SABVOTON sterownik wektorowy |
Autor |
Wiadomość |
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015
|
|
|
Tas to zrób jeszcze raz taki sam test podjezdzajac pod tą samą górę jadąc 15 km/h to byłoby bardzo miarodajne porównanie. |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015
|
|
|
Niestety, nie mam teraz żadnego ebajka, nowy się składa, więc chwilowo nie mam jak |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015
|
|
|
tas napisał/a: | Przez pierwsze 20% skoku manetki jest hamowanie, na 20-25% wychylenia jest luz, 25%-100% przyśpieszenie |
... i to się sprawdza ?
na dziurach to jechałbym jak "L" ruszające ze świateł
a jak uruchomić regen bez przetwornicy na 12v-można bezpośrednio podłączyć pod 66v ? |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015
|
|
|
Regen zawsze dziala automatycznie bez żadnych przetwornic. |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015
|
|
|
atomek1000 napisał/a: | Regen zawsze dziala automatycznie bez żadnych przetwornic. |
ten opis troche zbił mnie z tropu
skąd lub z którego przewodu wziąć 5-12v ? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015
|
|
|
To jest funkcja ze skutera/motocykla elektrycznego, nie roweru. W rowerze nie znajdziesz 12V, chyba że zrobisz tak:
http://ebike.nexun.pl/bra...-swiatla-stopu/
Nie wiem skąd tam jest informacja o +BATT, wiem tylko o 12V. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015
|
|
|
A co za problem wziąć 5V z manetki? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015
|
|
|
No w tym konkretnym przypadku może to działać, ale ciężko stwierdzić, czy we wszystkich sterownikach z tą funkcją zadziała to od 5V.
Dodatkowo to jest to samo 5V które zasila procka w sterowniku, a to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie majstrować przy nim. |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
kondzio927
prezes WWW.KONDZIO-BIKE.PL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 554 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015
|
|
|
... tas napisał/a: | http://ebike.nexun.pl/bra...-swiatla-stopu/
Nie wiem skąd tam jest informacja o +BATT, wiem tylko o 12V. |
czyli bez "przetworniczki" regena nie będzie !?
chyba ,że podepnę baterie od lampki (2s2p 18650) |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015
|
|
|
Sabvoton oficjalnie przyjmuje podanie 12V po przetwornicy, a nie 5V czy VBatt.
Tak wygląda prawidłowa instalacja dla tego sterownika:
|
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 09 Mar, 2015
|
|
|
Czy by zamontowac przelacznik obrotow silnika ; wsteczny .
Wystarczy polaczyc bialy kablek (oznaczony reverse) do czarnego (oznaczonego GND)-> to kabelek czarny od manetki czy jak ?? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015
|
|
|
no chyba tak, do masy, tak jak inne |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015
|
|
|
tak tez zrobilem polaczylem bialy kabelek do masy , + z bateri na sterowniku , ale gdy ruszylem manetka dalej krecil sie do przodu |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015
|
|
|
Sprawdź podczas jazdy, nie uruchamiaj z wlaczonym. No i sprawdź czy jest dobrze ustawiony w programie pc |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
sunman
kierownik
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 317 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015
|
|
|
sprawdzalem na wlaczonym kontrolerze mam nadzieje ze nic nie uszkodzilem ..
jak podczas jazdy ? pod czas jazdy kontrroler jest wlaczony.
sprawdze jeszcze w programie czy ta funkcje czy wgl. jest wlaczona
1) polaczyc to na wylaczonym
2) wlaczyc
3) ruszyc manetka czy idzie do tylu
Tak to rozumiem
Ale jak to sie ma do praktyki ? Jest wlaczony chce cofnac wciskam guzik na kierownicy zwiera jakies kable i manetka prowadzi rower do tylu wciskam guzik i wraca do noralnego ruchu do przodu.
Tak to na chlopski rozum widze w praktyce |
|
|
|
|
|