|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Jak zbudować korbę pod mid drive by Yin |
Autor |
Wiadomość |
Yin
prezes
Pomógł: 9 razy Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 805 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 18 Maj, 2017
|
|
|
One są całe z alu? W moich imho do awarii doprowadziła słaba jakość alu, brzeg wolnobiegu fakt trochę musiał się ułożyć na korbie ale to trwało może 400-600 metrów przez pierwszą jazdę. Choć jak bym składał na drugi raz to między korbę a wolnobieg dam jeszcze separator w postaci pierścienia kontrującego z suportu starego typu. |
|
|
|
|
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Czw 18 Maj, 2017
|
|
|
Yin napisał/a: | One są całe z alu? |
Tak, całe z alu, polerowane. Jakość taka sobie, bo pełno śladów od uderzeń. |
|
|
|
|
DeeX
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 194 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 15 Lis, 2017
|
|
|
Odgrzeje kotleta... spotkał mnie ten sam problem ze uwalilem gwint w korbie od wolnobiegu...
Problemem okazał się być wolnobieg. Gwint w wolnobiegu z magmy był na tyle duży (duża średnica) że nie trzymał pełnej powierzchni gwintu. Po rozmowie z trialowcem rowerowym dowiedziałem się że zebatki z wolnobiegiem stosowane w trialu podobno bardzo ciężko się nakręca bo tak dokładnie są spasowane. W przeciwieństwie do wolnobiegu z magmy.
Ot cały problem |
|
|
|
|
toft
szef Pan kierowca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1756 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|