) 1,37 MB

20141103_165206.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 368 raz(y) 2,38 MB

20141103_165149.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 363 raz(y) 2,4 MB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group