Jaki amortyzator do fulla? |
Autor |
Wiadomość |
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 24 Lis, 2014
|
|
|
Masz piątkę na ebajka, masz też tysiaka na amora. Na tym poziomie to nie jest hobby dla biednych. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 25 Lis, 2014
|
|
|
Durolux fajny amorek i tani jak na swój skok. Jeździłem, ale nie na oryginale tzn po zmianie oleju na rzadszy i coś tam w tłumiku było robione. Działał bajecznie. Ja do finalnego bajka będę się zasadzał na suntour rux'a bo to są te same elementy co w marzcohi, zresztą tak samo jak w duroluxie. Suntour robi elementy dla marzcohi |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 25 Lis, 2014
|
|
|
Tysiak czy półtorej to jeszcze spoko;) Słabo jest przy trzech lub czterech |
|
|
|
|
tumich
brygadzista
Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 270 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Wto 25 Lis, 2014
|
|
|
Ja używam Suntour Epicona 2014 ze 140mm skoku (z mosiężnymi goleniami). Jestem bardzo zadowolony z niego. |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 25 Lis, 2014
|
|
|
maniekrox napisał/a: | Tysiak czy półtorej to jeszcze spoko;) Słabo jest przy trzech lub czterech |
Za tyle, to ja cały, gotowy rower kupuję
Mało tego, nawet na nim jeżdżę |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 25 Lis, 2014
|
|
|
Jak się ma ramę za full 2k+, elektrykę za 3k+, resztę gratów za 2.5k+ i amor za 300zł to się to po nocach śni i aż coś boli w środku jak się na takim rowerze jedzie
Tak by to działało.
Zresztą tak jak mówiłem, akurat amor to się opłaca miesiąc na olx/alledrogo siedzieć i kampić. Ja całe wakacje siedziałem i czaiłem aż udało mi się upolować nówkę sztukę manitou travis triple intrinsic za troszkę ponad 1000zł.
Znajomy kampiący równo ze mną dopadł Boxxera Team za 800zł z przebiegiem 50km. Forumowy ziomek też wykampił nowego Boxxera 2012 chyba na OLX za trochę ponad 900zł, a kolejny (także znajomy forumowicz) też Boxxera (kurde, jednak to jest popularny sprzęt) w stanie wzorowym za 800.
Tylko tak jak wspominałem, musi być jakaś dobra dusza znająca się na rzeczy, co szybko i skutecznie pomoże ocenić, czy warto, czy nie. Ciekawe aukcje wiszą max 1h. Ładnie to widać, jak mamy odpalone RSS na dany wynik wyszukiwania. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 25 Lis, 2014
|
|
|
I wlasnie tak trzeba bedzie zapolowac. Swietny pomysl z tym RSS, faktycznie dobre okazje maja to do siebie, ze szybko uciekaja:) |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 26 Lis, 2014
|
|
|
tumich napisał/a: | Ja używam Suntour Epicona 2014 ze 140mm skoku (z mosiężnymi goleniami). Jestem bardzo zadowolony z niego. |
Że jakie golenie. Mam ten sam amor i tam jest magnez. Tylko, że epicon to jest lekki amor xc i jakbym nim pojechał w teren to by się pewnie rozsypał (moja waga + że waga roweru,pomijam że producent zaleca tarcze Max 180 A ja mam 203 z potwornie mocnym heblem. Nic za pewne w nim nie grzebałeś, ja zmieniłem olej na rzadszy - zupełnie nowa jakość pracy jak to w każdym suntour'ze |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Śro 26 Lis, 2014
|
|
|
Ja mam Spinner Cargo 340 RLC 178mm skoku którego kupiłem jako nowy ze sklepu za 450zł (po przecenie z 999zł) . Zrobiłem na nim ponad 2700km i nic nie robiłem jeszcze ( no tak tak z 5x max wyczyściłem golenie WD40 i to wszystko . Jestem bardzo zadowolony . Zero luzów otarć itp. Hamulec na tarczy 203mm i hydraulik 4 tłoczki i nic sobie z tego amor nie robi . Hamulec taki że staję na przednim kole pomimo wagi zestawu na poziomie 135-140kg ze mną na pokładzie . Zastanawiam się po co Wam tak długie amortyzatory . Aż tak macie niewygodną ramę że musicie tyle geometrii zmieniać ? |
|
|
|
|
MixhaL
prezes
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 909 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Śro 26 Lis, 2014
|
|
|
Pykacz nie ma czym się chwalić, pewnie masz zamiast oleju błoto, chwila moment zatrzesz golenie, amor należy przecierać najlepiej p każdej jeździe o ile tego wymaga. |
_________________ Cyklon
BOMBER V1, V2, V3
RAIDEN |
|
|
|
|
fineasz
stażysta
Dołączył: 18 Lip 2014 Posty: 129 Skąd: Waw
|
Wysłany: Śro 26 Lis, 2014
|
|
|
sietaz napisał/a: | tumich napisał/a: | Ja używam Suntour Epicona 2014 ze 140mm skoku (z mosiężnymi goleniami). Jestem bardzo zadowolony z niego. |
Że jakie golenie. Mam ten sam amor i tam jest magnez. Tylko, że epicon to jest lekki amor xc i jakbym nim pojechał w teren to by się pewnie rozsypał (moja waga + że waga roweru,pomijam że producent zaleca tarcze Max 180 A ja mam 203 z potwornie mocnym heblem. Nic za pewne w nim nie grzebałeś, ja zmieniłem olej na rzadszy - zupełnie nowa jakość pracy jak to w każdym suntour'ze |
Są 2 rodzaje Epiconòw 2014 140mm z tego co widziałem. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 26 Lis, 2014
|
|
|
Pykacz, kiedyś miałem taki amor, jak go po roku otworzyłem to w środku było błoto.Tak jak mówi MixhaL. Nic się z nim już nie dało zrobić, wszystko zatarte.
Psikaj smarem teflonowym po każdej jeździe i będzie git |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 26 Lis, 2014
|
|
|
Epiconów jestt dużo więcej - 4 albo 6 i nie ma pojęcia epicon 140 mm bo każdy ma wewnętrzną regulację 80 mm - 140mm. Można nawet zrobić 160 mm, ale to przy wadze z kierownikiem do 90 kg.
Apropo blota w środku to mocno zależy to od uszczelek. Np mojego epicona muszę dość często czyścić A kumpel, który ma duroluxa miał czyściutki w środku mimo jazdy w zimę po błocie, ale to kwestia danej sztuki A nie modelu jak stwierdził. Nie ma co ryzykować, jak.ktoś jeździ w złych warunkach to musi zaglądać do.środka jeżeli chcę aby amor pożył długo |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 26 Lis, 2014
|
|
|
No jak smarujesz po każdej jeździe wargi uszczelek to one wtedy są miękkie i przylegają do powierzchni i nie puszczają brudu. Jak nie smarujesz to są suche, twarde i przepuszczają |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Śro 26 Lis, 2014
|
|
|
MixhaL napisał/a: | Pykacz nie ma czym się chwalić, pewnie masz zamiast oleju błoto, chwila moment zatrzesz golenie, amor należy przecierać najlepiej p każdej jeździe o ile tego wymaga. |
A po co jak on czysty jest ? No właśnie chodzi o to że przy mojej jeździe na suchym to czyściłem go co 20-30 ładowań i to tylko dlatego że już delikatnie było widać granice brudu od pracy uszczelek . U mnie amor ma czyste warunki pracy (nie jeżdżę jak jest mokro) .
tas napisał/a: | Pykacz, kiedyś miałem taki amor, jak go po roku otworzyłem to w środku było błoto.Tak jak mówi MixhaL. Nic się z nim już nie dało zrobić, wszystko zatarte.
Psikaj smarem teflonowym po każdej jeździe i będzie git |
Ja nie jeżdżę po mokrym . No może ze 2x mi się przytrafiło . No ale faktycznie może czas tam zajrzeć . Jak to rozebrać, jaki olej na wymianę i jaki ten teflon do czyszczenia i smarowania goleni ? |
|
|
|
|
|