ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
SABVOTON sterownik wektorowy
Autor Wiadomość
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Tas to zrób jeszcze raz taki sam test podjezdzajac pod tą samą górę jadąc 15 km/h ;) to byłoby bardzo miarodajne porównanie.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Niestety, nie mam teraz żadnego ebajka, nowy się składa, więc chwilowo nie mam jak :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
kondzio927 
prezes
WWW.KONDZIO-BIKE.PL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 554
Skąd: CZĘSTOCHOWA
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

tas napisał/a:
Przez pierwsze 20% skoku manetki jest hamowanie, na 20-25% wychylenia jest luz, 25%-100% przyśpieszenie

... i to się sprawdza ? :shock:
na dziurach to jechałbym jak "L" ruszające ze świateł :grin:
a jak uruchomić regen bez przetwornicy na 12v-można bezpośrednio podłączyć pod 66v ?
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

Regen zawsze dziala automatycznie bez żadnych przetwornic.
 
 
kondzio927 
prezes
WWW.KONDZIO-BIKE.PL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 554
Skąd: CZĘSTOCHOWA
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

atomek1000 napisał/a:
Regen zawsze dziala automatycznie bez żadnych przetwornic.

ten opis troche zbił mnie z tropu :roll:


skąd lub z którego przewodu wziąć 5-12v ?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

To jest funkcja ze skutera/motocykla elektrycznego, nie roweru. W rowerze nie znajdziesz 12V, chyba że zrobisz tak:
http://ebike.nexun.pl/bra...-swiatla-stopu/
Nie wiem skąd tam jest informacja o +BATT, wiem tylko o 12V.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

A co za problem wziąć 5V z manetki?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

No w tym konkretnym przypadku może to działać, ale ciężko stwierdzić, czy we wszystkich sterownikach z tą funkcją zadziała to od 5V.

Dodatkowo to jest to samo 5V które zasila procka w sterowniku, a to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie majstrować przy nim.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
kondzio927 
prezes
WWW.KONDZIO-BIKE.PL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 554
Skąd: CZĘSTOCHOWA
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

...
tas napisał/a:
http://ebike.nexun.pl/bra...-swiatla-stopu/
Nie wiem skąd tam jest informacja o +BATT, wiem tylko o 12V.

czyli bez "przetworniczki" regena nie będzie !?
chyba ,że podepnę baterie od lampki (2s2p 18650) :mrgreen:
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

Sabvoton oficjalnie przyjmuje podanie 12V po przetwornicy, a nie 5V czy VBatt.

Tak wygląda prawidłowa instalacja dla tego sterownika:
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 09 Mar, 2015   

Czy by zamontowac przelacznik obrotow silnika ; wsteczny .

Wystarczy polaczyc bialy kablek (oznaczony reverse) do czarnego (oznaczonego GND)-> to kabelek czarny od manetki czy jak ??
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015   

no chyba tak, do masy, tak jak inne
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015   

tak tez zrobilem polaczylem bialy kabelek do masy , + z bateri na sterowniku , ale gdy ruszylem manetka dalej krecil sie do przodu
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015   

Sprawdź podczas jazdy, nie uruchamiaj z wlaczonym. No i sprawdź czy jest dobrze ustawiony w programie pc
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
sunman 
kierownik


Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 317
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015   

sprawdzalem na wlaczonym kontrolerze mam nadzieje ze nic nie uszkodzilem ..
jak podczas jazdy ? pod czas jazdy kontrroler jest wlaczony.

sprawdze jeszcze w programie czy ta funkcje czy wgl. jest wlaczona

1) polaczyc to na wylaczonym
2) wlaczyc
3) ruszyc manetka czy idzie do tylu

Tak to rozumiem

Ale jak to sie ma do praktyki ? Jest wlaczony chce cofnac wciskam guzik na kierownicy zwiera jakies kable i manetka prowadzi rower do tylu wciskam guzik i wraca do noralnego ruchu do przodu.
Tak to na chlopski rozum widze w praktyce
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group