ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 21 Mar, 2015
FALCON - nowy projekt
Autor Wiadomość
Adamo 
brygadzista



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 204
Skąd: podlaskie
Wysłany: Sob 04 Kwi, 2015   

Ikuc po podniesieniu ciśnienia do 3.5 atm prędkość max wzrosła do 48km/h więc opór tocznia w dół i apetyt w dół :grin: komfort jazdy też w dół :lol:
_________________
Co siejesz to zbierasz.
 
 
lkuc18 
kierownik


Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 314
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 06 Kwi, 2015   

Jak ja pompuje w kola 4 bary to w terenie komfortu zupelnie brak :-P ale to dlatego ze jezdze jeszcze na sztywnej ramie. Zapewne na amortyzowanej nie ma az takiego spadku komfortu.
Co rozumiesz w tym przypadku przez komfort jazdy? Chodzi o sama przyczepnosc czy cos jeszcze? Jakies drgania?
Wybacz ze az tak dopytuje ale nie latalem na amortyzowanej ramie jeszcze tak w terenie wiec nie wiem jak to wyglada a w szczegolnosci z roznymi poziomami cisnienia w kolach.
 
 
Adamo 
brygadzista



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 204
Skąd: podlaskie
Wysłany: Pon 06 Kwi, 2015   

Hmm, po prostu przy nabitej oponie która raczej nie amortyzuje przenoszone są drobne drgania na które zawieszenie jest nie czuła bo one są drobne. Generalnie mód malina i na pewno nie będę upuszczał :wink:
_________________
Co siejesz to zbierasz.
 
 
lkuc18 
kierownik


Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 314
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 10 Kwi, 2015   

Trzeba by dać obok tej sztywnej jakąś małą miękką sprężynę, to by chyba wyeliminowało te małe drgania.
 
 
Freerider 
kierownik


Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 320
Skąd: Królików
Wysłany: Sob 11 Kwi, 2015   

lkuc18 napisał/a:
Trzeba by dać obok tej sztywnej jakąś małą miękką sprężynę, to by chyba wyeliminowało te małe drgania.

Twardsza sprężyna zmiażdżyła by tą miękką, nieraz tak się dzieje ze sprężyna negatywną podczas wyrzutu koła (niemiły dla ucha strzał w amortyzatorze). Już wiele razy pisałem że amortyzacje ustawiamy POD SIEBIE, pod własną wagę i styl jazdy. Czulsze zawieszenie = mniejszy skok, czyli mniejsze przełożenie ramy (teraz standard to niby 1:2,5) będzie skutkowało mniejszym skokiem ale czulszym zawieszeniem. No a z przodu to tylko smarowanie i odpowiednia sprężyna. Tu amortyzatory są, ekehem, nie wiem kiedy będzie mnie na takie stać, sprężynę na tył można policzyć w kalkulatorze (dodajemy sobie parę kg bo ten rower lekki nie jest) a na przód gdy czujemy że jest za twardo to zmieniamy kolor niżej. Byle by nie dobijał przy lądowaniu... :cool: Powodzenia...
 
 
Adamo 
brygadzista



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 204
Skąd: podlaskie
Wysłany: Nie 21 Cze, 2015   

Panowie potrzebuję kupić mocny wytrzymały widelec amortyzowany do Falcona. Klasyczny nie dwu półka na 26" i nie za drogi tak do tys.
Proszę o polecenie jakiegoś jeśli w tej cenie da się..
Boxxer idzie do innego projektu.
_________________
Co siejesz to zbierasz.
 
 
MixhaL 
prezes


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 909
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Nie 21 Cze, 2015   

66 RC3
_________________
Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN
 
 
Adamo 
brygadzista



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 204
Skąd: podlaskie
Wysłany: Pon 29 Cze, 2015   

Godz wstecz złapałem gumę ok 6 km od domu i tu wyszła zaleta opon motocyklowych bo powyżej 35 km/h prawie nie odczuwa się że jest flak i można wrócić do bazy :grin:
_________________
Co siejesz to zbierasz.
 
 
Adamo 
brygadzista



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 204
Skąd: podlaskie
Wysłany: Pią 03 Lip, 2015   

lkuc18 napisał/a:


Jestem ciekaw tego prądu. Też śmigam na 7x9 i jestem zadowolony, ale ja mam 40A (to ponoć i tak dużo dla tego silnika) a nie 45A. Możesz coś więcej powiedzieć o grzaniu? Jak to wygląda przy mocnym katingu?


Dziś zahaczyłem o żwirownię po drodze i skubaniec nagrzał się tak że ręki nie położysz na silnik. Wniosek taki że to jednak elektryk :mrgreen: a dobrze że go nie sfajczyłem :grin:
_________________
Co siejesz to zbierasz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group