Przesunięty przez: tas Sob 21 Mar, 2015 |
FALCON - nowy projekt |
Autor |
Wiadomość |
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 24 Mar, 2015
|
|
|
Dokładnie, im mniejsze koło tym źlej się pedałuje |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
deckardmst
stażysta
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 177 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: Wto 24 Mar, 2015
|
|
|
No i waga robi swoje. |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Czw 26 Mar, 2015
|
|
|
Prędkość max to 42 km/h
Jeśli chodzi o jazdę w terenie to pod stromą górkę ma tendencję do podrywania przedniego koła zaś silnik udało mi się doprowadzić do tego że był ciepły nie gorący. Pod stromą górkę 7x9 jest dość dzielny ale trzeba pomóc mu pedałami pod koniec podjazdu |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 26 Mar, 2015
|
|
|
W sumie to jakie amorki w tym siedzą? |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Nie 29 Mar, 2015
|
|
|
Amortyzator RS race boxxer
Wymyśliłem stopkę składaną której montaż kosztował mnie 2 wiertła..
Materiał z którego został wykonany Falcon to jakiś hardkor jest hehe. Rozhartowany przy spawie jeszcze dał się wiercić ale ta dziura wyżej to kurs cierpliwości
CDN.. |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 29 Mar, 2015
|
|
|
A jaki damper? |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Nie 29 Mar, 2015
|
|
|
Damper 4way manitou
Mechano spec. jest na 2 str. |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
Mechano
szef młody elektronik
Pomógł: 22 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 1337 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 30 Mar, 2015
|
|
|
A to przepraszam już wszystko wiadomo |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Wto 31 Mar, 2015
|
|
|
Terenowe opony zbierają żniwo i z wcześniejszego apetytu 9.9 w Elembajku na tym samym silniku tu 19.5 Wh/km. Czuć wyraźnie że nawet z górki raczej trudno o tendencję do rozpędzania.
Top speed 44km/h średnia prędkość ok 27 km/h trochę asfalt trochę teren z przewagą na asfalt. Fun z jazdy nie do zmierzenia a i fajnie na tylnym kole jeździ, a przyczepność opon rewelacja. Silnik się nie nagrzewa specjalnie podczas jazdy po górkach. |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Wto 31 Mar, 2015
|
|
|
No to teraz już na 100% mam potwierdzenie że jestem "normalny" i dlaczego mi zawsze wychodzi nie mniej niż 24Wh/1km . Jest jednak jakaś sprawiedliwość na tym świecie. |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Wto 31 Mar, 2015
|
|
|
Trochę to potrwało Pykaczu
Trzeba wybrać albo rybki albo akwarium, choć to nie najlepsze porównanie |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
lkuc18
kierownik
Dołączył: 10 Gru 2013 Posty: 314 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 31 Mar, 2015
|
|
|
Piękny bajk Ci wyszedł .
Jestem ciekaw tego prądu. Też śmigam na 7x9 i jestem zadowolony, ale ja mam 40A (to ponoć i tak dużo dla tego silnika) a nie 45A. Możesz coś więcej powiedzieć o grzaniu? Jak to wygląda przy mocnym katingu?
Jakie ciśnienie ładujesz w oponki? |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Śro 01 Kwi, 2015
|
|
|
Piękny wiem, Falcon dał czadu
Nie chciałem przygód z grzaniem i małą mocą od dołu więc 7x9 na mniejszym kole o 8% od standardowego 26". Do tej pory nie udało mi się go "nagrzać" ale jak pogoda powoli to ruszę na poligon więc dam znać. Ciśnienie obecnie 3 atm ale podniosę do 3.3 bo opór jest zwłaszcza przy "większych" prędkościach |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
lkuc18
kierownik
Dołączył: 10 Gru 2013 Posty: 314 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 01 Kwi, 2015
|
|
|
To daj znać czy zmniejszył się apetyt na prąd po zwiększeniu ciśnienia .
No bo to chyba to powoduje ten apetyt bo opory powietrza przy tej prędkości są nieduże raczej. |
|
|
|
|
Adamo
brygadzista
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 204 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Śro 01 Kwi, 2015
|
|
|
Czy się zmniejszy apetyt to pewne ale przy kartoflaczku to nie będzie dużo.
Opory rosną wraz z prędkością generalnie. Wyginanie gumy generuje opory, im mniejsze ciśnienie tym większa przyczepność i opór toczenia rośnie a na siłę odśrodkową bym raczej nie liczył
Pamiętam odc. top gear jak na dnie jeziora był robiony test prędkości przy niskim ciśnieniu i wysokim w laczkach. Różnica prędkości była bodaj +30 dla wysokiego ciśnienia a silnik generował z 300 kucyków |
_________________ Co siejesz to zbierasz. |
|
|
|
|
|