Ryksza v.2 |
Autor |
Wiadomość |
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Sty, 2015
|
|
|
Też mam coś do przewinięcia |
|
|
|
|
gienek333
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 1338 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 08 Sty, 2015
|
|
|
No to gratulacje Zeeltom . A ile waży i jaka płeć |
_________________ Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu. |
|
|
|
|
Pykacz
szef
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 1561
|
Wysłany: Czw 08 Sty, 2015
|
|
|
gienek333 napisał/a: | No to gratulacje Zeeltom . A ile waży i jaka płeć |
Obśmiałem się jak norka . |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 08 Sty, 2015
|
|
|
W mojej wiosce , podkarpacie to piekne miejsce jesli chodzi o uslugi i tutaj sie da wszystko zalatwic i zrobic juz sie dowiedzialem ze 1kg drutu do przewijania to 52zl i to granic nie do przeszkoczenia , ale co do praktyki to.
Dowiedzialem sie ze to kilka dni pracy jakies robienie szablonow ze to niestandardowe ble ble , gdyby bylo kilka to co innego (czyli ten szablon to widocznie koszt stly i przeiwniecie 5 silnikow tego samego typu juz jest w rozsadnych pieniadzach)
Mi powiedzil ze za 500zl to przewinie wiec ok podjeli sie to zaklad do przewijania silnikow wszelkiego typu wiec raczej wiedza co robi jedynie to nie wiedza jak to dziala i do czego to jest ^^ |
|
|
|
|
gienek333
szef
Pomógł: 25 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 1338 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 09 Sty, 2015
|
|
|
Pierwsze co mi się otworzyło http://www.selmex.pl/go.l...type=SMQ%3D%3D, a kilka dni... jak się komu nie śpieszy Dodam, że firmy czasem zaniżają średnicę drutu (bo dokładnie takiego akurat nie mają, a grubszy nie wejdzie) co silniki z dużym zapasem wybaczają, ale nowoczesne już nie. |
_________________ Pojazdy ekologiczne, to takie które stoją w garażu. |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
No i poleglem ...
20150109_235603.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 310 raz(y) 2,37 MB |
|
|
|
|
|
Freerider
kierownik
Pomógł: 3 razy Wiek: 27 Dołączył: 29 Lis 2014 Posty: 320 Skąd: Królików
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Ale że co jest nie tak? Oślepłem chyba. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Wszystko jest ok, ale jak przewód stacyjki sobie dynda w powietrzu nie podłączony (pomarańczowy z blaszką) to nie dziw, że sterownik nie rusza
Manetkę też by trzeba podłączyć.
Najlepiej do dokumentacji popatrzeć.
Taki kabelek włączający sterownik podłącza się do +Vbat, najlepiej za jakimś pstryczkiem, żeby można było włączać/wyłączać sterownik. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Ale mi v bat +nic nie mowi , czytam jaki kabel do czegoz tego obrazka z sabavatonem i dalrj nic mi nie mowi co jest do czego.
Zlitujcie sie i uchylcie rabka tajrmnicy tam gdzir moja wiedza nie siega ja chce to polaczyc wklepac liczby w progran ibw koncu to postawic na nogi.. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
+Vbat to jest plus z baterii, np +36V albo +72V. Nie uznał bym tego za wiedzę tajemną |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
sunman napisał/a: | Ale mi v bat +nic nie mowi , czytam jaki kabel do czegoz tego obrazka z sabavatonem i dalrj nic mi nie mowi co jest do czego... |
Nie masz w okolicy zaprzyjaznionego elektryka/elektronika/złotą rączkę ? Pytam poważnie, bo jednak takie instalacje trzeba zrobić porządnie, trwale i bezpiecznie. |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Ten skrot zabrzmial mi jak cos zupelnie innego nie skojazylem tego skrotu z plusem z bateri , po podlaczeniu miga mi czerwona dioda na sterowniku , manrtka nie reaguje nadal |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Uruchomić ten (wstępnie uruchomiony) zestaw to będzie droga pod górkę
1. Miga, znaczy działa
2. Podłącz manetkę prawidłowo wedle wyprowadzeń przewodów +5V, GND, Sygnał
3. Podłącz sterownik do komputera (większa wtyczka - PC, mniejsza wtyczka - sterownik)
4. Uruchom program, połącz się ze sterownikiem i ustaw mu napięcia minimalne w instalacji oraz prąd max (na początek).
5. Resztę ustawień sobie zmieniaj w miarę, jak będzie to potrzebne. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Ok wiec tak.
1 manetke podlacYlem prawidlowo
Silnik sie kreci , nawet nie wiesz jaka radosc xd
2 ten wlacznik w statycje musze wykombinowac by tam jeszcze z pikacza kabelek dolozyc ale to jakod ogarne
3. To prog miga cyklicznir zielonymi diodaminwiec jest ok polaczenie
To zdj. Co widze i tylko nie jesten pewny jak ustawic wartosc.
48v pod ta baterie (nladowana ma 55.8v) ale bms ja odcina gdy jest za niski prad druga pod 72v podobnie.
Max dc curerent ustawic na 45Atak jak chcialem to ograniczyc tez ?
20150110_150849.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 289 raz(y) 2,97 MB |
|
|
|
|
|
|