|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Sam revot w cenie roweru ? |
Autor |
Wiadomość |
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 27 Maj, 2014
|
|
|
Mechano napisał/a: | Jaki jest tam typ silnika? | PMSM z enkoderem jeśli to kogoś interesuje. Druga sprawa że tam naprawdę sterowanie jest skomplikowane. |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2014
|
|
|
Swoją drogą to czemu nie ma jeszcze takich silników w rowerach? W PMSM sprawność sięga do 97% i są znacznie cichsze niż BLDC.. Sterowanie wektorowe zgadza się że jest skomplikowane ale wszystko jest do zrobienia. |
|
|
|
|
Nostusek
szef
Pomógł: 18 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 1406 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2014
|
|
|
Czemu nie ma w rowerkach ? Bo cena sterownika wzrośnie x5 albo i więcej...
Co do re-volta - fakt faktem - silniczek był ciuchuteńki a największy hałas generowało przeniesienie napędu. Druga sprawa - KAŻDY silnik re-volta miał mierzoną głośność i każdy mieścił się w granicach normy. Nawet pasy napędowe były specjalnie naciągane by napęd nie hałasował a każdy pasek również sprawdzany pod kątem właściwego napięcia... Możecie mi wierzyć - proces montażu silnika nie był taki prościutki - wymagał wielu precyzyjnych operacji - druga sprawa że KAŻDY jeden napęd sprawdzany był bardzo szczegółowo na stanowisku testowym a po zmontowaniu Re-Volty przelatywały po hamowni spoooro kilometrów by wychwycić ewentualne niedomagania. Coś jak produkcja Audi R8 albo Bugatti Veyrona - manufaktura a nie masówka... |
_________________ Pal gumę - nie benzynę! EV górą!!
Silnik: MY1020 500W/24V, sterownik: YK-40 -tuningowany , akumulator: 2 x Toyama NPC-18
Potrzebujesz akumulatora kwasowego? AGM, VRLA, GEL, trakcja, samochodowe ? Dzwoń: 609-208-808 w godz 9 - 17 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|