ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
SABVOTON sterownik wektorowy
Autor Wiadomość
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Pon 13 Lut, 2017   

Dalej nie mogę się nadziwić jak wy dajecie w silnik powyżej 80-90a z akusa. To jedynie zrobić mistrza prostej i tyle. Być może jedna dwie "górki" i silnik ciepły. Mam nadzieje, że jest lepiej przy qs v3, gdyż przy mxus to prąd 60a-70a już jest granica, gdyż przy podjazdach dużo nie trzeba a temp jest wysoka i odcina.
Może inaczej porównuje typ jazdy , gdyż patrze na to w postaci atakowania pod strome podjazdy.
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Pon 13 Lut, 2017   

Granica Dużych Prądów, GDP, dla Polski przebiega gdzieś na wysokości Krakowa :D
Na południe jest mniej prądu niż na północ :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pon 13 Lut, 2017   

tas napisał/a:
Granica Dużych Prądów, GDP, dla Polski przebiega gdzieś na wysokości Krakowa :D
Na południe jest mniej prądu niż na północ :)

Co ciekawe - im bliżej morza, tym większy prąd. Może to z jodem związane jest? :grin:
 
 
Pykacz 
szef


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1561
Wysłany: Pon 13 Lut, 2017   

Raczej może ludki bardziej "miśkowate" jak ja np :) a w górki też chcemy ze swoją masą jeździć :) a naprawdę na kaszubach ich też nie brakuje . Mamy też farta że po ataku na 2-3 górki z max prądem następuje prawie zawsze sporo prostej i wszystko sie ładnie uzupełnia :) oraz silniki po tych 150A z aku mogą przestygnąć :)
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Pon 13 Lut, 2017   

Tylko jazda na mxus przy 80a po pierwszym nagrzaniu się silnika to podjazd , 10-15min przerwy, jazda do 15minut i znowu 15min przerwy. Mówię o okresie letnim przy 150a to sobie nawet nie wyobrażam. Też nie ważę mało 80kg.
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 13 Lut, 2017   

Silnikiem się nie martwię, bo mam chłodzenie olejem;) Tylko teraz nijak to można sprawdzić, bo na dworze pizga i już mi się nie chce robić opon z kolcami.
Jak się trochę ociepli to zrobię testy:
Poatakuje tą samą jakąś stromą górkę bez oleju i z olejem.
W CA3 mam taką opcję by automatycznie zapisywać wszystkie parametry jazdy (prąd, prędkość, temperatura, itd, itd.) z częstotliwością 5 Hz. Więc będzie można wrzucić dane do Excela i porobić wykresy:)
 
 
DeeX 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 194
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 13 Lut, 2017   

Bla bla bla (coś tu wcześniej napisałem ale już nie ważne :P )
 
 
ravkill 
brygadzista
sir :)


Pomógł: 7 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Sie 2016
Posty: 291
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sob 18 Lut, 2017   

qaz33 napisał/a:
Savoton miał chyba dużą presje ze strony klientów aby zrobić coś tańszego i mniejszej mocy no i wkońcu zrobili
Dzisiaj właśnie doszła do mnie najnowsza wersja 72V60A. Chyba jestem pierwszy z europy :D Jest troche krótszy od wersji starszej i ma mniejszy prąd co większoci i tak pewnie wystarczy ale co najwazniejsze jest ok dwa razy tanszy :)

Sorry za slaba jakosc zdjec, wiem ze musze se wkoncu nowy aparat kupic :P

Obrazek
Obrazek


Odgrzewam kotleta. Będzie gdzieś w kraju gdzieś dostępny? Czy pytać fabrykę?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 01 Mar, 2017   

Działające, programowalne ograniczenie mocy/prędkości dla Sabvotona aktywowane przyciskiem chwilowo wziernym lub On/Off.

Opis na dole strony: http://ebike.nexun.pl/?p=605
Narzędzie:
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
lydkamen 
początkujący


Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 36
Skąd: Bialystok
Wysłany: Pią 03 Mar, 2017   

tas napisał/a:
Działające, programowalne ograniczenie mocy/prędkości dla Sabvotona aktywowane przyciskiem chwilowo wziernym lub On/Off.

Opis na dole strony: http://ebike.nexun.pl/?p=605
Narzędzie:



Rozgryzłeś w końcu. Dużo osób czekało na tę funkcję. Dziwi że apka chińska dopiero aktywuje tą funkcję. Ja mam instalację przygotowana do tej funkcji . Teraz to parę kliknięć. Wielkie dzięki
_________________
Paweł
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 04 Mar, 2017   

Ktoś ma pomysł jak zgrać wsad z procka w sabvotonie? Będę mieć niebawem sterowniki sabvotona w pełnej opcji (pomiar temp silnika, 2 manetki (osobne do hamowania, przyśpieszania), odblokowany prąd fazy itp itd i chce spróbować transplantacji do modelu, który tego nie ma. No tylko jak zgrać ten soft, nic nie mogę wygooglać o tych prockach.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Sob 04 Mar, 2017   

A co tam aktualnie siedzi?
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
GEN 
początkujący


Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 6
Skąd: Warszawa
  Wysłany: Sob 04 Mar, 2017   

Witam Szanowne Grono.

Z wracam się z prośbą o pomoc w sprawie hamowania odzyskowego.

Hamowanie u mnie poprzez klamkę na ustawionych nawet 150 A nie wyrzuca mnie z roweru...

Za to jak ustawię Slide to na znacznie mniejszych wartościach mocno hamuje.

Generalnie ciężko mi się przestawić na slide stąd prośba o pomoc co może być źle w moim hamowaniu poprzez klamkę.

 
 
maniekrox 
prezes
maniekrox


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 909
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 05 Mar, 2017   

Myślę, że może mieć to związek z ustawieniem Max Voltage. Coś ktoś kiedyś mówił, że napięcie baterii musi być ileś tam woltów niższe niż max voltage, żeby electric brake zadziałał.
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 05 Mar, 2017   

Nie zdziwilbym sie jakby sie okazalo ze te procki sa zabezpieczone. Gdyby tak poprostu sie dalo przegrac soft to kazdego 7280 mozna by bez problemu przerobic na 72150 gdyz oprocz programu i ceny one sie chyba niczym innym nie roznia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group